Herkent iemand onder de zwangeren het verliezen van veel hoofdharen als symptoom? Als ik op sta liggen er allemaal haren op mijn kussen/bed, wanneer ik mijn haar kam en douche blijven er haren los laten. Normaal had ik ook wel last van haar verlies maar niet zoveel.
Bedankt voor je reactie Zijn er nog meer zwangeren die dit herkennen? Het viel me eerst niet zo op, maar begint nu echt op te vallen dat ik aldoor zoveel haren verlies. Heb het gevoel wanneer ik al die haren elke dag weer bij elkaar zoek, ik niks meer over houdt. Weet nog niet of ik zwanger ben, maar vroeg me gewoon af of zwangeren dit herkennen.
Ik lijk ook iets meer last van haaruitval te hebben als normaal! Maar ik heb hier ergens een keer wat overgelezen; dat dat inderdaad voor kan komen bij een zwangerschap.
Net weer na het douchen het hele putje vol haren. Wanneer ik mijn haar uitwring ook aldoor losse haren. Kan wel blijven haren pakken, doe er dan maar snel een elastiekje om zodat ik niet alles door het huis verlies. Heb dit nu al een paar weken.
Heb net wat gegoogeld, Komt zowel voor bij vrouwen tijdens en na de zwangerschap.Heeft met de hormoon huishouding te maken. Ben benieuwd hoe dit komt bij mij, maar ook wat doe ik eraan. Wil geen dun bosje haar krijgen. Verwacht eigenlijk ook niet zwanger te zijn.
Stress kan ook de boosdoener zijn. Mijn zus had na haar bevalling hele plukken haar dat eraf viel. Gelukkig duurde het maar een paar weekjes en begon het daarna gewoon weer te groeien. Nu heeft zij weer een mooie volle bos.