Ik wist even niet in welk onderwerp ik dit moest plaatsen, maar ik vroeg me af wat voor bh jullie dragen tijdens de zwangerschap? Voorheen droeg ik altijd voorgevormde bh's met beugel in maatje 75C. Nou zal ik je zeggen dat ze aan alle kanten eruit *ploppen* se xy! Nu heb ik van die meegroei bh's van de Hema, die overigens heerlijk zitten, maar die zijn niet voorgevormd en onder een strak truitje vind ik het toch niet zo mooi uitzien, plus die brede banden die eronder uitkomen zijn ook niet bepaald mooi. Nou heb ik wel hele mooie (voorgevormde) voedingsbh's met beugels gezien en vroeg me af of dit de oplossing is ?? Wat dragen jullie juist wel of niet en wat is dan een echte aanrader? Help me
Ik heb een bh van Prenatal, die zit wel ok, helaas heb ik zelf zonder zwanger zijn een E cup dus moet ik goed zoeken voor ik een knappe bh heb. Nu is de groei even op stil gezet maar tsja...we moeten nog even dus ik heb ook nog een zoektocht te gaan, ik vind momenteel met beugel in elk geval niks.
Hoi.. Hier ook een bh van de Prenatal. Ik heb voedings bh's aangeschaft. Met voorgevormde cups. Geen beugel, dit wordt afgeraden als je borstvoeding gaat geven. De bh's die ik heb zijn mooi afgewerkt met kant.
Beugel maakt niks uit met borstvoeding geven, dat is een fabeltje. Ik heb gewoon een grotere maat gekocht. Een simpele van de hema, je hebt daar voorgevormde voor 5 euro!
Hmm.. Mij is toch wat anders verteld. Maar Misschien omdat ik bij de vorige borstontsteking gehad heb. Want ze vertelde mij dat door de beugel, de klieren verstopt kunnen raken. Vandaar dat ik dit zei. 😉
Ik heb momenteel mijn oude beha's weer aan, die onderin de kast lagen en al opgerekt waren... Aangezien ik altijd dure beha's moet kopen (G-cup!), bewaar ik altijd een paar 'versleten' exemplaren als reserve. Ik moet nog maar eens gaan zoeken waar ik grote maten voedingsbeha's kan kopen, of weet hier iemand waar ik die kan vinden? Moet een G/H-cup hebben...
Ik draag gewone bh's, wel 2 maten groter dan normaal. Heb normaal een b-cup en dat was bij 10 weken al een kleine d . Gelukkig is het uiteindelijk bij d gebleven, hoewel ik die nu wel echt nodig heb. Ik vind voorgevormd met beugel juist wel fijn, dat geeft veel meer steun. En dat heb ik met die groter cup en veel zwaardere borsten echt wel nodig . Voor de borstvoeding ga ik straks nog wel voedingsbeha's kopen, maar dat doe ik pas vlak voor de bevalling. Daarvoor weet je toch niet welke maat je nodig hebt en tijdens de zwangerschap zie ik het nut niet van voedingsbeha's.
Ik heb vandaag 3 bhs gekocht van de hennes. Balcony model heet het en daarvan kan je de bandjes loshalen. Ik vind voedingsbehas echt maar dan ook echt heeeeeuuuul lelijk. Ik zie tijdens de borstvoeding wel weer verder. Ik en nu van 75A naar 85B gegaan. Niet groot dus.
Ik had het zelfde probleem al vroeg tijdens de zwangerschap. Ik was in eerste instantie naar de hunkermoller gegaan. Niets paste en zat naar mn zin. Na advies van de verkoopster moest ik toch echt aan een meegroei bh geloven. Omdat de aanzet van je borst breder wordt kan een beugelbh ontstekingen geven en dit schijnt erg pijnlijk te zijn. Jammer genoeg waren de meegroei bh's erg onflateus en besloot daarom dan toch nog even verder te kijken. Uiteraard kan je wel beugel bh's dragen in de juiste maat maar loopt het risico steeds een nieuwe aan te moeten schaffen omdat je borsten aardig door kunnen groeien, een flink kostenplaatje dus. (ik ben zelf van 70d naar een uitwindelijke 80e gegaan) Nu vond ik op het internet een info site waarop uitgelegd werd dat je ook voedings bh's kon dragen omdat deze speciaal voor borsten ontworpen zijn die 'groeien en krimpen' (door de aanmaak dn afname van melk). Deze bh's hebben geen beugel maar geven wel genoeg ondersteuning en zijn vaak ook erg mooi. Geslaagd en erg tevreden bij de prenatal
Ik heb ook al de hele tijd gewoon een voedingsbh met beugel.. Ooit is bij het kruidvat gekocht zijn ook voorgevormd.. draag ze al een jaar ofzo en zitten nog prima..
Ik heb eerst een hele tijd een oude sloggi aan gehad. Dat beviel me uitstekend, gewoon een soft-bhtje. Nu heb ik een belvia aan in een maatje groter dan normaal. Bevalt me ook heel erg goed. Geeft wel steun maar knelt nergens af, ideaal wat mij betreft.
Noppies,voedingbh met beugel en voorgevormde cup. helemaal fijn, mooi en niet superduur. De grootste groei van mn boobs kwam na de stuwing, dus 1 bh een maat groter gekocht en 2 bh in mn "zwangerschapsmaat". Die heb ik dus tijdens mijn zs gedragen en na ongeveer 6 maanden bv paste ik de andere 2 weer aan.
Ik lees hier bij sommige dames dat hun onderwijdte veranderde? Hoe kan dit? Want dit is toch gewoon de omvang van je borstkas onder je borsten? Of heeft het met breder wordende borsten te maken?
Yep, ze worden groter en dan "hangt" je borst wat meer opzij Heb ook 1 maat grotere onderwijdte - vooral als ik stuwing had was dit echt een must
Fijn dit topic! Was ook al een tijd aan het dubben. Ik droeg altijd voorgevormde beugelbh's 75A. Nu heb ik na de vorige zwangerschap een aantal bh's gekocht in 80B maar die worden nu te klein. Mijn partner vind het overigens reuze interessant allemaal. Ik ben bang dat ze blijven groeien! Op advies van een lingeriezaak een stevige maar enorm onflatteuze sport-bh gekocht, met brede banden en zonder vulling, maar ik mis mijn charmante lingerie! De meegroeibh's zijn allemaal met brede banden. De borstvoedings bh's zijn inderdaad een stuk charmanter. Groeien die ook nog wat mee? Ik denk dat ik maar gewoon een paar mooie goedkope gewone bh's in een maatje groter ga kopen.
Hoi! Ik draag gewone voorgevormde bh's met beugel in een maat groter van de hema. Die zijn tenminste niet zo duur (ongeveer 15 euro). En ik heb ook voedingsbh's gekocht van de prenatal en vind die erg fijn zitten, ze zien er leuk uit en zijn ook niet zo duur (20 euro). Ik merk dat die van de prenatal op dit moment het fijnste vind omdat die meer steun geven en er meer rek in zit. Verox, ja die partners kijken nu hun ogen uit
Ik zie toch veel de bh's van prenatal voorbij komen, ze hebben daar meegroei en voedingsbh's welke van de twee nemen jullie dan? Ik heb nu een bij de wehkamp besteld (voedingsbh met beugel en voorgevormd). Kan er echt slechte zin van krijgen nu m'n borsten nergens meer in passen en niks lekker zit. Maatje groter heb ik ook al geprobeerd maar die zitten ook niet goed en dreigen ze ook weer bijna uit te vallen. Dus daar heb ik ook niks aan... Pfff kijk nu al uit naar de tijd dat ik m'n eigen lingerie aankan. Heb vandaag een baaldag haha
De bv bh's die ik draag rekken wel wat mee. Ben dus helemaal blij met de Noppies omdat ze er gewoon mooi uitzien, goed ondersteunen en een voorgevormde cup hebben. En je er goed mee kan voeden Uiteindelijk gebruik ik ze goed: tijdens mn zwangerschap en nu tijdens bv Die onflatteuze dingen is toch helemaal niet nodig? Wil je bv gaan geven of weet je dat nog niet?
Ik draag voedings bh's van hotmilk zonder beugel.Zijn echt heerlijke bh's .. Ik Had voor me zwangerschap 75e nu 85f
Ik hoop dat ik borstvoeding mag gaan geven 😉 Vandaag een mooie borstvoedingsbh met flexibele beugel van Noppies besteld. Ik ben benieuwd hoe die zit.