innestelingsbloed??? of maak ik mezelf nu onnodig blij

Discussion in 'Zwanger worden' started by nooatje, Feb 18, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nooatje

nooatje Niet meer actief

#1 nooatje, Feb 18, 2014
    Last edited by a moderator: Feb 18, 2014
    Hoi,

Ik heb 7 maand de pil geslikt daarna was mijn eerste cyclus 21 dgn en nu tweede cyclus zit ik op dag 31 mijn zw testen zijn negatief. Nu heb ik gisteren alleen een klein beetje bruinverlies gehad en dat is nu weer gestopt. Kan dat eigenlijknog zo laat een innestelingsbloeding?
    En wanneer zou ik dan posi kunnen testen. Of zijn het nog ontpillen verschijnselen.

2. nooatje

nooatje Niet meer actief

3. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

May 22, 2013
    1,632
    0
    36
    ik denk dat het beide kan zijn ... ik hoop natuurlijk op innestelingsbloed.
    als het bij dat veegje blijft en je begint niet erger te bloeden zou ik binnen enkele dagen nog eens een testje durven doen ... succes alvast :)

4. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

Dec 13, 2013
    3,357
    678
    113
    Female
    Haarlem
    Zo laat innestelingsbloed kan zeker, want dat ligt eraan hoelang je cyclus is, maar kan ook een voorbode zijn van je menstruatie. Na het stoppen met de pil kan je cyclus heel onregelmatig zijn, het is dus niet te zeggen of het innestelingsbloed is. Zou over een weekje nog eens testen als je nog niet ongesteld bent.

5. Sunshine1

Sunshine1 Bekend lid

Nov 18, 2013
    621
    0
    16
    ik had laatste keer bruin bloedverlies en toen een dag niets en toen weer wat bruinbloedverlies en dat was mijn menstruatie.... helaas negatieve test! Ik heb bij bruin bloedverlies geen hoop.

Share This Page