Hoi Dames, Heb de hele nacht last van menstruatiepijn gehad! Het is niet zo dat het komt of gaat. Maar het houdt de hele nacht aan zeg maar... Het zeurt ontzettend, erg vervelend. Zijn dit al de beginselen? Ik ben benieuwd! Gister zat de buik me ook steeds in de weg, echt continu harde buiken!
Als ik zo de verhalen om me heen hoor (ben zelf nog niet zover.. helaas) zou dat best eens kunnen! Maar... het kan ook nog even duren. Je bent in ieder geval een heleboel nuttig voorwerk aan het doen . Ik hoop voor je dat het sne doorzet! Succes
niemand meer? Ik zit wat te dubben, voel me de hele dag al zwaar, wil niks meer doen en heb als ik lig echt last van menstruatiepijnen...'De beeb zit me echt in de weg, hij heeft niet meer zoveel ruimte dus dat doet ook allemaal zeer..
Ja hoor, dit kan heel goed het begin zijn . Ik had voor mijn bevalling ook nergens meer zin in, wou nergens heen. En de menstruatiepijnen kunnen inderdaad het begin zijn. Alleen kwam en ging het bij mij wel.
Ik had ook net of ik ongesteld moest worden en dat het boven m'n navel strak aan voelde... dat waren mijn weeen.
HI... Hier ook (bij mijn eerste) menstruatiepijn in mn rug... en daarna menstruatiekrampjes...... ik twijfelde ook of het wel begonnen was, totdat ik mijn slijmprop verloor.... en die was niet te missen, zo groot als een naaktslak.....wit met een beetje roze... (sorry voor de details)..... Succes iig...! xxmona
het heeft hier nog niet doorgezet helaas! Had het wel gehoopt, denk toch dat het op een nacht gaat beginnen eerlijk gezegd.. Maar goed, hoop dat het deze week toch wel doorzet hoor! Het is zoo spannend!