ik word gek

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jongemeid21, 27 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jongemeid21

jongemeid21 Niet meer actief

Hoi allemaal.
    Ik heb vorige week zondag en afgelopen dinsdag 2 positieve zwangerschapstesten van het kruidvat gedaan.
    Nou las ik op internet niet allemaal hele goede dingen over deze testen.
    Wat moet ik nu doen?
    Morgen nog een test van clear blue halen of gewoon afwachten totdat ik bij de verloskundige kom?
    ik wordt gek van deze onzekerheid!

2. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Hai meis,

Die testen zijn gewoon ok hoor.
    je bent hartstikke zwanger gefeliciteerd!

Probeer er van te genieten...ik weet dat t moeilijk is omdat je het nog niet kan geloven...maar dat komt vanzelf :D

Je kan voor je eigen gevoel maandag nog wel even een clear blue test doen...dan weet je het echt 100% zeker!

Gefeliciteerd!

3. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    nou zwanger is zwanger hor. het volgende kan: dat je zwanger bent, maar dat de test het zwangerschapshormoon niet vind en dus aangeeft dat je niet zwanger bent. maar ik heb nog nooit gehoord dat het volgende gebeurd: je bent niet zwanger en de test geeft aan dat er wel zwangerschapshormoon is. het zou dus eerder kunnen dat de test aangeeft dat je niet zwanger bent (terwijl met een andere test blijkt van wel) ik zou er maar vanuit gaan dat je in verwachting bent! proficiat! je kan natuurlijk altijd ff naar de dokter voor een bloedtest dan ben je helemaal zeker..

4. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    hahaha gefeliciteerd meis

heb der ook 2 van kruidvat gedaan en dikke strepen en nog niet geloven heb toen CB digitaal gehaald en ja toen kon ik er echt niet meer omheen

5. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Het klinkt zo bekend in de oren. Maar die testen van Kruidvat zijn echt wel goed hoor. Heb ik ook mee getest.

Dus meid van harte gefeliciteerd :D

6. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    ow meissie naar he onzekerheid en dan ook nog eens van dat soort berichten lezen... maaruh je bent echt wel zwanger hoor ;) ik kon het ook niet geloven dus heb de volgende dag nog een clearblue test gedaan en die was ook posi dus voor je eigen "zekerheid" zal ik morgen nog even een clearblue halen (je kan natuurlijk ook kijken welke apotheek er open is en daar even heen rijden :D)

ennuh.... GEFELICITEERD :)

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoi,

je hoeft er niet van uit te gaan dat je zwanger bent, (dat klinkt nog zo onzeker). Je BENT zwanger! (Anders test die test niet positief namelijk, (ja, tenzij je blaasontsteking hebt)).
    Dusseh... gefeliciteerd! Lekker van gaan genieten.
    Ik zou m'n geld niet uitgeven aan zo'n dure digitale test, (die overigens behoorlijk vaak nog negatief test terwijl je wel zwanger bent...)

8. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Ik vond die kruidvat test juist heel fijn en ben alweer een eindje op weg....
    Geen seconde aan getwijfeld.
    Wel een keer andersom gehad met een Etos test. Die gaf aan dat ik niet zwanger was, het streepje was haast onzichtbaar, maar ik was het wel....
    Maar dat is een kleine 8 jaar geleden. Mijn zoon is vandaag 7 geworden!
    ;)

9. valhalla

valhalla Niet meer actief

Oooh dat had ik ook. Was op vakantie, had testen van de Etos bij me en daarover las ik ook opeens allemaal gekke verhalen, maareh -> zie banner ;) Die test (ik teste ook voor NOD) was ook erg onduidelijk maar twee streepjes = twee streepjes = zwanger hoor meid!

Van harte gefeliciteerd! :D

Deel Deze Pagina