Beste verloskundige, Ik ben nu 41+4 weken zwanger en heb vanaf gisteren 18:00 weeen gehad tot ongeveer 6uur sochtends, zelfs even om de 4 minuten gehad. Na 6 uur sochtens zijn ze langzaam aan af gaan nemen en kwam er steeds meer tijd tussen, nu heb ik zo nu en dan heel afentoe nog een lichte wee, varieerend tussen de 10-30 minuten. Nou heb ik wel continu buikpijn, een soort menstruatie pijn. Isdat een reden om contact op te nemen met mijn verloskundige, of hoef ik mij daar geen zorgen over te maken verder die buikpijn die constand aanwezig is? Alvast vriendelijk bedankt.
Hallo Chai, Jammer dat het niet doorgezet heeft. Die menstruatie pijn kan komen doordat die kleine door de weeen dieper je bekken is ingedaald waardoor er meer druk op het schaambotje is gekomen. Neem een lekker warm bad/douche/kruik dit kan de pijn verlichten. Zit de buikpijn over de gehele buik moet je contact opnemen met de verloskundige, zit het alleen boven je schaambot is het van het dieper komen van die kleine. Maar kan het ook een blaasontsteking zijn. Dus laat dat ook even controleren bij de huisarts. Hopelijk beval je snel. Groetjes Ineke