Fotoreportage van de zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bloem24, 27 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloem24

bloem24 Actief lid

13 mrt 2009
    365
    0
    16
    haarlem
    Hoi allemaal :)

Ik wil graag een fotoreportage laten maken van me zwangerschap samen met me partner.

Ik heb wat offertes opgevraagd bij wat fotozaken en die geven aan dat het ongeveer € 95,- euro gaat kosten en bij de volgende kost het € 260,- met visagie en 2x kleding wissel.

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Hebben jullie leuke tips waar je mooie foto's kunt laten maken in omgeving haarlem en in de hoeveelste week je het beste deze foto's kan laten maken?

Alvast bedankt!

2. Maia

Maia Niet meer actief

wij hebben het laten doen door een vriendin van ons (is fotograve) die een fotozaak in Amsterdam heeft! ASA Foto & Video. We zijn toevallig vanavond bij haar op bezoek geweest om de foto's te bekijken en ze zijn prachtig geworden!

Wij hebben het 6 september laten maken, dus 3-4 weken geleden? Dus toen was ik zo'n 34-35 weken zwanger geloof ik en de buik is echt heel mooi te zien. Daarvoor was hij nog te "klein" voor mijn smaak, dus ben blij dat we het niet eerder hebben laten doen.

3. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb net een shoot gehad, zo rond de 34-36 weken is het beste, dan weet je (meestal) wel dat je nog niet bevallen bent en hopelijk nog geen striae op je buik.

Tips: een meetlint om je buik doen en dan je hand erop of die van je partner, iets van de baby bij de buik houden (knuffelbeest of schoentjes ofzo)
    met je handen een hartje rond je navel maken of je partner maakt het hartje met zijn handen.

trek witte of zwarte kleding aan
    en voor dat de shoot begint proberen losse kleding aan te hebbenn zodat je geen afdrukken van te strakke kleding op je buik ziet

Deel Deze Pagina