Man naar honkbal en kids die niet willen slapen. Ik vreet mezelf op!!! Kom anders mn kindjes sussen :d
och....ja dat is ook niet leuk! Wil wel....maar mijn man is beter in het sussen..kreeg die van mezelf ook al niet stil... Succes! En ze nog ff verhaaltje voorlezen ofzo?
Jaaa....ikke ook. Manlief kijkt o.s. en ik lig een beetje op de bank met de kat op schoot te zp'en op de app...
Zp is niet zo heel veel te doen...facebook ook al niet..spelletjes lopen vast..ik zit op een harde stoel..manlief is de tv nu aan het slopen...hij hing scheef (3mm ofzo)........ach ja... oh en de kat heeft de dolle vijf...die raust de hele kamer door..en valt mijn tenen aan die ik ff beweeg omdat mijn voet slaapt.....
er zijn zoveel leuke site's! typ eens in zelfgemaakte kinderkleding of: wonen in wit, leuke blogs enzo
Nou ik zit ook eigenlijk alleen maar op FB en ZP. Maar soms is er gewoon niks te doen. Wat moet je dan?
Hier ligt onze dochter ook op bed, man o.s. aan het kijken en ik languit op de bank met de laptop. Eigenlijk ligt er nog wat strijk te wachten, maar heb geen zin.
Hier is manlief een film aan het kijken, kindlief slaapt, hond ligt langs me te slapen en ik zap tussen fb en zp Tussen manlief en mij ligt een zak paprika chips en op de salon tafel staan 3 kaarsen te branden... je weet wel, van die rustieke... roze, lichtroze en wit. En met mijn tong peuter ik chipsresten tussen mijn tanden uit. Manlief leest stiekum mee en vraagt of ik ook even zijn chips er tussen uit wil peuteren. Hmmm dacht het niet.... ik verveel me liever
Hier ik op laptop... ZP,FB en aan het genieten van muziek op youtube.. heerlijk vind ik dat.. leef voor muziek. Manlief net thuis van de Jumbo.. paar boodschapjes en hij heeft net de PS 3 aangezet. Lizzy ligt al lekker te slapen een tijdje
Man is aan het werk, dochter slaapt en ik kijk met 1 oog op zp en fb en het andere oog naar hockey... ohja en dan af en toe nog op de whatsapp en nog verveel ik me haha