hallo ik heb misschien een rare vraag maar twee jaar geleden ben ik bevallen van een geweldige zoon.. ik heb hem ruim 3 maanden borstvoeding gegeven. daarna wilde hij niet meer, nu twee jaar verder heb ik als ik onder de douche sta en ik knijp in mijn borsten nog steeds dat er wat borstvoeding uitkomt, echt dat licht gelige melk achtige ....ja borstvoeding. ik heb nu alleen weer heel wat symptomen die er op kunnen wijzen dat ik weer zwanger ben maar heb nog steeds dat verlies van bortsvoeding als ik onder de douche sta.. maar was het niet zo dat je borst voeding stopt al je weer zwanger bent? is er iemand die hier ervaring mee heeft of gewoon veel van dit onderwerp af weet! ik hoor het graag liefs dionne
Borstvoeding stopt niet als je weer zwanger bent. Je kunt dan ook prima je kindje doorvoeden terwijl je zwanger bent. Je melk zal zich wel aanpassen aan de baby. Dus je krijgt weer colostrum enz.
Ik ben na een maand gestopt met borstvoeding maar had hetzelfde als jij, als ik onder de douche in mijn tepel kneep kwam er altijd nog een beetje melk uit. Nu ik weer zwanger ben is het na een aantal weken gestopt, dus niet meteen. Wanneer je actief bv geeft zal het idd niet stoppen door de zwangerschap.