Onzekerheid over zwangerschap en borsten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door LiveLoveLaugh, 14 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

Ik ben pril zwanger van ons eerste kindje. Ik vind het allemaal zo ontzettend spannend! De ene keer geniet ik echt met volle teugen maar dan ineens bekruipt me een raar gevoel en begin ik me weer helemaal zorgen te maken en ben ik zo zenuwachtig voor de eerste echo (gelukkig 25 feb. dus begint op te schieten). Ik heb niet het gevoel dat het mis is of zo maar ik kan nou ook ook niet zeggen dat alles dik in orde is want dat weet ik niet maar natuurlijk gaan we daar wel van uit.

Al vanaf de eisprong heb ik last van mij borsten, ze voelen heel stevig en de zijkanten doen pijn toen ik mijn positieve test had voelde ik naderhand mijn tepels gloeien en zo'n kippenvel gevoel in mijn borsten soort van tintelingen. Ik sta elke ochtend op met pijnlijke borsten en dat vind ik fijn (niet raar bedoeld of zo ;)) dat herinnerd me er gelijk aan dat ik zwanger ben! Nu vanochtend voelde mijn borsten juist heel zacht en slap als ik ze aanraak aan de zijkant doen ze wel nog pijn maar niet hoe ik het inmiddels gewend ben.. Zo dit nou iets kunnen betekenen? Of herkent iemand dit?

Alvast bedankt,

Liefs een onzekere lll :)

2. urmylove

urmylove Niet meer actief

Ik had op het begin ook last van mn borsten. Maar na 2 weken voelde ik ze ook heel zacht. Ik denk dat dan je huid gewend is enzo. Maar nu ben ik inmiddels 17 weken zwanger. en al paar weken weer last van de boobies. Namelijk ook die tinteling weer en gekriebel bij de puntjes haha. Maar geen pijnlijk gevoel meer terwijl ze toch flink gegroeid zijn. Maak je geen zorgen. Gewoon genieten tot je eerste echo.. spannend!
    Oh en gefeliciteerd trouwens!!! :)

3. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nou dat stelt me dan weer gerust :)! Moet het ook allemaal over me heen laten komen dan komt het vanzelf wel goed :)! Het hoeft gelukkig niks ernstigs te betekenen ;) Vond jij het in het begin ook onzeker?
    Ik zie dat je ook bijna het geslacht weet spannend hoor hihi!!

Groetjes

4. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    misschien nog iemand :)?

5. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    ik heb het met vlagen...

vanmorgen deden ze enorm pijn.
    maar ik slaap dan ook op mijn buik en heb een cup H

6. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Mijn borsten deden ook zeer en dan weer niet, waardoor ik ging denken dat mijn lichaam mijn zwangerschap weer aan het afbreken was.
    Probeer je niet al te ongerust te maken!

7. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames jullie stellen me gerust dank je wel! Wow bijoux een cup H en ik dacht dat ik met voelde als Pam Anderson ;). Nogmaals bedankt ik ben echt al rustiger en blijer hihi!

8. yvonne1

yvonne1 Actief lid

14 sep 2011
    189
    2
    16
    NULL
    NULL
    Ik merk helemaal niets in de zwangerschap Tis dat ik de echo's heb en het hartje met de.angelsound vinden kan.

9. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Ik zou me niet zo heel erg zorgen maken.
    De eerste week dat ik wist dat ik zwanger was had ik ook pijnlijke borsten.
    En zo nu en dan heb ik ook weer pijnlijke borsten.
    Soms een dag, soms 2, soms een uurtje..
    Hoort er bij!

10. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Het hebben van veel of weinig symptomen zegt niets over het wel of niet goed gaan van een zwangerschap helaas. Ook het toe- of afnemen van symptomen wil niet zeggen dat het per definitie fout afloopt.

Probeer te genieten!

11. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Mijn borsten zijn vorige zwangerschap eigenlijk altijd zacht geweest en maar heel licht gevoelig. Ook waren ze de ene dag nog wat gevoeliger dan de andere dag. Dit keer heb ik voor mijn NOD een paar dagen hele gevoelige borsten gehad, en nu is dat ook weg.

Kwaaltjes komen en gaan, heb ik heel erg in mijn vorige zwangerschap gemerkt. Zelfs de misselijkheid kon op bepaalde dagen gewoon helemaal weg zijn, en daarna kon ik weer vreselijk misselijk zijn.

12. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    Inmiddels benik 8 wkn en sinds gisteren ben ik minder vermoeid en heb ik minder pijn aan mijn borsten. Vandaag echo gehad en daar was ons prachtige prulleke op te zien met hartslag. Laat je niet gek maken :)

13. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dank je dames ben echt geruster! Ik ga genieten (is soms gewoon makkelijker gezegd dan gedaan maar ik ga het zeker doen en proberen)!
    Biancs helemaal leuk dat je het hartje heb gezien gefeliciteerd!!

Deel Deze Pagina