Hoi hoi... Misschien zijn er meer dames met dezelfde ervaring als ik??? Ik ben nu zo'n 6 weken en 4 dagen zwanger. Gister avond echter had ik een bloeding. Helaas met helder rood.... ben wel tig keer vannacht uit bed gegaan om te kijken. Vanmorgen was t gelukkig wat minder en was t bruinig. Nu op mijn werk om de haverklap naar de wc om te kijken. Heb VK gebeld, en heb vanmiddag om 3 uur een echo. Ze vertelde er wel bij dat ik rekening moet houden dat er nog geen hartslag te zien kan zijn.... we hebben een half jaar geleden een miskraam gehad bij 8,5 week en deze is uiteindelijk geeindigd in een curritage... Dus jullie begrijpen dat ik SUPER nerveus ben.... Zijn er meer meiden welke hier ook ervaring mee hebben. Heb een meid van 6 jaar rondlopen met een super zwangerschap. De vorige (welke uitliep in miskraam) ook zonder klachten. Deze zwangerschap vanaf 5 weken, misselijk, overgeven, en de bijbehorende klachten... En nu.. die bloeding ?? POEH ... lfs
Hey meid....wat zul jij zenuwen hebben Helaas is het maar afwachten........het kan beide kanten op maar hou rekening met het ergste....bloeden als je zwanger bent is meestal slecht nieuws. Kan je wel gaan vertellen dat het ook goed kan gaan enz....maar jij weet als geen ander dat het ook fout kan zijn nu.... Sterkte met het afwachten nu....
heel veel sterkte vanmiddag. eerste zwangerschap licht bloedverlies rond week 7, minimaal en daar was ook alles goed. tweede zwangerschap, flink bloedverlies rond week 7, dat was ook foute boel. derde zwangerschap, het ergste bloedverlies van allemaal (ook rond week 7) ik werd er echt naar van zoveel bloed verloor ik en bij hem alles helemaal goed en gewoon voldragen zwangerschap uiteindelijk. dus het hoeft niets te zeggen al is de kans dat het een mk is natuurlijk wel groot. veel sterkte met het afwachten en hopelijk heb je straks meer duidelijkheid.
Hier ook gehad en zie mijn banner ! Zolang je er geen krampen bij hebt kan het ook een geknapt vaatje oid zijn. Maar ik snap je gevoel ik was ook helemaal paniekerig! heel veel succes straks!
Sorry maar het verhaal van...zolang je geen krampen hebt is niet waar.... Wil nu niet het topic verpesten hiermee want ik vindt het al erg genoeg voor ts .. maar ik had ook geen krampen in het begin. Maar het kan idd gewoon beide kanten op daarom is er niks zinnigs over te zeggen het is helaas gewoon afwachten voor ts
Die "paar" uurtjes wachten duren idd wel heel erg lang... Nu bijna 2 uur, dus nog iets meer dan een uur.. BAH ! En zoals jullie allemaal zeggen.. je kan er helemaal niets over zeggen. T kan goed zijn, en slecht zijn..... bbrrrrrrrrr..... Ondertussen zit ik gewoon te werken alsof er niets aan de hand is, want hier weten ze nog helemaal niets van de zwangerschap. Maar voel me knap beroerd, en dan niet eens lichamelijk, maar meer ........anders.. Hou jullie op de hoogte... Thanx voor alle reacties...
bah moeilijk om zo in onzekerheid te zitten! Ik heb het zelf ook gehad, begon met 6 weken en heb het nu nog. Meestal is het roze of bruin maar soms ook echt bloed. Ben al diverse keren in paniek naar de vk gegaan, maar steeds is alles goed met de kleine. Inmiddels al diverse extra echo's gehad, inwendig onderzoek, kweekjes, soatesten en alles is goed. Conclusie is dat ik waarschijnlijk een hele gevoelige bmm heb en dat er niks aan te doen is. Sterkte en heel veel succes straks.
dus vanaf de 6 weken, en je bent nu 30 weken... Tjeetje.. dan zou t nog een hele tijd door kunnen gaan. Wat zit een lichaam toch raar in elkaar hé ??? !!!
tja, het kan beide kanten op gaan. dat weet je natuurlijk wel. ik heb 4 zwangerschappen gehad, waarvan 1 met bloedverlies met 6 weken. en die liep fout af... maar goed, je hoort ook veel verhalen waarbij het wel goed gaat. dat hoop ik natuurlijk ook voor jou! wel fijn dat je gelijk een echo mag( ik mocht dat toen pas met 10 weken!) hoop op goed nieuws straks! succes!
Ik hoop voor goed nieuws voor je meid!!! Ik had ook een bloeding met 11,4 weken, maar daar dat is goed ge-eindigt. Ik duim voor je!!!
Meiden.... het duimen heeft geluk gebracht... Stik zenuwachtig ging ik en vriendlief natuurlijk naar binnen. Dus de mevrouw die de echo ging maken vragen stellen over hoe en wat.... bla bla bla. Ze ging een inwendige echo maken, daar kon ze alles het beste op zien. Maar daarvoor toch eerst even een uitwendige echo op de buik. Gel erop... ding erop, en het eerste wat ze zegt... zo dat zien we niet vaak, zo'n duidelijke hartslag..... OEF !!!! Ik keek vriendlief aan, volgens mij had ik t echt niet goed verstaan. Maar jawel, 6 weken en 4 dagen en een hartslag van 132... En wat doe ik... janken !!!!!! hahahaha Dus ben super blij...... maar omdat we voorheen een miskraam bij 8 weken hebben gehad, zijn we er natuurlijk nog niet, en dat besef is er ook. Over 2 weken weer terug, wederop een echo !!! Blijft spannend !!!!