hallo meiden, ik heb gisteren eindelijk weer sinds een week ofzo seks gehad met me mannetje ( eerder niet ivm bruin bloedverlies) toen we klaar waren en hij van me af ging zeg maar voelde ik wat raars in me buik en het was een paar keer achter mekaar het was me beeb het voelde zo gaaf net als met me andere dochters heel zacht maar toch duidenlijk genoeg om te weten dat het de kleine was. weet nog de exacte tijd had was 00:30 hahaha echt zo super in eerste instantie schrok ik maar daarna lach ik met een big smile ben zo blij groetjes
ik zat ook echt eerst te twijfelen maar herkende het van me jongste dochtertje en dat voelde ik met 16 weken dit word me 3de kindje en me 5de zwangerschap maar het kan dus echt ihhihi
ja hoor helemaal met de 3e kan het zeker al wel! heb al wel gelezen over met 10 week al voelen! kan ook niet wachten tot ik wat ga voelen! weet nog hoe heerlijk ik het altijd vond!
kan niet echt uitleggen hoe het voelde alsof je bubbeltjes voelt heel raar maar zo super en kherkende het idd van de vorige keren echt zo super maar zo moeilijk uit te leggen hihi en bedankt allemaal groetjes
he wat grappig, vannacht voelde ik voor het eerste echte schopjes tegen mijn hand van de kleine! ik lag wakker omdat mijn dochtertje iedere keer hoestbuien had. geniet maar lekker van je beeb meid, nu word het allemaal een beetje echt he