Wie woont er in- en omstreeks Rhenen en weet de openingstijden van de kermis? Ik kan alleen vinden dat de kermis geopend is tijdens de rijnweek maar echt NERGENS openingstijden... Snap er niets van, wil er morgen heen gaan rond 14:00 met een vriendin en onze dochters, dan zal hij toch wel geopend zijn? Is er anders toevallig gister iemand al geweest die het weet? Vind het best raar dat ze dat nergens neerzetten hoor...
begint dat niet altijd rond een uur of 11 al? joh ik ging altijd 's avonds haha mischien ga ik ook nog wel even as ik het red en nostalgie
Ja ik ging ook altijd in de avond maar nu heb ik een kleine dame, en die ligt 's avonds in haar bedje dus met haar wil ik overdag even over de kermis struinen. Maarja nergens de openingstijden te vinden... Ik ga wel gewoon rond 14:00 dan is het vast open.
Ik heb jarenlang bij Rhenen gewoond, en naar mijn weten is hij om 14.00u echt al wel open! Zover ik me kan herinneren gingen wij 's middags. Net even op internet zitten zoeken, maar staat inderdaad alleen van 1 t/m 9 juli, verder geen tijden. Beetje raar inderdaad.