Hallo, Na vrijdag een prachtige echo te hebben gezien van ons kindje ben ik zo gelukkig! Ik was heel nerveus omdat de papa niet mee kon maar ons kindje is perfect en bewoog al een beetje Ben zaterdag dan naar de babywinkel geweest en heb de geboorte lijst geopend (man vond dit eerst niet zo leuk omdat hij dacht dat we nog winkels gingen doen dus was beetje misverstand) Voelde me daar plots niet goed worden en ben dan ook flauwgevallen, na op de grond te liggen en voetjes in de lucht ging het beter. Verder heb ik nog steeds dat continue hongergevoel. Eerst moest ik om de 2u eten, nu al om het uur (buik gromt echt). Ik vraag me af hoelang dit nog zal doorgaan? Als ik niet iets eet, word ik misselijk en zou ik braken.. Ik ben nu 3 kilo bijgekomen. Groetjes
Ik heb echt wékenlang continue honger gehad. Nu gaat het een paar weken wat beter met het honger gevoel maar wie weet wanneer het terug komt?! Wat vervelend dat je in een winkel onderuit bent gegaan! Hopelijk voel je je nu helemaal beter.
Wat bedoel je met weken? want ik zie dat je al 28 weken bent Ja was vervelend maar kan helaas gebeuren, ik ben zelf verpleegkundige dus weet wel wat te doen. Heb de hele dag niks meer gedaan, vandaag beter maar dat hongergevoel vind ik echt niet leuk meer... Ik wil me zo graag eens wat beter voelen, echt waar!
Ik had altijd al heel snel na het eten weer honger, nu extra. Mn' s nachts lig ik wakker door oa knorrende maag. Ik weet niet of je veel snelle suiker neemt, maar dat kan soms schelen om dat minder te eten. Maar ik denk dat je dat al weet als verpleegkundige.
Dat hongergevoel heb ik ook gehad en stopte bij mij na ongeveer 13 weken. Toen was ik ook niet misselijk meer! Ik ben gewoon toen steeds blijven eten anders werd ik echt misselijk. Ik hield het wel langer vol met kwark en muesli! Ik was eerst aangekomen, maar daarna weer kilo afgevallen... Lekker blijven eten hoor! Je zult het wel nodig hebben! Ik had ook altijd eten in mijn tas! Haha! Iedereen moest daar om lachen, maar het hielp me beetje door de misselijkheid heen... En ik heb gembercapsules geslikt, die hielpen mij ook goed! Succes!
Ik heb sinds een week of 10 geleden continue onwijs trek in van alles. Heb ik net mn avondeten op en sta ik al weer in de koelkast te neuzen.. Wen er maar aan, het hoort erbij.
Heb je al geprobeerd verdeeld over de dag meerdere, kleine porties te eten? Dat deed ik in het begin van de zwangerschap. Ik had ook steeds honger, at heel veel boterhammen! Misschien viel je flauw door de honger, maar ik zou ook even je ijzer laten controleren voor de zekerheid.
Pff ik word helemaal gek van de honger! Ben nu 9+4 en de laatste dagen slaat opeens de honger toe. Vandaag ook veel boterhammen op en een salade en wat fruit maar het hongergevoel gaat niet weg! En ik kom veel aan! Heb ook al best een buikje, mijn mama zegt dat ik 4 maanden lijk!
Ik heb tijdens mijn gehele 1e zwangerschap continu honger gehad, echt verschrikkelijk. Ik ben toen ook minimaal 25 kilo aangekomen . Ik heb geen tips voor je, ik heb er maar gewoon aan toegegeven. Tijdens deze zwangerschap heb ik dat minder gelukkig (heb jij niets aan natuurlijk...)
Ik ben 10 weken zwanger en heb vanaf week 7 ontzettende honger.als ik niet eet word ik kotsmisselijk.ben dan ook al 5 kilo aangekomen.oeps
Hier precies hetzelfde haha Ik kan de hele dag wel eten, droom er zelfs over! Ben nu 10 weken en ook al ruim 3 kilo aangekomen Ik probeer echt gezond te eten, maar ik ben nu dus ook nog eens gestopt met roken en dan krijg je gewoon dubbel zo`n zin in slechte dingen