Continu koorts

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mamsy, 18 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamsy

Mamsy Lid

28 nov 2016
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ons meisje van 6 maand sukkelt de laatste tijd met haar gezondheid. Eerst had ze een oorontsteking, daar heeft ze een kuur antibiotica voor gevolgd. Nadien bleef de koorts aanhouden 38,5 opnieuw naar de kinderarts. We kregen te horen dat ze sljmpjes op haar longetjes heeft dus 3 x per dag arosollen. Nu zijn we al ruim 5 dagen bezig en toch blijft ze haar koorts houden. Ik geef haar perdolan 's morgens en 's avonds. Ze heeft nu ook een dik etterend oogje. De huisarts heeft haar gisteren gecontroleerd en ze zou perfect in orde zijn. Maandag mag ze terug naar de kinderarts, ben ten einde raad. Ze slaapt vandaag echt heel veel, ben ik niet gewoon van haar. Ik heb al wel ondervonden als ik haar rectaal meet dat ze dan altijd wat stoelgang maakt. Stoelgang is warm toch? Kan dit invloed hebben op de meting? Ben ten einde raad

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Nee, dat heeft geen invloed op de meting.

Koorts duidt bijna altijd op een virus of ontsteking. Dus ik zou de kinderarts weer raadplegen ipv die huisarts met zijn "er is niks aan de hand".
    Urine ook al laten checken?
    Bloedwaarden ook allemaal in orde?

3. Mamsy

Mamsy Lid

28 nov 2016
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben al 2 keer bij kinderarts eweest en 1 x bij huisarts vermits ik zelf ziek was. Ik kan pas maandag binnen bij de KA geen urinetest of bloedonderzoek gedaan

Deel Deze Pagina