melk?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door kleine22, 14 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleine22

kleine22 Lid

11 jun 2014
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mijn andere topics lees je dat je vermoed dat ik zwanger zou kunnen zijn, eerst 2x positief getest daarna negatief. Maar wel alle duidelijke symptomen.
    3 dagen terug ben ik mij rot geschrokken. Er komt soort melk uit mijn beide tepels!(wit/geel van kleur) Dit heb ik nooit eerder gehad en mij lijkt dit een hele duidelijke symptoom op zwangerschap? Of kan dat het niet zijn? Het zou wel heel toevallig zijn als ik nu na zoveel jaar dit nooit heb gehad nu ineens hormonale veranderingen heb... alles maakt me zo onzeker!..... kan dit ook een vroege symptoom zijn?

2. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    het hoeft niet met een zwagerschap te maken te hebben. Ik heb het ook gehad en was toen niet zwanger de maand daarop echter wel :)

3. kleine22

kleine22 Lid

11 jun 2014
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt! :) Nee snap ik, maar kun je dit ook uit het niets ineens krijgen terwijl je dit nooit eerder hebt gehad? Wel weet ik dat ik 3 weken terug even sowieso zwanger was. Misschien is het daar nog van? En ik dacht nu dus nog steeds zwanger misschien. Ik vind het allemaal zo toevallig anders... andere symptomen die ik nog steeds heb zijn;
    -borsten opgezet, cupmaat groter
    -blauwe aders
    -gevoelige borsten
    -menstruatie krampen
    -lage rugpijn
    -misselijk
    -zin in patat
    - harde buik

Of blijven symptomen na mogelijk miskraam ook nog een tijd?
    En wat kan die melk anders zijn dan? Ik las dat het alleen mogelijk is tijdens menstruatie of iets daarna. Maar in die periode zit ik niet. Tenzij je zwanger bent kun je het altijd hebben...

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

#4 Be Happy, 14 jun 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 jun 2014
    De meeste vrouwen krijgen pas melkproductie in het laatste trimester van hun zwangerschap.

Wat jij hebt kan ook duiden op een te hoog prolactinegehalte.

En wat bedoel je met 3 weken geleden even zwanger? Had je 1 dag een positieve test en daarna negatief ofzo?

Heb je andere topics ook gelezen en ik raad je aan om een echo te laten maken. Dan weet je direct waar je aan toe bent, aangezien je bloedtest van een week geleden nog negatief was.

Dus bel een verloskundige of je langs mag komen voor een echo.

5. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    met welke tester testen je positief als ik vragen mag, want de prodictor geeft vaak zwanger aan terwijl dat niet het geval is.

ik ben er toen voor bij de huisarts geweest en hij gaf aan dat het wel eens voorkomt dat je een soort melk afscheid zonder zwanger te hoeven zijn.

6. kleine22

kleine22 Lid

11 jun 2014
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Okee heel erg bedankt! Misschien zorgen voor niks dan :)

Ik heb paar jaar terug inderdaad heel veel vals positief getest met predictor. Die vertrouw ik dus niet. Nu heb 2x positief getest met kruidvat 2v5, die ik zeker als betrouwbaar schouw, omdat ik hiervoor ook al wel 10x die testen had gedaan en allemaal bleven ze wit en bleek ook niet zwanger toen. Behalve nu, de laatste 2 een duidelijke streep. Dat was 3 weken terug. Ik was 2 dagen over tijd toen ik rare onherkenbare krampen kreeg en een korte bloeding wat ik geen menstruatie kan noemen. Dus ik dacht miskraam.
    toen ik na deze bloeding duidelijk 2x positief testte (1e positieve test na bloeding, andere een week later), bleef de test de dag erna ineens wit en zo ook nog 2 testen van de action wit. Ik heb dus bloed test gedaan en de assistente zei dat ik een normale waarde hcg had en dus niet zwanger, wat ik ook niet snap want als je niet zwanger bent heb je toch geen hcg.. of heb ik dat fout? snappen jullie mijn onzekerheid!
    Zeker omdat ik nu nog niet voor een kind kan zorgen en straks ben ik al bijna 2 maanden ofzo.. want mijn borsten blijven enorm en het valt mensen ook op. Ik blijf het maar een raadsel en eng vinden, en wacht nu mijn menstruatie af die ik woensdag krijg , en idd anders een echo! :)

Deel Deze Pagina