Ben nu 6.5 week zwanger en Sinds 4 dagen ben ik continu misselijk door de honger. Dag en nacht. Ik lig dus 's nachts ook meer wakker dan dat ik slaap. Waardoor ik overdag echt heel moe ben maar dan ook niet kan slapen Door de honger. Ik eet dus veel meer als dat ik gewend ben maar zelfs dat helpt niet. Hebben jullie tips? Vooral wat betreft de nacht dat ik misschien wat meer door kan slapen?
Mijn ervaring is dat ik niet misselijk werd door de honger, maar wel iedere keer het gevoel had dat ik de misselijkheid kon bestrijden door maar te eten. Wat bij mij wel enigzins hielp was kleine porties verspreid over de dag eten (zo om de 3 uur) en vlak voor het slapen nog wat vla eten. Soms ging ik er 's nachts uit om een cracker te ten. Overdag nam ik lollies of zuurtjes.
Ik heb het ook de eerste 12 weken gehad. Ik at hele dozen cracottes met huttekase weg. Dat hielp bij mij erg goed.
Vanillevla en cola! Geen moment misselijk geweest maar wel weeïg als ik te lang niet at. Veel zoete vanillevla was dan heerlijk!