Misschien is Julian een idee? Hier hetzelfde probleem Wij komen er ook maar niet uit (zoeken ook een jongensnaam). Succes!
Erg he! Julian vind ik erg leuk, maar de beste vriend van mn man heet zo , dus ik denk dat ie zich wel vereerd zou voelen maar dat vind ik dan toch weer een beetje een afknapper Heb zelf nog wel even een klein rijtje samengesteld die ik nog heb gevonden en ikzelf wel leuk vind . Niet zozeer allemaal Italiaans, maar toch! Vinden jullie? Jari Jace Dano Elio ( betekend de zon, vond ik wel leuk ) Jovi Kéan
Hihi ik zat net bij jouw topic te kijken en vind Elian of Ilian erg leuk idd! Ik ga hem op ons lijstje zetten
Hmm Jurian vind ik persoonlijk wat minder en Nino vond manlief erg leuk maar heb ik ook weer wat minder mee.. verder ben ik ook niet latstig hoor
Is het boekje rockingbabynames misschien iets voor jullie? Volgens mij staan daar ook aparte namen in.
Lennox Fender Duloc Duco/Duuk Loran Novan Nolan Nevin Zit er iets bij? Als dit in jullie straatje is, heb ik nog wel meer namen.
Heb allen je start post gelezen en wij hadden een beetje hetzelfde lijstje kwa namen (man/vrouw). Hier is het toen Dani geworden (ik had Ravi etc ook erg mooi gevonden maar mijn man vond het minder) Dano kwamen we ook tegen maar ik moest dan toch aan Danone denken de hele tijd.. Succes!
Haha wij houden van dezelfde namen novan heb ik ook nog over getwijfeld maar ook hier is t lennox geworden
Misschien zit hier nog wat tussen? Aldo Almar Alonzo Arlo Arnaud Aro Aron Arthur Boan Danté Diem Doran Elias Elvio Emiel Emilian Emilio Enzo Ezio Ezra Fabian Felix Fero Fico / Vico Floran Gian Gido / Guido Iben Ilan Ilario Isha Izar Jaro, Jari, Jori Jonan Jorik, Jorrik Karan Kéan Laro Livio Loïc / Loïk Lucian Maro, Maran Mas Matthis Mels Misha / Mischa Moos Nanno, Nando, Naldo Nero Nilo Noam Noël Oskar / Oscar Owen Quin, Quint, Quinten Renzo Revi Rico, Rocco Roan Ronan Stan, Sten Stas, Staas Stian Taro Thias / Tias Timo Tobe Troy Victor Vito Zef / Sef / Zev / Sev Zeno
Ik ben nu 35 weken zwanger en nog steeds hebben we geen naam, ik lees dus mee... vind die aparte namen ook erg leuk maar vaak zijn ze ook weer net TE apart. Whoppie, het zit in ieder geval in mijn straatje, dus heb je nog meer namen??? alles is welkom hihi
Hihi, jullie smaken zijn ook wel heel anders! Misschien dubbel, heb niet alles gelezen: Milo Mano Xavi Faber Luca Luigiano Gino Lauro Morris Dean Maddox Vito (vind ik zelf erg leuk) Danilo Ferron Vasco Roméo Davide Eden Bruno Julius Justin Mica - Micah Nando Olivio - Oliver Rafael - Raf - Raaf Valerio Dario Ryan
Wat lastig! Misschien zit hier nog iets tussen? Jano Devi Babo Lio Paco Eli Elia Rico Edi Hayo Mido Tito Succes!