eej Batchie... wij hier in nijmegen hebben ook een huisartsen post dat is een artsen praktijk voor alles buiten kantoor tijden zeg maar... eerst als je je HA beld dan krijg je eerst een nummer te horen die je eventueel kan bellen en anders word je direct doorgeschakeld na die HApost. misschien dat jullie dat daar ook hebben kan je daar even heen bellen en wellicht kunnen ze je daar ook gerust stellen... het is toch van het sotte dat je je HA niet te pakken krijgt? of wat ook een optie is gewoon heel brutaal de poli bellen van GYN en dan uitleggen dat je ze niet te pakken krijgt en dat je heel onzeker bent nu of hun op jou vraag een antwoord hebben. poli is open tot 5 uur dus dat moet lukken. ik lees het wel weer van je succes
zeg lieve meid, is het niet gewoon een idee om maar gewoon even een andere vk praktijk te bellen om gewoon te informeren? en als je echt pijn hebt, kan je dan niet even een familielid ofzo even die vk van je bellen om duidelijk te maken dat als ze niet komt jij naar haar toe komt?? succes
Ik heb toch maar de spoedlijn van de verloskundige gebelt. Kon vanochtend niet eens mijn bed uit en het is nu al 11uur normaal ben ik 8uur op op. Ze gaan me zo terugbellen..
och meissie toch en dat wachten dat duurt toch al zo lang... ik hoop voor je dat ze gelijk bellen... ik ben er heel even tussen uit dus kan niet gelijk een reactie plaatsen nu ben er over een half uurtje weer ( kids van school halen) ik ga voor je duimen meis dikke knuf van mij
Ben terug gebelt, pff ben zo boos joh.. Kreeg een soort van ongeinteresseerde vk (volgens mij een stagaire want de naam kwam me niet bekend voor) aan de lijn die me adviseerde om naar de huisarts te gaan want rond deze tijd zijn pijnlijke harde buiken wel normaal als je last hebt van stress en dat moet wel met een paar daagjes rust over zijn.. Of het is een blaasontsteking. Want, zoals die vrouw zei: "voor een blaasontsteking hoef je geen kenmerken te vertonen maar je kan er wel 1 hebben" Ik ben potverdorie sinds zaterdag niet meer naar buiten geweest hierom.. Nu maar even naar de huisarts om mn urine te laten nakijken. Kan daar om half 3 langs. Is dat het niet dan pas komen ze langs of moet ik zelf langsgaan... Wat een service he..
Ik vind dit echt niet normaal van je vk, ze zijn er toch om je gerust te stellen?? Ik zou echt gewoon naar ze toe gaan of naar een andere praktijk. Als je er al zolang mee loopt....da's niet goed hoor! Door dit stress-gedoe wordt het, lijkt mij, ook niet minder. Veel sterkte..... Gr. Brennie
Ik heb net een andere vk gebelt, die stond echt te kijken van de reactie van mijn normale vk. en ze heeft me ook aangeraden om dan maar naar een ander vk over te stappen in de buurt. Moet alleen wel mijn vk doorgeven dat ik wegwil en mijn gegevens meenemen.. Nu vraag ik me af wat voor gegevens dat zijn want ik ben in de 25 weken dat ik zwanger ben alleen maar 2x op controle geweest.. Ik heb gelijk weer de boodschappendienst gebelt dat mijn vk me moest terugbellen, dat heeft ze nog niet gedaan. Maar ben benieuwd wanneer ik mijn gegevens mee mag nemen en op controle kan want ik weet nu nog niet wat ik heb.
eej batchie... jeetje wat een zooi daar zeg! als je de moed op kan brengen zou ik toch eens gaan informeren naar een andere praktijk gewoon bellen en wie weet krijg je daar wel te horen wat je graag wil horen en word je teminste niet afgebekt met een of andere smoes bah... nee dan heb ik geluk hier bij mijn VK zijn stuk voor stuk lieve meiden. ik blijf je volgen knuf van mij...
oh goed zo dat is een goede stap in de richting ja die gegevens zijn gewoon die je bij de intake gesprek verteld en ingevuld heb en je bloedruk en bloedgroep ed l maar maakt je niet druk die moeten ze je wel mee geven!
wat betrefd de gegevens, die kan ze doorsturen. en daar staat alles in betreffende jou zwangerschap. ook de gegevens van je bloedonderzoek e.d. die kan je ook zo ophalen, ik zou gelijk een afspraak maken met die andere en dan laat je gewoon je dossier ophalen. stel je voor dat je straks bevallen moet, en ze komen niet? of ze bellen je terug.... lekker dan. haha ik begin me ook al boos te maken hier...
bloed prikken heb ik al wel gedaan maar daar is nog geen uitslag van.. (heb dat al 2weken geleden gedaan, net als mijn suikper prikken omdat ik zoveel ben aangekomen) Ik ben nu op dit moment nog niet terug gebelt, ga ze zo maar weer even bellen. Voel me trouwens nu best goed.. Net een wasje gedraait en de afwas gedaan en nog nergens last van..
doe ik ook meid ik word gestoord van het rust nemen.. ben sinds zaterdag niet meer buiten geweest heb al 10 films ofzo gekeken, zelfs hindoestaanse films gezien die 3uur lang duren.. wil nu wel weer naar buiten eerlijk gezegd
Ik kan het me voorstellen, maar als het even kan...laat die was en afwas dan liever door een ander doen...
sorry dat ik nu pas reageer, ik heb volgens de huisarts geen blaasontsteking en de vkheeft nog niet terug gebelt. Ik bel ze vanavond weer op.. gewoon elk uur ga ik ze stalken want ze moeten gewoon komen vind ik.. Net was hier een vrouw van het uwv gekomen om te controleren of ik echt ziek was die raadde mij ook aan om gewoon een andere vk te nemen en gaf me ook een paar adresjes..
pff was gister in slaap gevallen, dus heb ze niet meer gebelt. Ik ga gewoon zo langs ofzo.. Heb geen zin meer om te bellen
heb je al een afspraak gemaakt bij die andere VK? ik was vandaag bij mijn eigen VK en vroeg over mijn harde buiken en toen zei ze dus als het boven op is dan maakt het niks uit dan zijn je darmen aan het iriteren, maar zodra je dus pijn, steken of je er niet prettig bij gaat voelen moest ik gelijk het spoed nummer van hun bellen... dus het is wel degelijk iets wat niet aan de haak is bij jou ik hoor je wel hoe het afloopt succes meid knuf van mij...
hallo batchie hoe gaat het er nu mee?????? ben je nog bij de vk geweest dikke knuffel en veel liefs van mariska