Afscheiding vraagje...

Discussion in 'Zwangerschap' started by engeltje23, May 1, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. engeltje23

engeltje23 VIP lid

Aug 14, 2011
    9,348
    0
    0
    Even een vraagje, hoe ziet jullie afscheiding eruit?

Ik twijfel namelijk of er misschien een schimmeltje aan zit te komen of dat mijn afscheiding wel normaal is.
    Werd vanmorgen wakker en voelde dat het nogal vochtig was down under. Toen ik voelde was het heel helder en wel een stuk wateriger als normaal en er zaten heel veel witte vlokjes in. Dacht eerst even ojee en heb even een blaastest gedaan om te kijken of het geen vruchtwater was. Bij het blazen kwam er niet meer vocht, maar er leken wel nog wat meer witte vlokjes te komen. Kwartiertje later nog een keer gedaan, maar toen kwam er verder niks meer naar buiten.
    Kunnen die vlokjes ook duiden op een schimmeltje, of is het gewoon normaal en hebben jullie dat ook wel vaker?

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Als het wat korrelig is kan het zeker een schimmeltje zijn

3. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

Jun 8, 2011
    3,405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Vlokje bij op hand blazen? Toch geen vruchtwater? Ik voel.mijn afscheiding vaak ook zo lopen, maar geen vlokjes wel veel meer afscheiding, lang leven de inlegkruisjes

4. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

Aug 2, 2011
    1,130
    1
    36
    Noord-Holland
    Bij mij ging het alle kanten op qua afscheiding, van waterig tot crème en dan weer helemaal niets.
    Nu krijg ik Proluton, dus nu is het weer helemaal anders, maar zolang het niet ruikt/jeukt of gekke kleur heeft, kan het alle kanten op en is het bij iedere vrouw anders.

5. weegschaal72

weegschaal72 Bekend lid

Jan 16, 2013
    597
    0
    0
    ik denk ook eerder dat er een schimmeltje aan zit te komen. Dat ziet er ook wat korrelig uit. als het verder niet ruikt en of jeukt zou ik het nog even aankijken en anders even een zalfje halen.

6. engeltje23

engeltje23 VIP lid

Aug 14, 2011
    9,348
    0
    0
    Thnx voor jullie reacties. Ja hier is het idd dus ook heel erg wisselend, de ene keer wat dikker en crème achtig en de andere keer erg waterig, alleen die losse vlokjes heb ik dus nog nooit gehad. Vermoed niet dat het vruchtwater is, maar ik zal idd maar in de gaten houden dan of het niet toch nog een schimmeltje gaat worden. Ben daar ook wel erg gevoelig voor.

Share This Page