Hallo, Ik heb sinds vanochtend behoorlijke stekende pijn in mijn onderbuik. Voornamelijk rechts. Deze pijn is eigenlijk constant aanwezig dus t lijken me geen weeën. Ook gaat t niet altijd samen met een harde buik. Ik heb deze pijn al 's eerder gehad met 32 weken ongeveer. Toen duurde t een half uur. Volgens de verloskundige zouden t darmkrampen zijn. (had die dag toevallig controle). Nu heeft t dus zo'n 3 uur geduurd. Ene moment was t pijnlijker dan andere moment maar de pijn was wel steeds aanwezig. Met name als ik in beweging kwam en tijdens lopen deed t ontzettend veel pijn. Merk dat de pijn nu minder wordt. Voel t kindje wel goed bewegen en heb ook nr t hartje geluisterd. Klonk allemaal goed voor zover ik dat kan beoordelen. Heeft u enig idee wat dit geweest kan zijn?? Idd darmkrampen?? Ik vond de pijn wel erg heftig voor darmkrampen namelijk.
Hoihoi, Het kunnen je darmen zijn geweest het kan een band zijn geweest die flink op de proef werd gesteld. Het kunnen voorweeen/oefenweeen zijn geweest. Als je je zorgen maakt moet je je verloskundige bellen. Ik begrijp dat je zelf dan even naar het hartje luisterd maar laat de verloskundige beoordelen of het goed klinkt. Imke
Ik had inderdaad de vk even gebeld en volgens haar waren het indalings- of voorweeen. Omdat ik het kindje goed voelde bewegen hoefde ik me geen zorgen te maken volgens haar. Bedankt iig voor het antwoord.