Hoi ik ben nieuw hier en we zijn nu sinds 4 maanden Bezig om zwanger te worden. Ik heb een hele onregelmatige menstruatie overgehouden na de prikpil waarvan de laatste is gezet begin januari. Maar nu heb ik al sinds 1 1/2 week pijn in mijn onderrug het was zo erg dat ik niet kon lopen ervan. De hele dag door constant misselijk dat mijn mond vol loopt met water. Met eten vanochtend begon ik te kokhalzen omdat iets wat ik normaal heel lekker vind zo verschrikkelijk vies/ bitter smaakte. Ook heb ik al 1 1/2 week het idee dat ik ongeteld moet worden maar er komt niks terwijl ik al maanden lang constante bloedingen heb gehad en nu sinds 13 aug niks meer geen druppel. Ik ben 24 juni tot 31 juni ongesteld geweest. En van 6 aug tot 13 augustus dus wanneer ik ongesteld moet worden geen idee. Zijn dit nu klachten die horen bij een aankomende menstruatie of is er misschien kans dat ik zwanger ben ?.
Oef ! Dat is erg lastig omdat je zelf al aangeeft onregelmatig ongesteld te zijn ... Wel moet ik zeggen dat ik precies de zelfde klachten had .. bij ons eerste kindje niet .. nu zijn wij 8 weken in verwachting van de 2e en vanaf dag 1 heel erg misselijk .. ook dat et water je in de mond loopt ! Ik zou wachten tot volgende week maandag dan heb je iets meer speling ... Groetjes ! En k hoop met je mee !
Dankjewel , Het is idd de hele dag door met vlagen loopt me hele mond vol hoef niet te spugen verder heel apart. En buikpijn loop al 1 1/2 week naar de wc met het idee nu wordt ik ongesteld maar er komt niks. Soms ook dat ik het gevoel heb dat ik vloei maar helemaal niks ja slijmerige afscheiding daar heb ik ook last van nu. Ik hoop het ook moet woensdag naar de gynecoloog weer omdat vanwege mijn onregelmatige patroon het verstandige was om Er over te praten hoe of wat verder.
Oef wat spannend ! Je kan natuurlijk testen ... dan zou ik die van de kruidvat doen .. die zijn wat gevoeliger ... je bent bijna een maand verder na de laatste menstruatie! Vind het wel spannend voor je ! Misschien dat de gynaecoloog wat voor jullie kan betekenen ! Laat je het ons weten?
Ik ga jullie op de hoogte houden) Zelf weet ik dus ook niet of ik vanaf eind juli moet tellen of begin aug want eind juli zou betekenen dat ik over tijd ben. tussen mijn menstruaties heeft nooit langer dan 28 dagen gezeten.
Als je moet tellen ... hou me te goede hoor .. Ze vroegen mijn eerste dag van je laatste menstruatie. .. Dus als jij dat ook doet en dat betekend overtijd... zou ik eens langs de kruidvat!
Ik zou als ik jou was even een testje doen. Mochten de klachten die je hebt worden veroorzaakt door een zwangerschap dan zou je al flink wat HCG in je bloed hebben en dan zou een test nu positief moeten zijn. Ik duim voor je
Ik herken wel dingen die van een zwangerschap zouden kunnen zijn. Maar een aankomende menstruatie zou ook kunnen. Zou zeker een test doen! Ben benieuwd!
Ja dat is t vervelende, vaak zijn de menstruatie klachten net zwangerschapsklachten. Wel was ik meteen misselijk en kon ik veel dingen niet meer luchten. Ik hoop dat het raak is! Gewoon een testje doen. Als het zo is zal je hcg nu wel voldoende daarvoor zijn gezien de symptomen. Succes!
Normaal heb ik nooit zoveel klachten wel buikpijn maar dat heb ik nu al sinds vorige week zaterdag heel erg inclusief de rug pijn wat ik echt zelden heb. Ga morgen ochtend een test doen en hopen dat het raak is).