Continue bezig met de fles

Discussie in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' gestart door Lala2, 9 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Hi!

Vandaag ben ik serieus klaar ermee en word er strontziek chagrijnig van.

Mijn zoon (5 wkn) is vanaf het begin al een hongerig mannetje. In het ziekenhuis schrokken ze zelfs hoe snel hij z'n fles in 1 tuig leeg trok.

Het gaat nu zo en hij weegt ca 4300.
    Hij krijgt 6x 135 maar de laatste 2 flessen geef ik 150.
    Omdat hij door mag slapen is er een gat tussen 00.00 en 05.00
    Hij word nog steeds precies 03.00 wakker en ik weet dat dat niet zo gek is dus heb in overleg met het cb afgesproken om dan een klein flesje van 65 aan te bieden.

Hij blijft na 2 uur vragen! Meer meer krijs krijs en een speen trapt hij niet in en lijkt alleen maar bozer ervan te worden.

Hij krijgt al teveel voor zijn gewichten leeftijd en hij is nu bijv al een uur bezig met krijsen omdat hij weer wil.

Ik vind er niks aan om eerlijk te zijn om alleen met maar die flessen bezig te zijn. Mijn dochter was zo anders en begon pas te jammeren als we de fles door omstandigheden even hadden moeten uitstellen ofzo

Ik hoop dat u me kan helpen wat dit gaat nergens meer over. Hij zou bijna moeten overlopen maar hij wil alleen maar de fles.
    Oh en ik heb al een kindje opgevoed met een slechte start en een hoop gedoe dus ben echt wel wat gewend. Ik heb niks aan de opmerking "baby's huilen nou eenmaal". Ik hoop dat u daar begrip voor heeft ;)

Groetjes en alvast bedankt!

2. Nutricia

Nutricia Bekend lid

4 jun 2014
    537
    0
    0
    Goedemorgen mama van Zoë en Roan,

Dank voor je vraag op het forum. Vanwege wetgevings- en bedrijfsrichtlijnen beantwoorden wij hier geen vragen over flesvoeding voor zuigelingen jonger dan 6 maanden. We verwijzen je hiervoor naar je consultatiebureau. Zij kennen je kindje persoonlijk en kunnen je gericht advies geven.

Groetjes,
    Paulien - Nutricia voor jou

Deel Deze Pagina