Hoe houden jullie je vloer schoon met een baby die bijna kan kruipen? Wij hebben een tegelvloer en vind dat zo snel vies! Stofzuigen maakt super veel lawaai dus vaak veeg ik en dan dweilen maar vind de dweil ook zo snel muf of vies. Hoe houden jullie het hygiënisch?
Tja toch stofzuigen en dweilen. Dweil uitspoelen en geluid van stofzuiger is toch niet zo verschrikkelijk haha.
Te veel lawaai haha...voor wie dan? Ik stofzuig mijn kamer een keer of 4/5 per dag en krijg geen klachten
Toch stofzuigen. Wij hebben hier 2 kittens rondlopen en die vinden de stofzuiger helemaal niks vanwege het geluid. Dus ik snap je wel. Zeker als ze liggen te slapen vind ik het zo zielig als ik ze dan wakker schrik.
Eh gewoon stofzuigen en dweilen en om een kruimeltje en hondenhaar (hebben 2 honden) hier en daar doe ik niet moeilijk...en zoontje is nooit ziek en ziet er altijd fris en fruitig uit
Haha nou mijn buurvrouw wel hoor! Die klaagt dat ik teveel stofzuig! (dagelijks.. Meestal 1 keer maar soms ook meer!) Maar hier stofzuig en dweil ik.. Prima toch? Door de dag heen ook even snel stoffer en blik als de baby iets heeft gegeten!
De buurvrouw vindt dat jouw stofzuiger teveel lawaai maakt? Dan zou ik vragen of de buurvrouw dagelijks jouw vloer wil vegen met een bezem. Als ze dat niet wil, moet ze niet zeuren dat jij schoonmaakt, maar dan wel op jouw manier en dat is toevallig met een stofzuiger. Opgelost
hier dagelijks stofzuigen en dweilen met 3 honden 3 kinderen , een kat en kinderen uit de buurt die over de vloer komen moet het ook wel . ik dweil met heel heet water en bleekwater
Idd! Maar ik had het natuurlijk niet over de buurvrouw maar de baby. Ik heb nl een oppaskindje dat elke keer gaat huilen als ik stofzuig...dus eens gevraagd hoe dat thuis ging en toen kreeg ik als antwoord dat ze nooit stofzuigen als hij er bij is omdat ze dat te hard geluid voor een baby vindt
Geen schoenen aan in huis helpt al heel veel. Hier gaan de schoenen uit op de mat. En als ze in de zandbak is geweest op KDV dan til ik haar van de drempel direct naar de douche en daar gaan alle kleren (+zand) uit en even afspoelen. Ik stofzuig 1x per week (laminaat) en dweil 1x per maand En witte sokken blijven gewoon wit in huis! Als er geknoeid is direct met een nat doekje even schoonmaken. Moet er wel bijzeggen dat we maar met zijn tweetjes zijn, 4 dagen overdag allebei niet thuis en weinig bezoek/inloop met schoenen aan.
in ieder geval na elke maaltijd met stoffer en blik onder de tafel door en elke 2 a 3 dagen stofzuigen.
Hier om de dag stofzuigen(dagen dat we thuis zijn) en dweilen. Maar als ze zoals nu overal op de vloer snot smeert dweil ik met de stoomdweil ook FF snel als ze slaapt op haar speelplek.
4/5 x per dag stofzuigen?? Waar haal je de tijd vandaan? Dan vind je het in ons huis waarschijnlijk een bende. Hier wordt 2-3x per week gestofzuigd en ja klopt dat is eigenlijk te weinig. Maar ik doe er niet zo moeilijk over. Mijn zoontje kruipt over de vloer en de oudste ligt regelmatig languit op de vloer maar ze klagen nog niet en zijn ook weinig tot bijna nooit ziek. Sokjes en broeken worden ook niet vies binnen dus waarom zou ik vaker schoonmaken.
Hier ook geen schoenen in huis. Daarnaat gewoon stofzuigen en 1x per 2 weken dweilen. Tussendoor met stoffer en blik en natte doekjes de boel schoonhouden. Ik wil overigens een stoomreiniger aanschaffen, want dweilen vind ik toch echt eem rotklus...
Hier hebben wij binnen geen schoenen aan. Ik zuig elke dag 1 a 3 keer en dweil ook 1 keer. Toch zien de sokken en broekjes van dl er echt super goor uit na een dag. Dat maakt me nog niet zo veel uit, wasmachine draait wel, maar oppaskindje ziet er hetzelfde uit. Schaam me dood als haar ouders haar komen halen.
Stofzuigen en dweilen. En tussendoor gebruik ik een vloerwisser. Van de action met een stoffen hoes, neemt al het honden haar en kruimeltjes enzo mee
Met 2 katten miet ik wel minimaal 1x per dag stofzuigen en ik dweil bijna elke dag. Je zegt dat je dweil zo snel muf wordt, maar ik neem aan dat je bij elke dweilbeurt een nieuwe dweil gebruikt? Of heb je niet zo'n dweil die je er telkens opnieuw op moet doen en uit kan wassen?