continue buikramp met harde buiken 25 wk zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door roxy87, 10 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roxy87

roxy87 Nieuw lid

10 okt 2014
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik zit met ontzettende onzekerheid.......

sinds 2 wkn geleden heb ik gedurende de hele dag een zeurderige nare buikkramp en soms wel elke 10 min een harde buik.
    ik word gelukkig heel serieus genomen door mijn gyn en heb al 4 onderzoeken gehad in 1 week tijd.
    Gelukkig is de baarmoedermond rond de 4,3 en mooi gesloten, en zien ze ook niet dat de krampen en harde buiken tot nu toe effect hebben op de baarmoeder ivm voorweeen of ontsluiting.
    ik lig al een week plat thuis maar heb niet het idee dat het met rust minder word.het blijft hetzelfde
    ik ga goed naar het toilet dus daar ligt het ook niet aan.en eet goed en gezond.
    de gyn weet niet waarhet precies vandaan komt en als ik twijfel moet ik langskomen.
    maar ik twijfel al 1,5 week en na elk onderzoek kunnen ze gelukkig niks concreets vinden.
    ik heb echt de hele dag, ondanks alle rust, flink last en dat maakt me flink onzeker.
    ik probeer te ontspannen en en er niet teveel aan te denken maar dat is zo lastig door die continue buikkramp en harde buiken. Ik wil dat de beeb nog blijft zitten!!

zijn er mensen die dit verhaal herkennen??
    Ik hoop op verhalen, tips!

liefs,

Roxanne

2. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Ik ben echt een harde buiken kampioen.... Heb vanaf week 17 al last van véél harde buiken. Soms zelfs 8 ofzo per uur... Buikpijn heb ik vorige week ook veel gehad. Volgens de vk typische groeipijnen, wat veel meiden hebben rond de 25 weken...

De harde buiken tjah... Is voor iedereen anders denk ik. Ik loop er al 2 maandem mee zonder dat het wat doet. Zit al sinds week 20 thuis en toch hou ik er last van. Omdat ik het al zo lang heb en het niet erger word, heb ik me er een beetje bij neergelegd.

Bij mij helpt een kruik of lekker warm bad vaak. En ik neem magnesium citraat, is goed tegen spierkrampen. Bij mij helpt dat eigenlijk best goed

Succes!

3. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

oh hou Op, vreselijk die klachten en de onzekerheid die ze je geven! Hier bij de eerste ook gehad en veel extra controles tussendoor. Conclusie was uiteindelijk dat ik gwn een hele gevoelige baarmoeder heb...
    Nu gaat het kan weer die kant op dus ook extra controles alleen vind ik het nog spannender nu het er twee zijn. Als er maar niets gebeurt... niet voor de 25wkn... Maar natuurlijk ook niet snel daarna.
    Veel sterkte en probeer rustig te blijven. Ze nemen je serieus en tot nu toe ziet alles er nog heel goed uit :)

Deel Deze Pagina