Meegroeikinderstoel ???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Denim, 10 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Denim

Denim Niet meer actief

wie heeft deze stoel??? en wat zijn je ervaringen.

Meegroeikinderstoel Childhome

ik kan mijn zoontje niet meer optillen en hij moet echt zo'n stoel. Maar wat is nou een goede? hij is nu bijna 2 jaar.

deel je ervaring... :D

geen stokke....;)

2. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    Ik lees even mee

3. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.771
    18.916
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Wij hebben niet dat merk maar een Geuther kinderstoel. Het 'concept' van een meegroeistoel bevalt ons prima. Onze zoon gaat nu sinds enkele weken zelfstandig de stoel op en af. (Vlak voor zijn tweede verjaardag geloof ik.)

4. Denim

Denim Niet meer actief

thnks voor de reactie... niemand op het forum beschikt verder over een kinderstoel??;)

5. pcomiep

pcomiep Actief lid

22 mrt 2010
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij hebben een meegroeistoel van meegroeikinderstoelen.nl. Echt enorm tevreden. Niet overdreven duur, goede service en een fijne stoel. Zoonlief klimt al vrij lang zelf op de stoel, (in het begin met hulp.) hebben er wel een tuigje in zitten zodat hij ook echt blijft zitten. Een los blad is ook echt fijn, zodat je kindje bij de tafel kan meeeten, maar eventueel ook buiten of zonder tafel kan eten. straks krijgt nummer 2 ook een eigen stoel. Tenslotte is het later ook handig in de kinderkamer en zoonlief is echt nog te klein om op een grote stoel te zitten. Hier dus ook echt een voorstander

6. Luja

Luja Niet meer actief

ANTILOP Kinderstoel met veiligheidsriempje - IKEA

Wij hebben gewoon deze. Onze meiden zitten erin vanaf +- 6 maanden en nu met 3 jaar en 5 maanden eten ze er nog elke dag in.
    Veel meegroeistoelen zijn van hout, dat past hier niet in het interieur (strak, zwart wit). En ik vind 40-100 euro veeeel te duur voor zo'n stoeltje..liever een tientje bij de Ikea, zijn ideale stoeltjes!

7. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Tja wij hebben wel een stokke. Ik vind hem vet ideaal, maar als je die niks vindt, houdt het op natuurlijk ;)

Maar als een stoel neemt met hetzelfde concept, zal het toch ook wel goed zijn?

8. Denim

Denim Niet meer actief

ja deze heb ik nu inderdaad. het zijn ook fijne stoelen , alleen ik kan niet meer tillen. dus hij moet nu een andere stoel waar hij zelf in kan klimmen. en inderdaad zo'n stokke vind ik behoorlijk prijzig.. en als je dan op marktplaats kijkt voor zo'n 2ehands stokke.. willen mensen gewoon de hoofdprijs.:x

9. Denim

Denim Niet meer actief

nee het is meer de prijs. ik bedoel niet iedereen heeft dat geld voor een stoel ;)

maar deze ziet er ook goed uit.. heeft iemand die?

Kinderstoel Sit & More

10. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Oh nee is ook zo hoor! Ik heb hem wel via mp voor een leuke prijs, mensen moesten er vanaf, maar moet je net geluk hebben.

11. Denim

Denim Niet meer actief

ja klopt inderdaad. en sommigen willen toch 70 euro ervoor. Maar ik weet wel wat voor stoel ik wil dat is het probleem niet. maar ik doelde meer op de vraag hoe de kwaliteit is van de stoelen.

Want ik las over een andere stoel dat het hout ging stinken door het schoonmaken en door het drinken wat er kwam. ;)

Of dat het snel kapot gaat. zulk soort dingen

12. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.771
    18.916
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik zou wel een stoel aanraden met gladde lak. Wij hebben een (vind ik) hele mooie antracietgrijze stoel van Geuther. Helaas was in deze kleur de lak niet helemaal glad. Dat ziet er wel mooi uit, maar is lastiger schoonmaken. Op een paar plaatsen heb ik te fanatiek geboend en is de verf er af.

We hebben geen last van stinkend hout ofzo. Ik ben blij dat ik zoonlief niet meer in en uit een stoel hoef te tillen. En ik vind het prettig dat hij nu gewoon bij ons aan tafel zit, in plaats van met een los tafelblad. (Nu kan dat met zo'n Antilop bijvoorbeeld ook hoor, daar hoef je niet perse een meegroeistoel voor te hebben.) Voor het begin vond ik het juist wel fijn dat zo'n tafelblad erbij zit. En ook nu nog als we hem bijvoorbeeld in de woonkamer mee laten eten als we visite hebben. Dan is dat tafeltje toch wel ideaal.

13. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Stokke is echt geweldige kwaliteit. Deze word ook op instellingen gebruikt (verstandelijk gehandicapte) heb nog nooit zo stoel kapot gezien of gaat stinken. Hij is idd duur. Maar zo mp in de gaten houden. Hier komt er voor de tweede ook weer een stokke, ze zijn zelfs zo degelijk dat volwassen er op kunnen zitten(als je ze goed instelt)

Maar goed, met andere merken geen ervaring.

14. 2011anoniem

2011anoniem Actief lid

29 jan 2012
    370
    17
    18
    NULL
    NULL
    Hier ook een stokke fan ze zijn echt super stevig ik kan er zelfs op staan je kan hem ok uitbreiden met van alles echt ideaal en wat ook ideaal is wij hebben niet zo,n groot huis en de stokke vind ik ook niet zo groot/lomp mijn moeder heeft zeg maar na maak merk maar vind ze veel groter. Misschien even goed op mp blijven kijken als je een goedkope ziet in een kleur die je niet mooi vind misschien een idee om te verven ??

Groetjes anoniem

Deel Deze Pagina