Ik heb sinds ik zwanger ben af en toe een gevoel alsof ik een bodemloze put ben ofzo, het hongergevoel houdt niet op! Alleen het rare is..dit gevoel is anders dan mijn normale hongergevoel. Snapt iemand m nog? Ik kan blijven eten, maar heb geen vol gevoel en het is echt heel irritant! Iemand een tip hiertegen?
ik lees met je mee want hier ook chronisch trek, kan blijven eten zonder dat ik het idee heb te ontploffen
Sinds deze week hier ook. Ik probeer toch gewoon heel vaak wat te eten, langer dan uur zonder eten hou ik gewoon niet vol.
Ik zou het ook wel graag weten!Ik moet gewoon blijven eten,anders heb ik het idee dat ik omval.Echt niet normaal!
Kiezen voor eten met veel dragende koolhydraten (donker brood,volkorenpasta enzovoorts). Daar kan je lichaam heel lang op teren. Verder hielp het bij mij om altijd een glas water in de buurt te hebben.
Mijn vk raadde ook aan om dan fruit te gaan eten. Gewoon veel fruit eten (geen bananen, want dat helpt weer bij het diker worden, maar appels, mandarijnen, kiwi's, peren, enz, enz). En inderdaad, volkorenpasta enz. Ik ook veel last van honger, maar eet dus veel fruit en ben tot nu toe slechts 1 kg aangekomen ipv 4 kg in mijn eerste zwangerschap. Dat zegt natuurlijk niets, en je moet ook vooral niet lijnen, maar de vorige keer was ik 25 kg aangekomen. Dat hoop ik nu toch wel een beetje te vermijden . Dus fruit ipv snoep werkt bij mij heel goed, maar ik eet dus ook de hele dag door.
eten wel gezond natuurlijk. Geen zorgen maken over de kilo's! zolang je gezond eet heeft je kindje het blijkbaar nodig, je lichaam geeft het niet voor niets aan.
dat water wordt ik juist extra beroerd van... heel vervelend want als docent praat ik veel en drink ik ook graag wat extra... nou ja... Dat volkorenspul werkt wel, maar dan ook niet langer dan een uur of 2... dus ik doe gewoon om de 2 uur wat eten... Gewoon iedere 2 uur een boterham ipv 4 boterhammen in mijn lunchpauze... op die manier eet ik niet veel meer dan normaal, ik verdeel het alleen anders.
gewoon gezond eten inderdaad. ik ging en ga nog steeds van mijn stokje als ik niet regelmatig iets eet. je hebt er weinig aan om je beroerd en misselijk te voelen, omdat je bang betn om te eten. dat is ook niet gezond voor de kleine. gewoon bewust en gezond eten.
gewoon om die 2 uur eten, volkoren broodje, fruit, smoothie, sultana, ontbijtkoek enz. Je lijf vraagt erom en heeft het dus ook nodig. Als je gewoon meestal iets gezonds neemt en max. 1 a 2 x per dag iets lekker zoets (snoep, koek ofzo) als je daar erg veel zin in hebt is er niets aan de hand.
Fruit eet ik ook veel, maar geen kilo's mandarijnen per dag meer, want fruit bevat ontzettend veel fruitsuikers, waarvan je net zo aankomt als gewone suiker. Voor een verzadigd gevoel kan je idd beter langwerkende koolhydraten nuttigen als volkorenbrood, een bak cruesli of volorenpasta, zilvervliesrijst e.d.
Over de kilo's maak ik me geen zorgen, ik kom van mezelf al heel langzaam aan, en nu ben ik ook nog bijna niks aangekomen, hoeveel ik ook eet. Maar ik vind het gewoon irritant, ik heb laatst gewoon s'avonds normaal gegeten, maar binnen een half uur had ik al honger. Toen heb ik nog 4 boterhammen gegeten, 1 banaan, 2 appels, 3 oliebollen en ik had NOG honger!
s' ochtends als ik wakker wordt heb ik al honger waardoor ik misselijk wordt en dan probeer ik wat te eten zodat dat gevoel weg gaat maar als dat honger gevoel er eenmaal is krijg ik het de hele dag niet meer weg of ik moet ervan overgeven...
ja dat heb ik ook ik moet gelijk wat eten, als ik te lang wacht moet ik overgeven en ben ik de hele dag slecht... dus eten eten eten
Haha nee...alhoewel, ik zag toch ooit een keer een documentaire over een vrouw die in haar slaap naar beneden ging om te eten. En daar kwam ze niet vanaf . Dát lijkt me pas lullig!