De titel zegt het al: vanaf welke week daalde jullie kindje in? Ik kan het me van mijn eerste niet meer herrinneren. Ben nu bijna 30 weken en van indalen is volgens mij nog geen sprake, maar ik ben gewoon benieuwd.
Begonnen met indalen bij 32wk, nu 38+3 en hij ligt nog steeds niet helemaal ingedaald. Hoofdje is nog beweeglijk. Hij ligt er wel goed voor. Onbekend waarom hij niet helemaal is ingedaald.
Uk is hier nu al vanaf 29wk aan het indalen. Nog niet volledig ingedaald. Vorige uk heeft daar best lang mee gewacht, geloof ik... 35 weken of zo, maar weet het niet meer zeker.
...26 weken al bijna helemaal ingedaald. Maar ja, het is allemaal een beetje anders dan zou moeten deze zwangerschap. Hopelijk blijft ze nog wel een tijd zitten.
Eerste kindje en bij 33 weken was ze nog niet ingedaald. Donderdag (bij 35 weken) weer baar de gyn.. dus ben benieuwd.
Eerste kindje en op de echo voor placenta lokalisatie afgelopen donderdag bleek de kleine man al aan het indalen te zijn. Ook de verloskundige bevestigde dit bij het bezoek afgelopen vrijdag.
Dochter is hier nooit ingedaald. Ze lag wel goed maar ze wilde niet vast gaan liggen. Kleine man draait nog volop nu dus geen idee of hij het wel wilt.
De eerste was in de laatste week pas ingedaald, geboren met 39-3. Nummer 2 is nu ook nog niet ingedaald.
Met week 31. Phff had een paar uur best wel wat pijn, maar had eerst niet door dat het indaling weeën waren. Paar dagen later zagen we op de echo bij de gyn dat meneer ingedaald was. Dat verklaarde de pijn toen.
met 28 weken voelde ik me rond avondeten opeens beroerd en had een vervelend gevoel in m'n buik. lekker op tijd naad bed gegaan, en de volgende ochtend was meneer ingedaald
Bij mij begon hij met 30 weken met indalen, morgen controle, ben benieuwd! Volgens mij ligt hij wel goed nu.. Maar oooooh die 'indalingsweeen', niet echt fijnnn!! Haha.
Bedankt voor jullie reacties! Ik zit vandaag op 30 weken en volgens mij gebeurt er qua indalen nog niet erg veel. Heb tenminste geen last. Hij ligt al wel met zijn bolletje naar beneden. Grappig om te lezen dat sommige kindjes dus helemaal niet indalen! Wat een eigenwijsjes
Eerste lag met 34 weken helemaal vast en is geboren met 38 + 2. Nu zwanger van de 2e en deze ligt sinds 31 weken vast.
Niet.. Eerste is geboren met 36+5 en was niet ingedaald.. Ben nu 35+1 en deze baby is ook nog niet ingedaald..
Met 30 weken was zoontje ingedaald en lag ook vrij snel vast daarna. Nu ligt ze al vanaf week 25 in stuit dus ook nog niet ingedaald.