Continue symptomen, of af en aan?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Romy24, 2 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romy24

    Romy24 Actief lid

    29 jul 2011
    266
    0
    0
    POH huisarts
    Noord Holland
    Ik maak mezelf helemaal gek. Ben steeds bezig met mijn lichaam.. Pff word er gek van. En ik voel echt veranderingen. Afgelopen week veel misselijk, 3x overgegeven, duizelig en weeiig, af en toe pijn mijn borsten, lage rugpijn, krampen in mijn onderbuik, hoofdpijn.. Maar vandaag niets.. :( Ben alleen wat moe.. Dus mijn vraag, is het komen en gaan van de symptomen, of is het vaak continue? Ik moet nog een week wachten op mijn NOD.. Ben zo bang dat ik mij alles inbeeld.. :(
     
  2. kelly001

    kelly001 Bekend lid

    10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja ik heb dat ook mijn symptomen komen en gaan ik snap er ook niks van en dan denk ik steeds van misschien verbeeld ik het gewoon, maar ja ik heb soms echt erg krampen en steken en ben dan erg moe en bauwe aders op borsten. ik moet ook over 1 week testen.

    mijn banner klopt niet
     
  3. Romy24

    Romy24 Actief lid

    29 jul 2011
    266
    0
    0
    POH huisarts
    Noord Holland
    Ik ben dus niet de enige. Wanneer is jou NOD?

    Nou, dan kunnen we samen wachten en hopen.. Hou je mij op de hoogte als je een test hebt gedaan? Zou ik leuk vinden! ;)
     
  4. rennie

    rennie Actief lid

    2 aug 2011
    117
    0
    16
    heyhey, mijn NOD is ook volgende week en heb ook af en aan wat symptomen, dezelfde als jullie beschrijven maar ipv misselijk heb ik erg opgezette darmen en kan moeilijk naar het toilet :/

    veel succes dames!!
     
  5. Mayke1717

    Mayke1717 Bekend lid

    15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    Hai dames!

    Ik ben nu ong 10 weken zwanger en ik heb ook amper kwaaltjes en anders op en af.. Soms doen mijn borsten erg pijn en soms niet. Soms ben ik 2 dagen veel misselijk en de dagen erop weer niet! Ik heb al veel echo's gehad omdat ik al 6 bloedingen heb gehad en alles is goed.. Het kan dus wel! Succes allemaal en ik hoop voor jullie op een positieve test:)
     
  6. kelly001

    kelly001 Bekend lid

    10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    mijn nod is ook volgende week ik hou je zeker op de hoogte wanneer ga je testen?
    sinds vandaag als ik nies dan voel ik steekjes links in lies en onderbuik. wat kan het zijn?
     
  7. Romy24

    Romy24 Actief lid

    29 jul 2011
    266
    0
    0
    POH huisarts
    Noord Holland
    Ik heb dinsdag mijn NOD dag. Hoop dat ik het uit houd tot die dag.. De dagen lijken zo lang.. Slaap ook super slecht en had gister het idee dat mijn li borst op springen stond. Denk maar steeds, ik kan me dit toch niet inbeelden of aanpraten.. Gisteravond voor het slapen gaan 5 keer in een uur weze plassen! Dat verzin je toch niet! Maar goed, Rennie en Kelly ik ga voor jullie duimen!
     
  8. Romy24

    Romy24 Actief lid

    29 jul 2011
    266
    0
    0
    POH huisarts
    Noord Holland
    Oh ik wil dus eigenlijk pas dinsdag testen, misschien woensdag.. Maar dat zal ik wel niet vol houden. Jij? Steekjes in de onderbuik.. Ik voel het ook. Heb al jaren geen buikpijn meer door dat ik de pil slik. Daarom vind ik dit ook zo raar.
     
  9. kelly001

    kelly001 Bekend lid

    10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    soms zijn de symptomen bij mij heel erg dan wil ik gewoon zo snel mogelijk testen, maar zodra ik weer niks voel denk ik er negatief over en wil ik dan niet meer testen. ik weet het soms niet meer me lichaam maakt me echt gek. ik heb dit keer wel een klein beetje hoop omdat ik zeker weet dat ik mijn ovulatie heb gehad en ook flink geklust (want ik heb een onregelmatigecyclus en soms geen ovulatie maar tit keer 100% wel). maar ja als nog zegt dat niet veel.
     
  10. rennie

    rennie Actief lid

    2 aug 2011
    117
    0
    16
    heyhey kelly en romy ik duim natuurlijk ook voor jullie maar wat kelly zegt heb ik dus ook, de ene keer denk ik 'shit, snel ff naar het kruidvat voor een testje' en de andere keer denk ik 'we zullen toch nog maar even wachten' ... om dan een uur later te denken 'shit ik had er beter toch 1 gehaald' :D dilemma dilemma! :p
    we zien wel hé dames! en ik slaap ook super slecht, elke nacht ben ik wel tegen 3u of 4u wakker ... ofwel denk ik er gewoon te veel aan, ik probeer allesinds gewoon verstand op nul te zetten en te denken 'als het zo is, dan is het zo, is het niet, dan is het niet' BEUUHEEUUUU ;)

    succes met testen!
     
  11. Rooz88

    Rooz88 Niet meer actief

    Hallo!

    Ik verwacht mijn nod ook begin volgende week en heb vanaf mijn ei (vorige week) af en aan licht steken/krampjes in mijn onderbuik. Heb dit nog nooit eerder gehad.. Gister had ik nergens last van, maar vandaag toch wel stevige steken en een beetje last van mijn rug. Verder moet ik vaak plassen en vandaag ook vaak poepen (sorry). Oja en ik heb van die witte bultjes op mijn tepels? Meer dan normaal iig.
    Ik zit nu op 9 dpo en het begint toch wel te kriebelen om te testen ;) Maar ik probeer verstandig te zijn en nog een paar dagen te wachten. En natuurlijk duimen voor ons dat het raak mag zijn!
     
  12. Ligero

    Ligero VIP lid

    1 aug 2011
    6.808
    1.518
    113
    Ik ben nu 6 weken zwanger (denken we, omdat ik geen cyclus heb gehad na de pilstop half april is het nog vrij onbekend hoe lang ik nu zwanger ben maar we gokken op 6 weken vandaag, 18 augustus heb ik pas de termijnecho!) en heb ook af en aan symptomen. De eerste 5 weken nergens last van gehad. Vorige week ineens een paar dagen hele gespannen borsten. Eergisteren en gisteren buikpijn alsof ik ongesteld moest worden en misselijk. En vandaag helemaal nergens last van gehad tot ik het avondeten klaar stond te maken, toen werd ik onwijs duizelig! Na even zitten ging het wel weer en kon ik weer verder. Nu weer nergens last van.
    Lastig hoor...als je geen kwaaltjes heb zou je de bevestiging wel willen en als je wel kwaaltjes hebt dan wil je er eigenlijk vanaf zijn :)
     
  13. Romy24

    Romy24 Actief lid

    29 jul 2011
    266
    0
    0
    POH huisarts
    Noord Holland
    @ Eveline, gefeliciteerd!! Wat super! Op mijn verjaardag je echo, dat is sowieso een top dag ;)

    @ Rooz, ik moet sinds twee dagen ook zo super veel en vaak plassen! Pffff ik wil t zo graag, hoop dat ik t echt voel.. :( Welke dag ga jij testen?

    @ Rennie, ik heb nog twee testen liggen.. Had er al één gedaan, wat natuurlijk nergens op sloeg! Dus nog ff afwachten.. Hoop dat ik woensdag ga halen ;) Wanneer mag jij?
     
  14. Rooz88

    Rooz88 Niet meer actief

    Eveline gefeliciteerd! Wel wat minder dat je nog 2 weken moet wachten op de echo.. Maar misschien ben je wel verder dan je denkt!

    Romy ik wil pas zaterdag of zondag testen, heb met mn stomme hoofd maandag al getest maar die gaf natuurlijk negatief. Hoop dat ik het volhou! Ik ben ook bang dat ik mezelf wat aanpraat met alles wat ik voel.. Wanneer wil jij testen?
     
  15. Ligero

    Ligero VIP lid

    1 aug 2011
    6.808
    1.518
    113
    Bedankt voor jullie felicitaties! Romy en Rooz, succes met wachten tot je kunt testen, hoop voor jullie beiden op een positieve test!
     
  16. kelly001

    kelly001 Bekend lid

    10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Eveline1986 van harte gefeliciteerd en geniet ervan en positief blijven denken..

    Ik heb links onder in de buik en lies echt steken soms zijn ze wel heel pijnlijk en vanmorgen werd ik wakker en zweten erg niet normaal mijn hele lichaam erg nat mijn pyama zelf was nat, ze zeggen dat zweten ook een symptoom is. . elke keer als ik het voel denk ik ja ik ben gewoon zwanger want dat had ik ook bij mijn eerste zwangerschap. zodra het op houdt dan denk ik weer nee ik droom, het is toch even afwachten meer kunnen we niet doen.

    Wat voor symptomen hebben julie romy en rooz??
     
  17. Lief of Stoer

    Lief of Stoer VIP lid

    25 apr 2011
    5.915
    2.788
    113
    't Gezellige Brabant
    @ Kelly001: Heb je al positief getest?

    Ik ben wel benieuwd. Ik heb ook allerlei symptonen die op een zwangerschap kunnen wijzen, maar tot nog toe negatief getest. Ik ben benieuwd naar de verhalen van andere vrouwen die net als ik ook flink overtijd zijn.
     
  18. kelly001

    kelly001 Bekend lid

    10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @ lief of stoer: mijn banner klopt niet nod is volgende week
    Wat voor symptomen heb je allemaal?
     
  19. Romy24

    Romy24 Actief lid

    29 jul 2011
    266
    0
    0
    POH huisarts
    Noord Holland
    Ik wil eigenlijk pas woensdag testen.. Maar dat ga ik zo niet volhouden! ;) Ik heb al een week hoofdpijn, op t begin veel misselijk, weeig, veel buikpijn en rommelige darmen. Dus ik dacht, Hmm buikgriepje..? Maar nu ben ik zo moe, slaap super slecht, veel pijn onderbuik en onderrug en dan af en toe steken in me (.)(.) En sinds gister blijf ik plassen! Werk op een huisartsen praktijk dus heb al twee x mijn urine nagekeken! Was zo bang voor een blaasontsteking! Maar niks dus.. Ik heb alleen geen roze afscheiding gehad.. Dus denk daarom dat ik t mij miss teveel inbeeld. Hebben jullie dat gehad?
     
  20. Lief of Stoer

    Lief of Stoer VIP lid

    25 apr 2011
    5.915
    2.788
    113
    't Gezellige Brabant
    Oh, dat had ik even gemist van die banner :). Ik ben met vlagen misselijk, af en toe duizelig, het rommelt al 2 weken in m'n buik, sterk reukvermogen (ook af en toe), af en toe hoofdpijn, soms ineens héél erg warm tot zweten aan toe, ontzettend "vol" zitten na een normale avondmaaltijd, onrustig en gewoon het gevoel hebben dat ik zwanger ben. De mate waarin ik de symptonen heb valt wel mee, maar ze zijn er wel. Normaal dus niet :(!

    Het ene moment denk je echt zwanger :) te zijn en het andere moment kan ik ook wel heel nuchter zijn en geloven dat ik binnenkort toch wel ongesteld word :x. Maar het blijft toch raar als je altijd een regelmatige cyclus hebt gehad....
     

Deel Deze Pagina