kelly poe geen idee, ik ken teunisbloem alleen van naam. Norge nou zeg das ook apart, geen idee wat dat nou kan zijn, heb er nog nooit van gehoord in combinatie met zwangerschap/ongesteld worden oid
Fijn om mee te kletsen @ Kelly, ook geen idee eigenlijk... Van omnibionta vitamines heb ik gelezen dat constipatie, opgeblazen gevoel, moeheid en misselijkheid bijwerkingen kunnen zijn. Net waar ik onder andere last van heb. Je laatste NOD is lang geleden... hoop voor je dat je snel weer ongi wordt of een posi test in handen hebt! Vervelend he die onzekerheid... @ Zaterdag, inderdaad heel irritant, ik heb er momenteel wel erg van, ik heb anders nooit pijnlijke boobs of steken in de onderbuik Mijn dochtertje wordt 4 volgend jaar in mei, hoop tegen dan toch wel zwanger te zijn
Hoi meiden, ik zit hier met tranen in mn ogen naar weer een test te kijken. het streepje is nog lichter dan de 1e test! krijg het streepje denk ik niet eens op de foto. Mn temp is nog niet omlaag gegaan en ben nog steeds niet ongi.
Hè get bloem balen dat je streep maar niet donkerder wordt dat is toch raar? Ik zou met een week pas weer testen hoor. En zolang er geen bloed is is het goed hoor! Mano mss een idee om gewoon alleen foliumzuur te gaan slikken? Daar heb je zeker geen bijwerkingen van. Leuk je dochter in mei 4 jaar. Mijn zoon is iets ouder, van december is hij. Dus Jan naar school.
Bedankt voor je reactie zaterdag. Positief blijven maar zie het erg zomber in. Streepje hoort gewoon niet lichter te worden. Lees hier ook allemaal berichten dat het dan mis is. Zucht......
och Bloem een dikke knuffel voor jou! Kan me voorstellen dat je er onzeker van wordt! Ik duim voor het beste meid!!
Hallo dames, Ondertussen 3 maanden gestopt met de pil en nu 2 weken overtijd bijna! Zaterdag gaan we test doen. K heb niet zo heel veel klachten, behalve veel witte slijm, krampjes in mn buik en moe zijn. SPannend!
Ik ga persoonlijk niet zo snel naar de huisarts. Ik wacht het nog even af. Denk ook dat ik ongi krampjes heb, maar ja de afgelopen dagen dacht ik weer aan zwangerschapskrampjes.
Zaterdag, enkel foliumzuur is indd een optie, uiteindelijk eet ik gezond dus extra vitaminen zijn niet echt nodig lijkt me. Leuke leeftijd he 3-4 jaar Bloem, was de urine voldoende geconcentreerd toen je testte? Ik zou het even afwachten en volgende week misschien nog eens testen. Zolang je geen erge krampen en helder rood bloed verliest, is alles goed lijkt me! Hier nog steeds niet ongi... Ik heb vandaag lichte krampjes en steekjes in mijn onderbuik en ik blijf duizelig af en toe, ook heb ik wat meer afscheiding, wat ik normaalgezien niet heb voordat ik ongi wordt... Testen doe ik pas weer volgende week... Spannend.
Het kunnen natuurlijk wel ongikrampjes zijn als het een hele vroege miskraam is geweest. Dan is de innesteling niet goed gegaan toch? Het lijkt mij dat mn urine geconcentreed genoeg was, gelijk toen ik uit bed kwam. Heb gisteravond weinig gedronken. Had graag een clearblue met tekst zwanger willen geven aan mn vriend zaterdag, dan is hij jarig. Dat had een mooie bevestiging voor ons 2 geweest. Nu wachten we in spanning af.
Ik voel zoveel en zo weinig op hetzelfde moment. Denk dat ik het allemaal maar in mijn kopje steek. We zijn nu 9 maanden bezig en ik zak elke maand dieper en dieper. Ik kan vanaf zondag testen, maar heb veel schrik voor teleurstelling. Momenteel voel ik enkel steken in de onderbuik en lies en moet ontzettend veel naar het toilet. Maar voor de rest voel ik niets. Hopen maar.
Hoi meiden! Ik ben nieuw hier, heb al enkele weken een aantal forums op deze site gevolgd en ik dacht: NU moet ik zelf ook wat plaatsen . Al 1,5 week ongeveer heb ik last van ongikrampen en gevoelige tepels. Sinds dit weekend heb ik ook lage rugpijn en een flink opgezette onderbuik. Tevens last van m'n darmen, ene keer zit het allemaal vast, andere keer diarree. Ook wel een beetje aan het mutsen met m'n eten. Ene keer wel trek, andere keer niet. Soms een vlaag van misselijkheid die snel over gaat. Gister was ik er (bijna) van overtuigd dat ik zwanger zou zijn, ik had de hele dag zo'n ongikrampen en rugpijn! Alleen vandaag heb ik weer nergens last van, op wat hele lichte rugpijn en ongikrampen na. En zo gaat het steeds een beetje op en af, de ene dag meer last dan de andere dag! Ik weet niet precies wanneer mijn NOD is, mijn cyclus is na het stoppen met de pil (nu 3,5 maanden geleden) wat onregelmatig. Afgelopen keer duurde mijn cyclus 33 dagen. Kan ik dat dan ongeveer aanhouden? Vandaag zit ik op dag 28. De afgelopen keren dat ik ongesteld werd na het stoppen met de pil, kwam dat heel onverwachts. Had geen krampen, rugpijn of iets. Wat denken jullie?? Groetjes
Norge? Heb je nog tintelende vingers? Heb je dat wel vaker? Misschien zwaar werk gedaan met je handen? Tuinen ofzo, of iets zwaars geknipt met een tangetje? Mn collega hoor ik vaak over tintelende vingers. Kan te maken hebben met een vernauwde ader. Of toch een symptoom? Heb het kunnen vinden via google.
Hier nog geen ongi trouwens, wel veel ongikrampen vandaag. Ik dacht eerst ik ga weinig drinken en vanavond nog eens testen heb gelezen dat sommigen met de 2v5 'savonds beter testen. En nu heb ik besloten om niet meer te testen, afwachten en 's ochtens blijven temperaturen, gaat hij omlaag dat weet ik genoeg.
@ Maartje Welkom!! Herkenbaar verhaal. Bij mij precies hetzelfde. Bij mij is een week geleden mijn mirena verwijderd en heb dus ook geen idee van een cyclus. Ik ga proberen zaterdag een gevoelige zwangerschapstest te doen. Moet toch ergens beginnen.... @ Bloem Nee, nog nooit eerder gehad dus heb geen idee. Heb het ook gegoogled maar kon het niet in verband brengen met een beginnende zwangerschap, alleen een ver gevorderde....
Bloem kramp hoeft niet negatief te zijn he, kan ook gerust van je zwangerschap zijn. Zolang je geen bloed (helderrood) verliest is er volgens mij weinig aan de hand. Het lichter worden van een test vind ik lastig, heb er zelf geen ervaring mee want met mijn zwangerschap maar 1 keer getest. Norge, ik denk zelf dat het niet zoveel zin heeft voor bloem om de huisarts te bellen, deze kan toch niks doen. Zal waarschijnlijk zeggen het af te wachten en wellicht over een week weer een test te doen. Bloem heb je reeds een vk gebeld? Helma, welkom gezellig! Heb je nog niet getest terwijl je 2 weken overtijd bent? Of heb je gewoon een heel onregelmatige cyclus nu je net gestopt bent met de pil?