Continue symptomen, of af en aan?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Romy24, 2 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamerfly

Dreamerfly Bekend lid

23 mrt 2008
    693
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Hulpverlener
    Noord-Groningen
    Ik voelde eerst wel verschillende symptomen, maar dat is de laatste dagen juist minder. Nouja ik wil gewoon vasthouden aan het positieve. Mn lijf is daarentegen wel hard aan het werk met die schildklier van mij. Laat het over een paar weekjes maar komen als ik weer wat gewend ben aan de nieuwe doseringen medicatie.(nouja de misselijkheid hoeft niet;)). Kijk wel enorm uit naar de 1e echo, even wat meer zekerheid, want superspannend vind ik het wel.

2. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Heb nu 3 dagen de hele dag krampen in mn buik, doet echt zeer. Geen broek/legging zit lekker. Gister ook de hele dag hoofdpijn en ook al 3 dagen last van mn onderrug. Pfff heb het liever over evt zwangerschapskwaaltjes :)

Kelly, wanneer mag je naar de gynaecoloog?

3. kelly001

kelly001 Bekend lid

10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik ga maandag bellen voor een afspraak en dan krijg ik ook een vragen lijst die ik nog moet invullen.

4. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    he meiden!

Kelly ik hoop dat je snel terecht kan bij de gyn en dat ze wat voor je kunnen doen, of dat er in ieder geval meer duidelijkheid komt.

Bloem wat irritant zeg, die krampen enzo. Hoop dat het snel over gaat.

Ik ben alweer bijna ongesteld-af en ben er blij om :)
    Ik heb er nooit echt last van, maar ja, leuk is anders he.
    En heb ook altijd het gevoel van dat je niks kan doen voor een zwangerschap he, actief gezien.
    Op een andere manier geeft het ook wel rust, even er niet mee bezig zijn is ook wel fijn.
    Ik heb nog genoeg ovu testen liggen maar weet nog niet of ik ze ga doen deze maand, moet zeggen dat ik altijd vind dat ik er dan nog meer mee bezig ben, omdat ik dan vanaf de middag niet meer echt veel drink en doe dan na mn werk een testje.
    Ik zie nog wel..

5. kelly001

kelly001 Bekend lid

10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    zijn er dames die al inbehandeling bij de gyn zijn zo ja wat gaat de gyn precies doen en zeggen bij de eerste afspraken

6. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Spannend Kelly, is weet niet wat een 1e afspraak inhoud bij de gyn.
    Hoop dat er snel duidelijkheid is.
    Ik ga deze maand wel zeker de ovutestjes gebruiken, heb een hele stapel liggen.
    Schrijven jullie ook alles per dag op? Temp, testjes, kwaaltjes, slijm enz...?
    Ik ga mn slordig geschreven schriftje maar eens netjes overschrijven of hebben jullie een handig schema hiervoor die je niet digitaal in moet vullen?

7. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Goedemorgen dames,

Ook ik mag na een tijd lang hopen en vechten me hier bijvoegen sinds donderdag weten we dat we zwanger zijn...
    Ik moet zeggen dat bij mij ook de symptomen komen en gaan...heb nu wel al 4 dagen een opgezwollen buik maar dat is normaal zei de gyn en zere (.)(.) maar ook dat is de ene dag meer dan dan de ander. Verder heb ik krampen van licht tot wat zwaardere maar gister waren die weer weg...verder heb ik gelukkig nog nergens last van :D

Wij lopen sinds 13 mei dit jaar bij de gyn zijn beide wat ouder en het duurde al wat langer...dit is voor ons beide de 1e (zijn laatbloeiers hahahaha) Wij mochten direct langskomen en alles zag er goed uit...9 sept hebben wij de eerste echo..belangrijk moment! iK ben schildklierpatient en wordt daardoor goed in de gaten gehouden en ook omdat we al in het mmm zaten worden we voorlopig bijgestaan met meerdere controles via het zh bij onze gyn...ik zelf vind dat erg fijn.

Jullie succes en geniet ervan!!!

Liefs Pien

8. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    Pien wat gaaf zeg, gefeliciteerd! Kan me zo indenken dat je het niet meer verwacht als je beide al wat ouder bent in combinatie met slechte uitslagen. Wat zullen jullie blij zijn!
    Ik hoop dat de eerste echo helemaal goed is!

Kelly hier geen ervaring met de gyn maar denk ook dat het heel verschillend is wat er gevraagd en gedaan gaat worden.
    Afhankelijk van leeftijd/hoelang je bezig bent etc

9. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Norge, hoe is het met jou?
    Poppenkop, ben ook wel heel benieuwd wat jij deze week gaat testen. Jij had het over een terugkomende aambei. Ik had er vorig jaar 1 na een darm onderzoek en had er afgelopen maand wel last van toen ik even zwanger bleek te zijn.

Oh en wat ik me later bedacht, mijn urine zag er anders uit tijdens de positieve testen. Mooi licht geel, niet helder.
    Gister dacht ik het zou toch geen blaasontsteking zijn of iets anders maar gister zag het er gewoon weer helder uit.

10. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    Goedemorgen meiden,

Sinds gisteravond laat is mijn afscheiding heel rekbaar en doorzichtig, lijkt op vruchtbaarslijm.
    Sinds vanochtend heb ik hevige ongi krampen en een soort van speldenprikjes in m'n baarmoeder. Lijkt me een beetje te vroeg voor eentuele Menstruatieklachten.
    Verder heb ik geen eetlust en ben ik met vlagen niet echt misselijk, maar heb dan een warm branderig gevoel in m'n maag.
    Ook is m'n buik opgezet en lijk ik wel al 5 maanden zwanger.
    Zit niks anders op dan af te wachten, het eene moment voel ik me heel erg zwanger ( zoals ik me voelde toen ik van m'n eerste liep, maar dan een week of 16 heen was ) en het andere moment denk ik, misschien word ik wel gewoon ongesteld.

11. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    Goedemorgen melden,

Hier moddert t rustig door wat betreft klachten. Heb al vanaf na eisprong last van m'n darmen, maar sinds paar dagen ook ongi krampjes en steken in m'n lies. Vanochtend dacht ik ongesteld te zijn geworden, maar nee, 't was een sloot aan afscheiding ;).
    Hoe is 't verder hier? Nog meer dames die snel kunnen testen?
    @Norge, hoe is 't met jou?

12. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Thanks meis!! Zijn ook helemaal blij...heb toevallig afgelopen disndag al een eerste echo gehad...was een dooierzak te zien en een klein wit rondje/ stipje...dat was goed en zag er gezond uit zei de gyn :D
    Ook een batterij aan testen hebben ze er tegenaan gegooid...tempen, bloed, urine etc. mijn HCG was boven de 7000 en ook dat was een super goed teken voor een gezonde en beginnende zwangerschap....dit alles geeft nog geen zekerheid maar het zijn toch fijne singalen die je van de gyn hoort :D
    Nu 1 en 9 sept weer terug om te zien of het vruchtje zich ontwikkeld en hoe...voorlopig worden we nog in de gaten gehouden...

Het verschilt per gyn wat ze doen en hoe zoon eerste afspraak gaat...wat ik wel kan aanraden doe een rok of jurk aan dan loop je niet in je blote kont daar rond....het is even vreemd een echo of dat ze echt gaan gluren...maar ze zien dit 100x per dag dus ze letten echt nergens op....het si meer dat jij even moet wennen...ik heb ondertussen al 5 verschillende gyn's gehad en dadelijk krijg ik een vaste aangewezen maar het maakt mij niet meer uit...ze stellen je op je gemak en tot nu toe hebben ze alles super goed uitgelegd...dus ook dat is een geruststelling...succes en geen zorgen!!

Voor de andere dames succes met testen!!

Liefs Pien

13. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Hee poppenkop, heb je al een test gedaan? Of kan je je nog inhouden? :)

14. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Hoe is het met iedereen? :D

15. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    Ik heb zaterdag de kruisjestest van KV gedaan, licht positief maar ik vind het een penstreep ( overigens wel binnen de tijd ) en dan schijnt het vals positief te zijn. Dus zondag een digitale van clearblue gedaan; niet zwanger...:(
    Ondertussen ben ik nog steeds niet ongesteld. Ik wil tot donderdag wachten en als ik dan nog steeds negatief of vaag positief test, ga ik naar de dokter. Bij de 1e testte ik op pas is na een week positief, dus ik heb nog hoop.
    Klachten zijn nog steeds aanwezig, voornamelijk last van m'n darmen! Ook heb ik sinds een paar dagen witte vlekjes op m'n tepels en was ik vanochtend kotsmisselijk. Ik heb ook geen behoefte aan koffie, en dat voor een zware liefhebber, niet dat ik er misselijk van word, maar heb er totaal geen trek in. Sowieso is m'n eetlust nul!
    Dus ik wacht nog steeds af, pffff!

16. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Spannend poppenkop!
    Ik hoop het zo voor je.
    De kruisjestesten zijn echt waardeloos lees ik overal.
    Ik zou de 2v5 nog even proberen voor donderdag.
    Ik duim voor je.

17. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    Dank je Bloem!
    Heb inmiddels de 2v5 gescoord bij Trekpleister, bij kv zijn ze al dagen uitverkocht!
    Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs!

18. Romy24

Romy24 Actief lid

29 jul 2011
    266
    0
    0
    POH huisarts
    Noord Holland
    Hoi Poppenkop,

Ik ben even een tijdje weggeweest. Was aan een nieuwe cyclus begonnen.. Nu hoop ik dat ik volgende week positief mag testen! Wanneer ga jij weer testen?

Liefs Romy

19. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    he meiden!

poppekop spannend, het klinkt wel goed ik duim voor je dat je zwanger bent.

Hier ondertussen weer in de wachtstand maar ben er gelukkig niet zo mee bezig. Wel geklust maar niet zo heel vaak want ik was zelf nogal moe en heb man met rugklachten dus soms kan het ook gewoon niet, anders loopt hij de hele volgende dag met pijn rond.

Heb ook geen ovu testen gedaan, had er gewoon even geen zin in.
    Dus ik reken nergens op, heb ook geen klachten/symptonen.

Een kennis van mij is zwanger en moet zeggen, ik moest wel even slikken. Ik wens iedereen een zwangerschap toe hoor, maar het ligt er wel aan wie :)
    Vriendin van mij is al ruim 1,5 jaar bezig en gaat nu IUI krijgen dus ik zou het geweldig vinden als zij nu eens zwanger wordt, ik gun het haar zo!
    Maar die kennis wilde zelf graag, maar haar man nog niet. Ze hebben al een 2ling die een slechte start hebben gehad en hij was bang voor herhaling.
    Dus zij was wel gestopt met de pil, en dit tegen hem gezegt met het idee van " anders gebeurd er nooit wat". Hij wist het dus wel, en ging een condoom gebruiken. 1 keer niet gedaan, hop, zwanger.
    Nu is hij er gelukkig wel blij mee, maar dan denk ik bah, hij wilde eigelijk niet eens..ik gun het ze wel hoor maar het blijft met dat soort verhalen eromheen wel moeilijk.

Romy jij dus met een paar dagen weer testen, heb je symptomen?

20. Romy24

Romy24 Actief lid

29 jul 2011
    266
    0
    0
    POH huisarts
    Noord Holland
    Hoi zaterdag, snap wat je bedoelt! Bij sommige mensen gaat alles in één x goed en andere moeten voor alles vechten en geduld hebben in t leven!

Ik ben pas net gestopt met de pil, dus verwacht er nog niet veel van. Mede omdat alles wat ik voel natuurlijk ook ontpil symptomen kunnen zijn. Ik heb al wel aardig wat klachtjes maar probeer er maar niet teveel mee bezig te zijn, anders heb ik steeds weer die teleurstelling als ik even niks voel! Daarbij is t natuurlijk niet vanzelfsprekend dat wij gewoon en snel kinderen kunnen krijgen. Ik lees daar zoveel van op deze site!

Maar goed, zal toch even mijn symptomen neerzetten:
    Sinds twee dagen misselijk met vlagen.
    Onderrug pijn.
    Krampen en steekjes in mijn onderbuik.
    Niet constant maar wel geregeld pijn in mijn onderbuik(.)(.)
    Trek in eten maar snel vol zitten, terwijl ik vorige week alles at wat los en vast zat!
    En gister trek hebben in geitenkaas! Gegeten en t super lkkr vinden terwijl ik t eigenlijk niet lust! Heel vreemd was dat!

Deel Deze Pagina