Hoi zaterdag, ik snap je gevoel hoor! Het kan allemaal erg oneerlijk gaan. Zo hoor je ook wel eens concoom gescheurd en gelijk zwanger terwijl een ander er echt voor gaat en er alles voor moet doen. Om mij heen is ook iedereen zwanger. Vorige maand bij mij dus misgegaan en dan komt er wel opeens een vriendin met de melding ik ben zwanger (3e kindje). En toen dacht ik natuurlijk gelijk, ja we hadden in de zelfde maand uitgerekend kunnen zijn. Ik ben natuurlijk ook nog maar net bezig, maar wil al jaren kinderen maar had geen vriend en mn huidige vriend wil dus nu pas. Je gunt het anderen maar het is natuurlijk ook heel normaal als je het jezelf het meeste gunt. Het gaat met ons vast allemaal goed komen. Romy ben benieuwd wat ik lekker ga vinden als ik ooit zwanger ben. Lust namelijk niet zo veel Had vandaag een knal ovu test, voel nog niks in mn buik. Heb net wel hier gelezen dat je ei helemaal niet hoeft te springen 24-48 uur na de knaltest. Het kan ook op de dag van de knaltest en zelf 5 dagen later. Temperaturen is daarom ook wel erg betrouwbaar om erbij te doen. Ik ga dus lekker door met klussen tot dat ik zie dat mn temp omhoog is. Poppenkop laat je nog wat horen? Ben zoooo nieuwsgierig!
Haha dat zou voor jou dus mooi uit komen als je ineens bepaalde dingen lkkr gaat vinden! Ik vind t maar raar, als ik niet zwanger zou zijn.. Zulke dingen bedenk je toch niet! Maar goed, je lichaam kan je goed voor de gek houden! Dus we blijven maar geduldig wachten en hopen!
Hi meiden, Je lijf en je hoofd kunnen je zo erg voor de gek houden... Al die maanden bedacht ik mij steeds weer ik ben zwanger...ik heb mij zelfs zwanger gevoeld...nu de laatste x had ik nergens last van, ik was er niet mee bezig, niets. Ik moets beginnen met tempen vanwege het zh en vond het zo lang duren voordat mijn cyclus begon...toch maar een testje gedaan en een knalstreep...cb test gaf de dag daarna al 3+ aan... Dus ik hoop het voor jullie allemaal maar laat je niet gek maken door de lichamelijke kwaaltjes...je hoofd en je lijf kunnen een gemeen spelletje spelen!! Liefs Pien
Pien van harte wat leuk! Romy je banjer zegt 1 dag overtijd, klopt deze? En heb je al getest of wanneer ga je dat doen? Poppekop, al getest met je trekpleister testen? Hier beetje last van mn borsten en that's it, en eigelijk pas sinds gisteren. Vorige cyclus had ik dat al meteen na mn ei. Nou ja, ben allang blij dat mn normale cyclus weer terug is!
@ Zaterdag: Nee die klopt niet meer, die zal ik gelijk ff aanpassen! Ik ben namelijk deze maand voor het eerst zonder pil en ik hoopte op een 28 dagen cyclus, maar tot mijn verbazing had ik gister ineens vruchtbaar slijm! Die avond ervoor geklust en vanavond toch ook nog maar een keertje, je weet maar nooit.. Dus ik mag nu pas weer rond de 20ste testen! Ik ben weer netjes op het wachtbankje gaan zitten haha!
hey dames, het wordt druk op het wachtbankje. Ik voel deze maand helemaal niets, buiten misselijkheid en super moe. Dus hoop dat de maand snel voorbij is, want de kans deze maand is super klein.
Zo daar was ik dan. 12 dagen over tijd en gister wederom een negatieve cb digitale test, morgen mag ik weer naar de huisarts. Ik ben inmiddels een expert in geduld hebben . Ik denk dat ik gewoon een cyclus heb overgeslagen, als dat zo is verwacht ik zaterdag m'n ei. Iemand ervaring hiermee?
in januari heb ik dat ook gehad. Overtuigd zwanger te zijn, maar uiteindelijk cyclus overgeslagen. Na 5 maanden zw, maar na 6wken MK en nog steeds niet zwanger.
He meiden, was ik ook weer! Pien, gefeliciteerd! Helaas de rest van ons nog op t wachtbankje. Poppenkop, wat stom he, dat wachten. Stom ook dat je negatief test! Ik zit ook op het wachtbankje. Geen idee waar ik in mijn cyclus zit (als het goed is is mn ei al geweest), maar ik heb totaal niks gemerkt of ergens last van, dus ik tast in t duister Ik wacht geduldig. Haha
Wachten op je nod is al stomvervelend, maar niet zwanger zijn en niet menstrueren is nog stommer! Ik wil nu ook gewoon ongesteld worden, nieuwe ronde nieuwe kansen, heb nu werkelijk geen idee waar ik aan toe ben. Ben vandaag maar begonnen met ovu testen, krijg wat signalen dat deze eraan zit te komen. Of zou ik toch zwanger zijn? Zoals je leest, ik maak mezelf behoorlijk gek hahaha!
Vervelend dat wachten in onzekerheid poppenkop! Morgen naar de huisarts dus, spannend. Ik wacht "geduldig"met jullie mee. Had na mn ei veel zeerdere tepels dan normaal, pfff. Heb af en toe lichte steekjes in mn buik en borrelende darmen. Maar goed, innesteling is nog niet eens geweest. Zaterdag je mag over 4 dagen testen zie ik, wanneer ga je het doen? Misschien is het wel een goed teken dat je nu minder snel van je borsten last heb gekregen.
bloem ik heb eigelijk geen idee wanneer ik ga testen. Nu dag 24 dus begin volgende week zit ik pas op mn 28 dagen. Op een of andere manier heb ik het idee dat ik echt niet zwanger ben, gewoon een gevoel. Dus als ik niet ongesteld word, ergens begin volgende week maar testen maar ik denk pas op dag 29. Ik weet niet meer op welke dat van mn cyclus ik vorige zwangerschap had getest, dat zou ik eens na moeten kijken eigenlijk. Ik weet dat ik op 10 april 2007 positief getest heb maar weet niet wat mn eerste dag van laatste menstruatie echt niet meer
poppekop wat ontzettend irritant zeg, Ik hoop dat je ha duidelijkheid kan scheppen. rest vd meiden ook sterkte met wachten!
Poppenkop ben je al bij de huisarts geweest? Hoe is het gegaan? Waarom denk je dat je niet zwanger bent zaterdag? Ik heb nu een zere buik, druk/steken/kramp weet niet hoe ik het verwoorden moet. Misschien wel een innesteling. maak mezelf weer eens gek!
Bloem ik weet het niet, is een gevoel. Mss wel omdat ik onbewust het vertrouwen een beetje kwijt ben? Heb minimaal pijn in mn borsten en verder helemaal niks. Nou ja we wachten af en hopen dat mijn gevoel verkeerd is Vervelend, je kwaaltjes. Mss innesteling maar je kan er zo weinig van zeggen. Wanneer is je nod?
Wat ik al dacht, moet bloedprikken, kan niet eerder dan woensdag in het gehucht waar ik woon. Wat de uitslag ook zal zijn, de huisarts wil me evengoed doorsturen naar een gyn. Nu eerst wachten tot woensdag. Ga nu een weekendje weg en heb een drukke week voor de boeg, dus wel lekker veel afleiding n
poppekop wel fijn dat er actie ondernomen wordt. Goed dat je nu even afleiding hebt met je weekendje weg en drukke week, leidt lekker af. Hou ons op de hoogte!
zie banner ben vanmorgen ongesteld geworden. Was mn gevoel toch goed. Moest echt een sprintje trekken, zat lekker in mn bedje een kopje koffie te drinken, zoon zat ernaast Dora te kijken, voelde ik in ene iets lopen. Hup sprintje, ik dacht anders moet ik meteen mn bed verschonen, had ik net gedaan. Nou ja wel keurige cyclus van 26 dagen, ben ik wel blij mee. Op naar de volgende ronde dus. (en ik houd altijd maar in gedachte, er zijn genoeg mensen die al veel langer bezig zijn zoals een vriendin van mij, begint binnenkort aan haar eerste IUI nu ze ruim 1,5 bezig zijn voor de eerste)
Jammer zaterdag! Maar inderdaad positief blijven, volgende keer beter. En wat je al zegt een cyclus van 26 is heel mooi natuurlijk. Zaterdag is mn nod, ik ga dan testen en niet meer 2 dagen ervoor. Heb nog geen testen in huis, die ga ik vrijdag halen, zo kom ik niet in de verleiding.