bloem haha heel goed, gewoon niet eerder die testen halen. Ik ga voor je duimen dat het raak is, voel je wat of niet?
Haha, ik voel natuurlijk vanalles! Voel regelmatig overal steekjes in mn buik. Krampjes en rommelen darmen. Ik zit nu steed te voelen of mn borsten weer beurs aan gaan voelen. Maar goed, moet nog 6 dagen wachten. Maak me helemaal gek.
Mijn verhaal wordt al gekker; Ik had eind van de middag een positieve ovulatietest. Ik voel m'n ei altijd heel goed aankomen en ik was al begonnen op dag 12, nu op dag 14 dus positief. Snap er niks meer van!
hallo, ik ben vandaag 6wk zwanger. ben echt extreem moe en erg misselijk. ook moet ik veel plassen en kan ik weinig verdragen van anderen... bij mijn 2 vorige zwangerschappen was ik of erg moe= jongen of erg misselijk en spuugen = meisje. ik had vorige week een hcg van 16000! hebben jullie nog tips voor de misselijkheid?
@bloem: Ik heb zaterdag ook mijn NOD. Kan niet wachten met testen. Ik heb nu wel sinds 3 dagen op rij een knalpositieve ov test. Weet echt niet wat dit wil zeggen? Ben overdag super moe en misselijk. heb gevoelige tepels, maar totaal geen andere sympt. Vandaag wel een veel dik slijlm verloren. toch al testje gedaan, maar natuurlijk negatief. Ik ga proberen mee te wachten tot zaterdag met jou. maar geduld hebben is niet mijn sterkste kant.
oe wat spannend hier allemaal! En Poppenkop, wat gek dat je nu positief test! Natuurlijk wel heel fijn, dan heb je een eisprong en kun je lekker klussen! (veel plezier iig ) Ik wacht vrolijk met jullie mee. Bij een cyclus van 29 dagen is woensdag mn NOD. Ik voel niks, heb alleen veel pukkeltjes op mn hoofd, rug en tussen mn borsten. Ik ben deze ronde echt enorm kalm en heb ook helemaal nog niet de behoefte om te gaan testen. Deze kalmte bevalt me wel Maak ik iig mezelf mn hoofd niet gek
Ik heb nu steeds kriebelende irritante prikkeltjes in mn borsten. Mn buik voelt al de hele dag spierpijnderig aan met geregeld kleine steekjes en krampjes. Heb nu ook af en toe wat slijm, heb ik anders nooit. Door tijdgebrek moet ik toch morgen de zwtestjes halen. Hoop wel dat ik tot zaterdag ochtend kan wachten. Zilla je hebt geen testdrang maar ga je morgen wel testen?
o bloem, jij hebt wel goede symptomen! Spannend hoor! Ik heb nog geen idee of ik morgen ga testen. Ik denk het niet (maar misschien donderdag of vrijdag). Zal eens met mn man overleggen straks wat hij vindt
@bloem: ik heb mijn eigen weer niet kunnen inhouden, testje gedaan maar negatief. Heb een licht ongigevoel dus vrees dat het niets is deze maand. Mijn lichaam heeft me goed voor de gek gehouden. Mijn ov testen blijven wel positief, wat gek is. morgen laat ik bloed trekken, dan weten we al wat meer. veel geluk nog met wachten
Vickse, het kan natuurlijk nog he, niet opgeven voordat je ongi bent. Ik ga straks testen halen omdat ik vrijdag geen tijd heb. Hoop dat ik tot zaterdag kan wachten. Mn borsten voelen nog niet beurs zoals de vorige keer maar dat was ook pas 1 dag voor nod. heb uit het niets spierpijn in mn rechten bovenbeen. Kan nergen van komen. Is dat ook een symptoon??? Wel nog steeds geregeld kleine scherpe steekjes in mn buik en mn temp was meer 0,1 ophoog vandaag. Ik hoop het zo!
Hej meiden, Heb ongeveer 25 pagina's door zitten lezen... Pff wat een stress he. Ik heb het ook 4 rondes gehad. 5de ronde een vroege mk, maar ik had wel de bevestiging dat hoe ik me voelde wel iets betekende. Dit was augustus. We waren best verdrietig en even niet mee bezig. 1 keer geklust, dus de kans dat er afgelopen maand iets gebeurd was was heel klein!! Ik moest afgelopen zaterdag ongi worden, niets, zondag heel veel buikpijn, echt menstuatie pijnen. Ik werd eigenlijk min of meer boos op mijn lijf, niet klooien gewoon doorzetten!!! Maandag nog niets. Ik denk ik doe een thuis testje en anders maar even naar de ha. Dikke vette 2 strepen!!! Gister ook!! En nog niet ongesteld, en ineens symthomen.... Serieus dames.... Wij zijn erg raar!! Fingers crossed nu!!! Ik hoop dat het voor jullie allemaal heel snel mag gebeuren!!
@Ludora: dikke proficiat meid. Hoop dat ze bij mij ook wegblijven, we zullen dit weekend moeten afwachten. Geniet van uw zwangerschap
Ludora, wat een verrassing zo voor je! Gefeliciteerd! Ik heb 5 testen in huis! 4 van de kruidvat en 1 clearblue digitaal! En nu blijven ze nog keurig in de verpakking (toch......?) Zilla, die van jou moeten de verpakking uit
@bloem: ik wou dat ik uw karakter had, ben al een paar keer teleurgesteld deze week. morgen bloedname, ben benieuwd
Wat vervelend he dat wachten. Ik heb een cyclus van 5 weken, vind ik veel te lang Maar geduld hebben loont misschien wel deze keer. Sinds een aantal dagen doet mijn onderbuik anders, ik voel mijn baarmoeder trekken, heb lage rugpijn en een vieze smaak in mijn mond, komt me erg bekend voor... en alsnog constipatie... Volgende week testweek, spannend... Veel succes iedereen, en gefeliciteerd Ludora!
Wat een verrassing Ludora! Gefeliciteerd! Wat betreft mijn testjes in de verpakking; gisteravond kon ik me niet meer inhouden en heb ik getest. Negatief helaas. Nu nog niet ongesteld, dus er zijn meerdere mogelijkheden. Aangezien mn cyclus varieert van 29 tot 35 dagen, kan mn NOD volgende week ergens zijn. Dan was ik dus te vroeg met mn test. Offfff mn urine was niet geconcentreerd genoeg gisteravond. Of ik ben gewoon niet zwanger Afwachten weer dus!