Continue symptomen, of af en aan?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Romy24, 2 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloem18

    bloem18 Fanatiek lid

    13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik denk dat dat wel normaal is hoor ik zou er alleen wel erg onzeker van worden als ik dat zou hebben. Gefeliciteerd trouwens we lopen ongeveer gelijk:).
    Heb je nog een test liggen? Test je gewoon nog een keer, als deze nog mooi positief is geeft je dat weer wat rust misschien? Heb ik van de week wel gedaan.
     
  2. mamavnowemie

    26 feb 2011
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja denk dat ik zowieso woensdag ff de huisarts bel dan weet ik meer en vandaag ben ik zowieso vaak na wc gegaan haha en me borsten deden pijn met t lopen. morge kan t goed weer anders zijn haha
     
  3. bloem18

    bloem18 Fanatiek lid

    13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Hoi Vickse hoe is het nou met jou?
    Ik ga morgen voor de 1e keer de verloskundige bellen.
     
  4. bloem18

    bloem18 Fanatiek lid

    13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Proest:D ik heb het de hele tijd over Vickse en nu valt mn blik erop en is het Vickske. En niemand die er iets van zegt haha, sorry.:)
     
  5. bloem18

    bloem18 Fanatiek lid

    13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Zilla hoe is het met jou? Je banner is nog niet aangepast zie ik?
     
  6. vickske

    vickske Actief lid

    18 aug 2011
    132
    0
    0
    NULL
    zoersel
    @bloem:super voor jou dat het goed gaat met je zwangerschap. Ben echt super blij voor je. Ik heb maandag het nieuws gekregen dat ik weer een MK heb gehad.
     
  7. bloem18

    bloem18 Fanatiek lid

    13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Jeetje Vickske, je hebt lang in spanning gezeten zo!
    Hoop voor je dat je het een plekje kunt geven en met vertrouwen weer in deze ronde zit. Kan me voorstellen dat je hier heel erg onzeker van wordt.Sterkte en heel veel geluk in deze ronde!
     
  8. zilla

    zilla Actief lid

    6 jul 2011
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    he meiden, ben ik weer! Ik had 2 weken vakantie, en dus ook even vakantie van het 'zwanger worden'. Helaas was mijn cyclus deze keer 37 dagen, en werd ik dus vrijdag de 23e ongesteld. Komende cyclus ga ik maar uit van 35 dagen, dan is mn NOD op 28 oktober (pfff, duurt lang).

    Hoe gaat het hier?
     
  9. zilla

    zilla Actief lid

    6 jul 2011
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    O vickske ik lees nu je bericht! Wat erg zeg! Veel sterkte en ik duim voor je dat het direct weer raak is!
     

Deel Deze Pagina