Goeiemorgen Romy, ben ook bang dat k het niet volhou, dus ik heb mn vriend de testen laten verstoppen! XD Eens zien of dat helpt, of dat ik gewoon tegen hem ga zeuren Lief of Stoer, ik snap wat je bedoeld. Als je iets voelt denk je ja dit is zeker iets. Maar als het wegzakt lijkt het alsof je je staat aan te stellen.. Vooral als ik hier op de de site ben en ik voel iets aan mn buik ofzo, dan denk ik dat het door de site komt Maar toch, als je iets voelt wat je normaal niet voelt ga je toch nadenken he Gisteravond stond k mn tanden te poetsen toen ik ineens heel harde steken kreeg, links boven bij mn venusheuvel zeg maar. Zo erg dat ik op mn hurken moest gaan zitten :s Het duurde een paar minuten en was toen weer helemaal weg. Ik hoop niet dat t mn ongi was die zich aankondigt. Geeft normaal ook wel een steek maar niet zo heftig. Kelly, ik heb steekjes/krampjes in mn buik en meer bultjes op mn tepels terwijl k daar normaal geen last van heb. Behalve het zweten gaan we dus een beetje gelijk op
Haha ik hoop dat je ze niet gaat zoeken! Maar wat super leuk om te horen, ik ben dus niet de enige met al die gedachtes over wel of toch weer niet zwanger. En jullie hoofd loopt blijkbaar ook over! Ik heb vandaag een dagje vrij.. Kan me bed echt niet uitkomen! Mijn lichaam voelt aan alsof ik een marathon heb gelopen.. Hebben jullie ook dat steeds al je iets voelt, wat je normaal niet voelt, je denkt, Jeej ik voel wat, al doet t soms best pijn? Ik ben nog nooit zo blij geweest met pijn in mijn lichaam(.)(.) onderrug of hoofd! XD
zondag! maar ben er toch over aan het denken om nog maar wat langer te wachten ... alhoewel! zondag lijkt dan weer zo llaaaahhaaanggg! MAAR ... men borsten zijn absoluut gegroeid en pijnlijk, ik kan 's nachts bijvoorbeeld echt moeilijk op men buik slapen, boertjes laten de ganse dag door, van die kleintjes die niet te onderdrukken zijn. Die steken heb ik dan weer niet, ik heb er vorige week even last van gehad, echt maar 1 dag maar daarna niet meer we zien wel hé dames! hoe is het met iedereen vandaag?
Romy ik snap precies wat je bedoeld! Pijntjes voor de goeie zaak Ik heb vandaag helemaal geen klachten (tot nu igg) maar ik zou liever wel wat voelen.. Wel fijn dat jullie dat ook hebben, anders zou ik echt gaan denken dat ik gek ben Pff is het bij jullie ook zo warm? Hier is het 25 graden binnen en heb het gevoel dat ik plof!
He meisjes! Mag ik met jullie meepraten, mijn NOD is ook volgende week! Ook ik voel van alles, maar dit keer voelt het toch anders dan mijn andere rondes. Fijn altijd om te lezen dat anderen ook dingen voelen en er zo mee bezig zijn. Ronde 1 had ik enorm zere tepels vanaf mijn ei tot aan mn NOD, ronde 2 had ik 1 uurtje wat steekjes in mn buik (een week na mn ei) en was ik af en toe duizelig. Nu heb ik sinds dinsdagavond al steekjes in mijn buik, en sinds vandaag ook rugpijn. De steken lijken vandaag erger, het voelt als soort menstruatiepijn. Ook heb ik veel afscheiding sinds mijn ei. Spannend allemaal he? Ik wil heel misschien volgende week dinsdag al testen, mn man heeft dan testdag van de politie (hij wil in opleiding tot politieagent) en het zou toch leuk zijn als ik dan s avonds kan vertellen dat ie papa wordt! Wel leuk om elkaar zo op de hoogte te houden en samen naar volgende week toe te leven!
Warm, bloedheet! Vandaag lkkr weze winkelen, drie x een wegtrekker gehad waarvan één x in een pashokje! Haha viel bijna na buiten! Word alleen gek van t feit dat iedereen buikgriep heeft.. Ben steeds zo bang dat dat t is.. Maar goed, we houden moed erin! @ zilla, tuurlijk mag je mee kletsen! En indd, dat zou een kado'tje zijn voor je man!! Ik ga voor je duimen!! Ga morgen toch nog maar een x mijn urine testen op een blaasontsteking.. Moet zoveel plassen maar soms is t loze aandrang.. Hopen dat t weer negatief is!!
@rooz, het was echt ongelofelijk warm vandaag, het zweet stond met continu op men voorhoofd! maar nu is het beter, wat regen en hopsa! @zilla, tuurlijk! meer mensen, meer vreugde hé @romy, ik duim mee dat het geen blaasontsteking is!
Hier regent het eindelijk ook! Maar heel zachtjes en het is nog steeds veels te warm. Vannacht 17 graden?! @ kelly, volgens mij is er ergens een topic over hoe je baarmoeder en je slijm is elke maand? Weet alleen niet meer hoe het heet..
Gevonden http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/290133-hoort-baarmoeder-voelen.html Hoop dat je er wat aan hebt
@Rooz88 dankje ik heb het net door gelezen, maar ik denk dat ik toch moet wachten tot mijn nod dag dan pas testen.
Goedemorgen dames! Geen blaasontsteking! Jeej! Goed nieuws dus! Ook geen streepje haha kon niet wachten! Maar goed, veel te vroeg natuurlijk.. Dus we wachten weer vrolijk verder! @ Rooz: Vandaag je NOD! Spannend! Hoe voel je je? Heb je het idee dag je ongi gaat worden? Of voelt alles nog goed? Ik ga iig weer duimen voor je!
@romy: gelukkig is het geen blaas ontsteking, welke dag is je nod dag? mijn nod is 10aug dus ik zal nog heel even moeten wachten. @Rooz: is vandaag je nod!! hou ons op de hoogte als je getest hebt? erg spannend
goedemorgen!! @romy, ik ben blij dat het geen blaasontsteking is zeg!! super! ik voel me vandaag zo menstruatie-achtig ... raar woord maar ben vandaag wat opgestaan met een duwend gevoel in men baarmoeder, net geen ongi-pijnen, maar toch ... ik denk dus dat ze snel zullen volgen, eigenlijk te vroeg ... maar we zien wel! veel succes aan de test-nod-ders vandaag
@ kelly mijn baarmoeder zit ook erg laag volgens mij, ik voel em iig tijdens de sex nu veel meer (sorry). Maar helaas, gewoon afwachten... @ romy jammer van de negatieve test, maar gelukkig geen blaasontsteking! Ik had gisteren ook de neiging om te testen maar toch niet gedaan. @ oe Rooz, spannend meis je NOD!! En en, hoe voel je je? Al getest? Of ga je dat later pas doen? O haha, ik lees van niet. Nou, dan wachten we samen toch nog even verder... Hier niet zoveel te vertellen, gisteren dus menstruatiepijn, maar niks geen bloed te bekennen. Mn nod is ook pas de 11e, dus zou ook veel te vroeg zijn. Ik word echt gek van dat wachten!
ik heb vandaag veel wit vloed lijkt wel melk en verder nergens zin in en hoofdpijn en klein beetje menstuatie pijn en heel licht misselijk.