Hè meiden mijn nod is wel wat verder weg ( ben alleen even kwijt wanneer zie mijn cyclus) maar wel pijnlijke borsten, onrustige buik en met vlagen misselijk. Zit pas op dag 17 en vanmorgen negatieve test bij de ha, moest voor ze zekerheid even testen ivm uitstrijkje. Als het goed is wacht ik met jullie mee al verwacht ik er niks van. Sterkte met wachten! Ps had met m'n eerste zw. Schap nergens last van trouwens kwam veel later!
Maakt niet uit! Al zou ik het wel leuk vinden, scheelt weer wat dagen haha! Ff een vraagje.. Welke zwangerschaps test hebben jullie? Ik heb er net één van de kruitvat gehaald.. Die is goed toch? (ff een reserve ) En ik heb pijn me lies ineens! Niet normaal houd niet op! En met vlagen ineens weer super misselijk.. Jeeeeej!!!
Ik heb toendertijd met een Eros test positief getest ( bij zwangerschap zoon) maar volgens mij ontlopen die testen elkaar niet zoveel hoor. Kruidvat zijn prima
Ik het ook die van kv voor 5 euro. Wat ik hier gelezen heb zijn dit de gevoeligste thuistesten? Heb ook nog DA testen liggen, maar die zijn pa betrouwbaar vanaf je nod. Denk dat ik die maar ga gebruiken als ik ooit een streepje heb bij de kv testen, als bevestiging ofzo omdat die meer hcg nodig hebben @zilla, ik voel mijn baarmoeder ook soms tijdens de sex, met sommige standjes meer dan andere. 'Vroeger' ook wel eens, maar nooit bij stilgestaan dat ik met de tijd van de maand te maken heeft @zaterdag, hoezo moet je een uitstijkje als ik vragen mag? Heb nog nooit gehoord dat ze daarvoor willen weten of je zwanger bent? @Romy, wat fijn dat je geen blaasontsteking hebt Is toch weer een zorg minder Hier vandaag weer geen klachten. Ja soms heeeel vaag een steekje maar that´s it Is het trouwens vreemd als je helemaal geen afscheiding hebt? Heb er eigenlijk nooit last van.. Om t toch een beetje bij te houden op FF voel ik af en toe aan mn baarmoedermond en check dan wat voor slijm het is (sorry voor details)
Ik heb geen idee Rooz.. Lees daar verschillende dingen over. Ik ben net ff in huilen uitgebarsten! Ik had ineens bruin/roze afscheiding.. Ben zo bang dat t door zet! Wie gaat er eigenlijk als eerste testen? Hoop echt op streepjes! Succes weer allemaal, vrijdag zit er al weer op!!
Och Romy, niet huilen! Ik hoop zo dat het niet doorzet meis! Je hebt dinsdag je NOD toch? Dan zou je behoorlijk vroeg zijn met je ongi. Misschien innestelingsbloed dat er nu uitkomt? Moed houden hoor! Ik kon me net niet meer inhouden (en dat terwijl ik vandaag de hele dag nergens last van heb gehad ) en heb een test gedaan, maar die was uiteraard negatief. Zit ook nog 6 dagen voor mn NOD dus was te verwachten Ik merk wel altijd aan mezelf dat een keer testen de 'druk' er een beetje afhaalt
Romy *knuffel!* Ik duim voor je dat het niet doorzet! En wat zilla zegt, het is wel erg vroeg voor je ongi. Dus wie weet heb je gewoon een innesteling gehad! *duim*duim*duim*duim* Zondag wordt mijn testdag. Dan ben ik 13 dpo en 1 tot 3 dagen voor mijn nod, dus ik denk wel dat het kan? Kijken of ik het red tot de avond. Maar 2 vrije dagen zijn wel lang, en heb niet heel veel gepland dit weekend dus hoop dat ik de tijd een beetje omkrijg Wie gaat er dit weekend nog meer testen?
he meiden! Romy,ik duim ook voor een innesteling en anders een tussentijdse bloeding zonder verder bijbedoeling! @zilla herkenbaar! Heb ik ook weleens gedaan, even een testje en als deze dan negatief is, is idd de druk eraf. Scheelt weer! @Rooz ben jij de eerste tester dan zondag??? Nee hoor, dat is niet standaard, dat ze je testen op zwangerschap voordat je een uitstrijkje krijgt. Ik ben een week of 2 geleden naar mijn huisarts gegaan omdat ik in ene 2 hele korte cyclussen had (die handtekening) en aangezien ik dat nooit heb gehad, is dat vreemd voor mij. Daarbij is mijn mirena er in januari uitgehaald en toen had ik even 2 gekke cyclussen maar daarna ging het goed. Huisarts vond het een goed idee om even eea na te lopen dus heb bloed laten prikken (alles goed) en nu wilde ze nog een uitstrijkje doen om uit te sluiten dat ik een poliep had en om gewoon even te kijken of alles er goed uit zag. Maar omdat ik nu op dag 17 zit, zei ze, doe voor de zekerheid maar even een testje, vandaar. Uitslag vh uitstrijkje krijg ik met een dag of 10 maar ik verwacht niks geks hoor, alles zag er prima uit. Nu gewoon even afwachten of het een beetje beter gaat lopen met mn cyclus en anders kan ik over een maand of 2 een hormoonkuur krijgen om de boel als het ware te resetten. Laten we hopen dat het niet nodig is. Nou hier hele dag vlagen misselijkheid, laat de hele dag boertje en een rommelende buik. En enorme pijn in mn borsten. Helaas ook allemaal tekenen dat mn ongi kan naderen dus we wachten nog verder af. Is het trouwens voor jullie het eerste kindje of niet?
@romy: blijf positief denken misschien is het wel een innestelling want het is nog veelste vroeg voor je nod. Ik zal voor je duimen dat het geen menstruatie is. hoe is het nu met je?
Ja dat is ook wel vreemd als je cyclus ineens korter wordt. Maar als het er nu goed uitziet zou ik me ook niet heel veel zorgen maken Heb je misschien wat meer stress gehad dan anders? Daar kan je cyclus ook van van slag raken. Een hormoonkuur lijkt me wel heftig he. Hoop van harte dat het niet nodig is Wij gaan inderdaad voor onze eerste beeb. We zijn nu 3,5 jaar samen en na een jaar wisten we zeker dat we er samen voor wilden gaan. Nu wonen we samen en zijn we er klaar voor Jullie gaan voor een tweede kindje? Hoe oud is je zoontje als ik vragen mag?
Wat een lieve reacties allemaal! Thanx lieverds! Het is nu ook weer weg, heel raar.. En sinds vanmiddag straalt die pijn van mijn lies uit naar mijn been! En heb ineens spataderen!! Dat kan toch niet!?!? Echt een paar dikke opgezette, zo ineens.. Dus jij bent de eerste Rooz! Hoop dat jij de eerste bent met goed nieuws!! Zilla, test jij dinsdag? Ik heb dan indd mijn Nod. Maar hoop dat ik tot woensdag kan wachten.. Mits de regels uitblijven natuurlijk! Fijne avond allemaal en ik blijf de moed erin houden! Hoop dat t klopt wat jullie zeggen!! Liefst Romy
Rooz nee geen stress en hoop ook dat de hormonen niet nodig zijn. Leuk dat jullie voor een eerste kindje gaan, onze zoon is nu 3,5 jaar. Wij hoefden niet 2 kindjes snel achter elkaar en door omstandigheden ( man in de ziektewet ) is het er ook niet eerder van gekomen. Daarbij was zoon eerste jaar slechte slaper , was blij dat ik daarna weer goed kon slapen, kan ik nu nog van genieten Zoon gaat in januari naar school dus als er een 2e komt hebben we daar ook meer tijd voor, vind ik wel lekker. Romy apart dat het niet doorzet maar prima toch! Hoop dat je niet testen tot wo vol kan houden!
ik heb zo erg last van jeuken op mijn armen en buik @romy: ben blij dat het niet door heeft gezet echt super en hoopelijk heb je dinsdag een positieve test in handen.
Romy, fijn dat het niet doorzet! Hopelijk blijft dat zo en is het een goed teken! Ik vind dinsdag testen wel leuk ivm verrassingsfactor voor mn man (mocht t raak zijn natuurlijk) maar langer wachten is misschien beter... Rooz spannend, jij bent de eerste die gaat testen! Ik duim voor je! Zaterdag, hopelijk is die hormoonkuur niet nodig! Leuk hoor, al een kereltje van 3,5! Wij gaan ook voor ons eerste kindje. We zijn nu 2,5 jaar samen maar kennen elkaar al veel langer. Afgelopen 1 juni zijn we getrouwd en nu dus aan de kindjes. Hier nog steeds weinig klachten, heb t idee dat mn lichaam nu toch redelijk ontpild is (afgaande op de vele kwalen de afgelopen 2 rondes). Merk alleen dat ik zere tepels/borsten begin te krijgen. Nog even volhouden!
heyhey allemaal, morgen was/is mijn testdag maar ik heb vanmorgen getest, ik kon de spanning niet meer houden ... maar hij was negatief, heel negatief, zelfs geen hint in het tweede streepje, volledig wit! Ik weet ik heb eigenlijk te vroeg getest maar we zien wel weer hé en zaterdag wij gaan ook voor ons eerste kindje!
leuk dat jullie allemaal voor een eerste gaan, spannend! Wij zijn ontzettend blij met onze zoon, ik vind 3 jaar een hele leuke leeftijd, hij is de hele dag grapjes aan het maken Zilla, owww die zere tepels ik wordt er helemaal gek van! Werd vanmorgen wakker (om 7 uur, nadeel van een kleine en voelde even aan mn borsten om te checken of ze nog zeer deden. Ik dacht " he volgens mij is het weg" maar nu zit in de tuin nog in mn pyjama (met laptop, zoon is met auto aan het spelen) en heb ik me toch weer een last! Ga zo snel aankleden, een bh aan zit toch lekkerder. rennie balen dat je negatief getest hebt, maar ja, je bent gewoon te snel Sterkte voor morgen!
Goeiemorgen dames @ zaterdag, 3 lijkt me ook een leuke leeftijd, kun je echt al kletsen met je kindje @ renny, jammer van je nega test.. Maar het is inderdaad nog vroeg dus het kan nog alle kanten op! Ik ben wakker geworden met een pesthumeur! Werd pas iets voor 10 op terwijl ik rond half 9 wilde opstaan.. Moet hier poetsen vandaag, is stiekum al 2 weken geleden, en het is me toch een zooitje hier! Bah, vriend weet dat ik ga poetsen zo, en toch heeft hij gister een hele berg puin van hem laten slingeren.. En dr ligt ook nog een bult was die echt gedaan moet worden.. En meneer blijft nog rustig liggen tot een uur of 12.. pff ik ga snel wat doen want anders wordt het er niet beter van...
De regels zijn doorgebroken.. Tenminste, alles wijst erop.. Heb echt onzettende krampen in mijn onderbuik! Maar ik blijf misselijk, heb t super heet en ben soms duizelig! Bij afwegen nu ook wat bloed Erg jammer.. Maar we gaan gewoon weer door! Voor jullie blijf ik natuurlijk duimen!!
Romy balen, op naar de volgende ronde dan maar. ik ben hier al de hele dag misselijk, wordt er gek van! Vind het ook zo raar, zit pas op dag 18. En had het bij mn zoontje helemaal niet! Daar heb ik in Miami nog een lekker glaasje wijn achterover geslagen bij de Italiaan (wel bij eentje gehouden haha) en thuis bleek ik zwanger. Ben toen sowieso niet misselijk geweest, alleen een beetje weeïg, zolang ik iets in mn maag had, ging het wel. Volgens mij is het psychisch ofzo, ik heb afleiding nodig