Continue symptomen, of af en aan?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Romy24, Aug 2, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rooz88

Rooz88 Niet meer actief

Romy wat jammer voor je :(

2. zilla

zilla Actief lid

Jul 6, 2011
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    rennie wat jammer van die negatieve test. Maar misschien was het nog te vroeg. Moed houden meis!

zaterdag haha, inderdaad met een bh voel je die zere tepels niet zo ;) Moet zeggen dat het tot nu toe best meevalt ;) En afleiding zoeken is een goeie, dan maken we onszelf niet zo gek!

rooz balen van je pesthumeur, hebben we allemaal wel eens ;) En we kunnen denk ik ook wel allemaal eens onze kerels achter het behang plakken! :)

romy balen meis! Dikke knuffel!

Hier niet zo veel te vertellen. Naast de lichtelijk gevoelige tepels heb ik echt nergens last van! Vind ik eigenlijk wel fijn, beter dan 100 kwaaltjes en uiteindelijk toch ongi worden. Vanavond heb ik een verjaardag, ik ben normaal altijd wel van de biertjes op een verjaardag, maar vanavond hou ik me maar een beetje in (mn man zei vanmorgen al ‘o, maar wat als je nou zwanger bent!’ Haha, de schat, hij is er ook best mee bezig en wil zo graag!) Ga denk ik maar met de auto, dan mag ik sowieso niet zoveel drinken ;) Ik weet dat er nu nog geen verbinding is tussen mijn bloed en baby, maar toch liever iets te voorzichtig dan dat het fout gaat.

3. kelly001

kelly001 Bekend lid

Jan 10, 2011
    592
    18
    18
    Female
    NULL
    NULL
    Ik was net buiten en ik had echt erge krampen niet normaal en ik voelde wat vloeien en ik dacht mijn menstruatie is er maar snel naar huis gegaan en naar toilet maar niks alleen dik wit afscheiding, maar het voelde echt als menstruatie krampen gelukkig ben nu weer op gelucht dat het geen menstruatie is.

en sinds van morgen zag ik dat ik een streep had die door liep van mijn navel tot aan vagina is dat ook een symptoom?? en mijn links onderin buik is erg opgeblazen en voel daar hele tijd steekjes en iets treken. elke dag komen er meer symptomen bij wel leuk allemaal maar hoop wel dat het iets met zwangerschap te maken heb? wanneer kan ik testen mijn nod is donderdag of vrijdag

4. zilla

zilla Actief lid

Jul 6, 2011
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    kelly irritant he die kwaaltjes. Helaas kan ik niet zeggen dat ze bij een zwangerschap horen. Ik had er de afgelopen 2 rondes ook erg last van en bij mij kwam het door het ontpillen :S Wanneer was je ook alweer gestopt met de pil?
    Mijn NOD is ook donderdag, ik ga dinsdag een testje wagen (en je zou eventueel met een kruidvat test 2v5 4 dagen voor NOD al kunnen testen, maar zekerheid geeft dat nog niet. Negatief kan later toch positief zijn, en positief kan nog een vroege miskraam worden zodat je toch gewoon ongesteld wordt)

5. mano82

mano82 Fanatiek lid

May 15, 2007
    1,554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    De symptomen hoeven zeker niet continu te zijn.
    Ik heb voorbije woensdag de eerste duidelijke symptomen gevoeld, dit was ongeveer 4 dagen na de eisprong. Ik dacht dit kan niet zo vroeg, het is nu af en aan maar op sommige momenten zeer duidelijk voelbaar.
    De symptomen zijn dezelfde als mijn eerste zwangerschap en gaan op en af;
    tintelende en zware onderbuik, lichthoofdig/licht duizelig, rommelende darmen en verstopte stoelgang, zeer zintuiglijk (geur, smaak, ...), ongipijn en lage rugpijn.
    Ik heb een sterk oergevoel dat het raak is... Donderdag ga ik testje doen!
    Veel succes allemaal hoor...!

6. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

May 28, 2011
    1,008
    2
    0
    Veel plezier op je feestje! Ik houd altijd een beetje de regel aan; als ik vanaf mn ei tot mn nod zit, dan neem ik gerust een wijntje (of 2) en daar hou ik het dan bij.
    Als ik ongesteld ben geworden mag ik van mezelf lekker wijn drinken, want dan heb ik het verdiend!

7. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

May 28, 2011
    1,008
    2
    0
    Dat vind ik nou juist zo lastig en irritant, dat al die kwaaltjes van ongesteld worden en zwanger zijn op elkaar lijken grrrr je weet het gewoon niet.
    Weet niet of die streep echt een symptoom is, maar weet wel dat veel zwangere vrouwen die hebben. Maar ik dacht eigelijk pas later in de zwangerschap, ik had hem volgens mij ergens halverwege maar ik weet het niet meer precies

8. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

May 28, 2011
    1,008
    2
    0
    @mano, ik reageer net op jou in het andere topic :)

Hoop voor je dat het raak is! Was je van je dochter snel zwanger?
    Ik van mn zoon met een maand of 6 en daar zit ik nu toch alweer even overheen, zo zie je maar weer he.

9. Romy24

Romy24 Actief lid

Jul 29, 2011
    266
    0
    0
    POH huisarts
    Noord Holland
    Vandaag lkkr wijntjes gedronken op de gay parade!! Heerlijk met mijn beste vriend en de andere 'meiden' gefeest! Ben nu weer helemaal klaar voor ronde twee!! Al ben ik nog steeds misselijk, pijnlijke borsten, rondje om mijn tepels, streep op de buik.. Maar ja, de regels zijn echt super doorgebroken!

Rooz, ga je morgen testen? Al wat vrolijker dan vanmorgen?

Zilla, veel plezier vanavond!!

Kelly en zaterdag, ja heel irritant dat t zo veel op elkaar lijkt!!

Hoelang duurde t bij jullie om echt te ontpillen?

10. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

May 28, 2011
    1,008
    2
    0
    Romy ik heb voordat ik mijn zoon kreeg, wel een jaar of 10 de pil geslikt, geen zware, gewoon marvelon.
    Duurde toen wel een maand of 3 voordat ik het effect kwijt was. Dat " effect" bestond bij mij uit buikpijn (heb ik normaal nooit) en niet lekker zijn.
    Ik had toen wel meteen mij cyclus van 28 dagen terug, later werd dat iets korter, rond de 26 dagen en in ronde 6 was ik toen zwanger.

3 maanden na geboorte van zoon heb ik een mirena laten plaatsen, en rommel nu nog met mn cyclus, die handtekening.
    Huisarts zegt dat het aan hormonen liggen, dus toch een nasleep vd mirena, maar dat hoeft niet zo te zijn.
    Kan ook zijn dat ik toch een zwangerschap en bevalling heb gehad, hormonaal gezien is dat natuurlijk een kermis :)
    Daarbij ben ik toch weer 5 jaar ouder als toen ik met de pil stopte en in de loop vd jaren kan je cyclus ook wel veranderen.
    Kortom, geen peil op te trekken!

11. kelly001

kelly001 Bekend lid

Jan 10, 2011
    592
    18
    18
    Female
    NULL
    NULL
    @zilla: Ik heb nooit de pil ingenomen in 2009 ben ik bevallen van mijn eerste kind, en die is nu bijna 2 en ik heb gewoon nooit de pil gehad dus het heb niks met ontpillen te maken.

van middag nog zoveel symptomen en nu weer helemaal niks snap er niks van hahaha gewoon afwachten

12. Rooz88

Rooz88 Niet meer actief

Goeiemorgen allemaal

Had echt een baaldag gister en ben vroeg naar bed gegaan. Vandaag lekker tot 10 uur uitgeslapen en voel een stuk beter vandaag

Even een vraagje over tempen? Ik had mn wekker gezet op 6 uur omdat dat mn normale temp-tijd is, en toen had ik 36,7. Ik ben toen niet opgestaan en werd dus om 10 uur weer wakker. Mn temp was toen 36,8. Welke kan ik nu het beste gebruiken? 36,8 staat natuurlijk mooier ;) Maar ik wil wel eerlijk tempen

Romy de gay parade lijkt me superleuk! Het het op de radio gevolgd vrijdag en het klonk zo gezellig!

Mano, ik had ook symptomen vanaf mijn ei, en dacht ook steeds dit kan toch niet, is toch veels te vroeg. Maar je weet nooit, dus het blijft spannend.

Ik ga denk ik vanmiddag testen. Lees hier op het forum dat middagurine beter is dan ochtendurine. Of geldt dat alleen voor ovutesten? Ik hou jullie op de hoogte!

13. rennie

rennie Actief lid

Aug 2, 2011
    117
    0
    16
    @allemaal, bedankt voor jullie lieve berichtjes!

@romy, spijtig dat ze zijn doorgebroken! succes met de volgende ronde! :)

en ik voelde me gisterenvoormiddag echt blaaahhhh na die negatieve test en opeens had ik gisteravond men regels, nog niet de echte, eerder wat oud bloed (en dan geeneens bloed) en dat is opeens ook weer gestopt ... normaal gezien zou ik nu echt wel enorme buikpijn hebben maar ik voel daar eigenlijk niets ... plus normaal gezien zou ik nu koud hebben, heel erg koud maar ik zweet me te pletter! Misschien doe ik nog mee dames! ik wens jullie allesinds heel veel succes met de testjes!!!!

14. Rooz88

Rooz88 Niet meer actief

Kan me goed voorstellen dat je je niet lekker voelt na een nega test..:( Zou het een innesteling geweest kunnen zijn? Wel typisch dat je heel andere klachten hebt dan normaal.. Ik duim voor je!

15. Romy24

Romy24 Actief lid

Jul 29, 2011
    266
    0
    0
    POH huisarts
    Noord Holland
    Wat klote rennie! Hoop voor je dat t niet door zet!

Ik zal mijn verhaal even vertellen.. Want dat is anders dan dat van jullie. Ik ben deze maand twee x de pil vergeten en hoopte dat door alle symptomen t raak zou zijn! Want t kindje zou heel erg welkom zijn! Maar helaas kwamen toch die regels. Nu heb ik besloten toch te stoppen met de pil deze maand! Dus vanaf aankomende maand, ga ik ook echt mee doen! T zal vast niet de eerste maand al raak zijn, Maar jullie verhalen en hier mee praten doet echt goed en ik steek er een hoop van op!

Rooz, succes vanmiddag!

Zaterdag, Thanx voor de info! Ben echt benieuwd hoe mijn cyclus gaat worden! Heb iig alweer zin om te klussen!! ;)

16. Rooz88

Rooz88 Niet meer actief

Hoi meiden

Heb net getest en wat ik stiekum al dacht, omowit. Zelfs geen indrooglijntje. Vind het heel jammer, maar we gaan gewoon door naar ronde 2. Het was ook wel te mooi om waar te zijn, in 1x raak
    Nu ga ik extra hard duimen dat jullie deze week positief testen!

17. Romy24

Romy24 Actief lid

Jul 29, 2011
    266
    0
    0
    POH huisarts
    Noord Holland
    Oh wat jammer Rooz!! Maar je hebt je regels toch nog niet? Wat goed dat je zo positief bent! Indd op naar de volgende ronde! Maar dit was dus jou eerste ronde?

18. Rooz88

Rooz88 Niet meer actief

Nee nog geen ongi te bekennen. Maar ik ga er vanuit dat als ik 13 dpo negatief test, ik ook niet zwanger ben.
    Ja dit was de eerste ronde. Van de week maar eens testjes bestellen om mijn ei te vinden :)

19. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

May 28, 2011
    1,008
    2
    0
    he meiden hier veel minder verschijnselen, misselijkheid is zo goed als weg, borsten voel ik nog wel maar veel minder.
    Maar moet zeggen, ik zit nu op dag 19 en ben daar allang blij mee, want mn vorige cyclus was 16 dagen.
    Dus voor mij geldt op het moment; iedere dag zonder bloed is er een!

Romy wat grappig dat je nu voor het echie gaat leuk hoor!

Rooz balen van de omowitte test, je bent nog niet ongesteld toch?

20. zilla

zilla Actief lid

Jul 6, 2011
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    He Rooz, wat jammer van die negatieve test! Positief blijven meis, heel goed!!

Kelly ok, dan is het zeker geen ontpillen bij jou ;) Symptomen blijven raadselachtig totdat je een positieve test in handen hebt, heb ik wel gemerkt. Hopelijk hebben jouw symptomen een reden! ;)

Zaterdag wat gek dat je kwaaltjes afnemen, maar t hoeft niks te betekenen. Hopelijk test je deze week toch positief!

@ Rennie en, is het verder doorgebroken? Hopelijk was het toch bloed van een innesteling ofzo meis! Ik duim voor je!

Hier is het echt afwachten. Ik heb eigenlijk nergens last van (niet misselijk oid), alleen dus ietwat gevoelige tepels. Verder sinds gisteravond echt hele warme borsten (haha, bijzondere kwaal maar ze voelen echt heel heet aan!) Doet verder geen pijn ofzo. Dinsdag testen, duurt niet zo lang meer!!

Share This Page