wat jammer voor de dames die toch ongesteld zijn geworden ik ken het zelf ook is niet leuk al die teleurstellingen, maar toch positief blijven denken en gewoon door zetten. Ik heb echt erg veel menstruatie krampen het is vandaag veel erger geworden en elke keer weer denk ik wordt toch weer ongesteld daar lijkt die pijn wel erg op dus ik weet het echt niet meer en ik heb nog wel heel gevoelige onderbuik en veel steken en trekkerig gevoel links onder in de buik en lies.
@ kelly, hoe is het vandaag met je? @ zaterdag, balen dat je zo misselijk bent Hoop dat je je snel beter voelt! Ik had vandaag een afspraak bij de gyn ivm onvindbaar / niet geplaatst implanon. (blijkt dus echt niet geplaatst) Ze heeft een echo gemaakt en mijn baarmoeder zag er goed uit (goeie dikte voor komende ongi). Mijn rechter eierstok was leeg, maar rechts zag ze wel iets. Ze dacht dat het een ei kon zijn, maar het kon ook een cyste zijn maar daar moest ik me geen zorgen over maken. Woensdag moet ik terug voor nog een echo bij de fertiliteitsarts om te zien hoe het er dan uitziet. Verder krijg ik deze maand nog een aantal echo´s om mijn cyclus visueel bij te houden. Ook raadde ze me aan om ovutestjes te gaan doen ivm gericht klussen Vond het al met al toch wel een beetje heftig vandaag. Ben ook nog ongi geworden. Vanmorgen een beetje bloedverlies maar vanmiddag zette het echt door. Dus nu officieel door naar ronde 2
ik blijf die steekjes voelen onderin buik en lies en ook een beetje trekkerig gevoel. en van middag waren mijn borsten super warm en opgeblazen, verder voel ik niks meer, vrijdag is mijn nod ik durf niet eerder te testen ben bang dat het toch negatief is en ik denk dat ik gewoon vrijdag test als ik dan nog niet ongesteld ben.
ik heb nu ineens heel erge steken in linker borst wel pijnlijken, en alles wat ik eet moet sambal bij, maar ben niet misselijk. @Rooz88: ja ik wil wel heel graag eerder testen maar ja ik denk niet dat die test nu al positief zal zijn pas op nod dag kan je toch positief testen.
Ja ik snap wel waarom je wilt wachten Het is nu ook nog wel vroeg. Hihi ben wel benieuwd waar je sambal op hebt gedaan *ziet yoghurt met sambal voor zich
@Rooz88: Nee nog niet op yoghurt maar wel op pizza en op een bigmac ga zo aardbeien eten ik denk dat sambal ook er bij kan hoopelijk ziet me man dat niet hahahhaa wat kunnen de hormonen ons gek maken.
Ja het is toch af wachten ben toch bang dat ik gewoon ongesteld ga worden, vrijdag kan ik pas testen. Vandaag voel ik weer niet veel die steken zijn weer weg en alleen heel even wat pijnlijke steken in linker borst en verder is het rustig.
heeft er nog helemaal niemand getest? Irritant zeg, iedereen heeft wel kwaaltjes maar het blijft afwachten! Ik heb sinds gisteren ook die zwangerschapsstreep en meer bultjes rond mn tepels. Maar toch durf ik niet op een zwangerschap te hopen, de teleurstelling is elke keer zo groot Mijn man heeft vandaag psychologische keuring bij de politie (voor de opleiding) dus ga vanmiddag testje doen (en ik hoop zo dat ik hem kan verrassen vanavond!) *zucht*
Hallo meiden, Ook ik zit te wachten op mijn NOD over 2 daagjes en heb een heleboel kwaaltjes. Zo ben ik snel aangebrand, stekende liezen, veel afscheiding en maagzuur. Even afwachten dus nog. Zilla, ik hoop dat je je mannetje kan verrassen vanavond!
@zilla: Ik hoop dat je je man kunt verassen vanavond. Ik heb net menstruatie krampen en voelde iets voeien plakkerig en ik snel naar het toilet dacht o jammer ze zijn er maar nee het is gewoon wit vloed lijkt wel melk maar dan dik. ben erg bang dat ik toch wel ongesteld wordt. en ik durf maar niet te testen ik heb nog 1test van kruidvat liggen.
Nou dames, net getest maar helemaal NIKS. Nog 2 dagen tot mn NOD, maar het wordt vast naar de volgende ronde. Helaas helaas. Hopen dat mn man wel door is naar de volgende ronde van de politie Anders is dit geen leuke dag...
Wat jammer Zilla! Maar wacht je NOD af! Je weet maar nooit! Maar wel gefeliciteerd met je vent!! Kelly, wanneer ga je testen dan?
Hoi meiden, Nou ik ben gelukkig niet de enige met dit probleeem pffff...ik word gek van mezelf, denk constant dat ik het mezelf inbeeld enzo....de ene keer voel ik steken en mijn (.) (.) jeuken en de andere keer voel ik weer niets..... ik krijg nu ook "testdrang" terwijl ik dit nog nooit heb gehad.....sjonge jonge.... Wanneer gaan jullie testen dames?
@ zilla, jammer van je test meis *knuf! Ik hoop dat je mannetje goed nieuws heeft vanavond! @ Snukkie, kun je niet gewoon een testje doen? Dan heb je toch iets meer zekerheid. Wanneer is je nod? @ kelly, ja mn ongi is echt doorgebroken. Daar stond ik eigenlijk nogal van te kijken. Mijn cyclus was volgens mij nooit super regelmatig, en als ik erop zat te wachten kwam het niet, en nu maar 30 dagen. Hopen dat het zo netjes blijft En heel veel sterkte met wachten! Wat duren de dagen dan lang he