Continue symptomen, of af en aan?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Romy24, Aug 2, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Snukkie

Snukkie Lid

Jun 23, 2011
    92
    0
    0
    Mijn NOD is aankomende zaterdag....dus nog een beetje te vroeg om te testen, niet? :(

2. Rooz88

Rooz88 Niet meer actief

Ja dat is misschien wel aan de vroege kant.. Snap hoe je je voelt, zo zat ik vorige week ook. Maar probeer jezelf lekker bezig te houden zodat de tijd wat beter opschiet. Dat heb ik zelf tenminste gedaan want het leek alsof de week eeuwen duurde

3. Romy24

Romy24 Actief lid

Jul 29, 2011
    266
    0
    0
    POH huisarts
    Noord Holland
    Echt klote Rooz! Ook een knuffel voor jou! Voor jou dus ook op naar de volgende ronde.

4. Rooz88

Rooz88 Niet meer actief

Dankje meis! Het doet me echt goed om bij jullie mijn hart te luchten :)
    En ja ronde 2 is een feit. Vriendlief wilde gister alweer weten wanneer er weer geklust 'moet' worden ;)

5. kelly001

kelly001 Bekend lid

Jan 10, 2011
    592
    18
    18
    Female
    NULL
    NULL
    Ik test vrijdag maar nu ik lees dat iedereen hier negatief test ben ik steeds teleurgesteld en begin ik weinig hoop te hebben ik durf bijna niet meer te testen, want we hadden toch allemaal het zelfde symptomen.

6. Romy24

Romy24 Actief lid

Jul 29, 2011
    266
    0
    0
    POH huisarts
    Noord Holland
    Kom op Kelly, dat wil niet zeggen dat jij daarom negatief gaat testen! Jij kan ook gewoon de eerste zijn die positief test!! Gewoon hoop houden en vertrouwen op je lichaam!

7. Rooz88

Rooz88 Niet meer actief

Kelly probeer positief te blijven! Symptomen van zwangerschap/ongi kunnen erg op elkaar lijken!

8. kelly001

kelly001 Bekend lid

Jan 10, 2011
    592
    18
    18
    Female
    NULL
    NULL
    ja jullie hebben wel gelijk gewoon positief blijven denken.
    ik ga vrijdag gewoon testen.

9. kelly001

kelly001 Bekend lid

Jan 10, 2011
    592
    18
    18
    Female
    NULL
    NULL
    dames kunnen jullie mij helpen met even mee rekenen wanneer is mijn nod?
    heb een onregelmatige cyclus laatste nod op 23juni en een positieve ovulatie test was op 25juli en ik had veel vruchtbaar slijm +positieve test dus ik heb zeg maar flink geklust en heb natuurlijk nu die symptomen maar wanneer is dan mijn nod dag?

10. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

May 28, 2011
    1,008
    2
    0
    Kelly ik zou uitgaan van je gemiddelde cyclus of een dag of 16 na je pos ovu test om het ruim te nemen.

Ik zit nu op dag 21 en gelukkig nog niet ongesteld, zou ik deze maand een normale cyclus hebben?

11. zilla

zilla Actief lid

Jul 6, 2011
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kelly, inderdaad zo'n 14-16 dagen na je pos ovu test. Dat zou betekenen trouwens dat je NOD vandaag is en dat je dus evt al zou kunnen testen. Zet em op meis!!

Zaterdag jeej nog steeds geen bloed! Hopelijk heb je inderdaad een normale cyclus (of nog beter een baby ;))

12. kelly001

kelly001 Bekend lid

Jan 10, 2011
    592
    18
    18
    Female
    NULL
    NULL
    ja ik heb ook even zitten tellen dan betekent het dat vandaag mijn nod is maar ik heb net getest met kruidvat test en die was echt negatief nu snap ik er echt niks meer van en vandaag nog wel heel erg last van tepels. snapen jullie het ik niet meer wat moet ik nu doen ik heb de symptomen en test is negatief.!

13. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

Apr 25, 2011
    6,032
    2,895
    113
    't Gezellige Brabant
    Een paar daagjes wachten en dan weer testen! Als het uiteindelijk te lang duurt bel je de HA voor advies. Ik heb de HA met een week overtijd gebeld en die gaf toen aan nog een week te wachten. Ongi kan wel eens later zijn. Nu met 2 weken overtijd heb ik weer gebeld en mag ik morgen langskomen voor een test. Ik weet het, wachten duurt lang ;).

14. kelly001

kelly001 Bekend lid

Jan 10, 2011
    592
    18
    18
    Female
    NULL
    NULL
    oke ga dat zeker doen ik ga over 1 week weer testen en ook kijken wat de symptomen doen, als het nog negatief blijft ga ik naar de huisarts.

Wat voor symptomen heb jij?

15. zilla

zilla Actief lid

Jul 6, 2011
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kelly wat balen zeg, een negatieve test.

Ik zal ook even een update doen van mijn kant...
    Vandaag is mijn NOD. Dinsdag had ik dus negatief getest. Gisteren kreeg ik steeds meer het gevoel dat het toch wel eens raak kon zijn. Weer steekjes in mn buik, en enorm last van maagzuur (al de hele dag gisteren). Ook bij vlagen duizelig en mn borsten zijn serieus wat steviger/voller. Plus dat ik sinds gisteravond een viezige smaak in mn mond heb. Dus, vanmorgen op verzoek van manlief maar weer een testje gedaan en weer NIETS. Ik net naar de wc omdat het voelde alsof mn ongi was doorgebroken (voelde 'nattig'), maar nee hoor, alleen maar witte afscheiding. Ik weet echt niet meer wat ik moet denken. Ik ga nu echt niet meer testen voor dinsdag ofzo. Gek word ik er van! Ben er wel klaar mee nu!

16. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
    Ik had de afgelopen maanden continu het gevoel dat ik zwanger was, maar telkens weer ongesteld, deze maand had ik nergens last van behalve dat ik niet ongesteld werden voila een vette dikke streep..

Heb nu af en toe gruwelijke last van maagzuur, moe af en toe een beetje last van me tepels, voor de rest niet veel bijzonders, maar ik had bij eef ook amper ergens last van...

Je hoofd haalt gekke streken met je uit als je iets echt graag wilt...

17. Rooz88

Rooz88 Niet meer actief

@ kelly en zilla, Wat rot dat jullie al die klachtjes blijven houden met negatieve testen en geen ongi :( Ik hoop zo voor jullie dat je snel duidelijkheid krijgt want dit is toch ook niks zo..

@ Lief of Stoer, Spannend dat je naar de HA mag! Laat je weten hoe het gegaan is?

Gister moest ik weer naar de gyn voor een echo, en op een cyste na ziet alles er prima uit :D Ze zag geen problemen om spontaan zwanger te worden. Dus nu gaat het dan echt echt beginnen! Ovu-testjes zijn binnen dus laat dat ei maar komen ;)

18. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

May 28, 2011
    1,008
    2
    0
    Rooz wat fijn dat alles er goed uit ziet. Cyste hoor je heel vaak, en als het niet op een plek zit waar het niks blokkeert, halen ze ze niet weg. Maar dat zal je gyn ook wel verteld hebben.
    Joehoe spannend hoor dat jullie er nu echt voor gaan!

Zilla en Kelly wat ontzettend irritant zeg, geen ongi, geen positieve test, het is om gek van te worden.
    Hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben!

Ik herken wat Moontje zegt, ik had precies hetzelfde. Alle maanden klachten en toen ik daadwerkelijk zwanger was, voelde ik niks.
    Grappig was dat dat nu net de maand was dat ik de kans klein achtte. Ik werkte toen nog als stewardess en was behoorlijk wat dagen van huis altijd, soms ook met de vruchtbare dagen natuurlijk.
    Mn zus was toen zwanger van de eerste en begin april uitgerekend.
    Ik was net een paar dagen vrij na een aantal dagen in Miami te zijn geweest. Mn zus was op de vrijdag bevallen en hierdoor was ik niet erg met mn cyclus bezig. Tis toch geweldig, een nichtje gekregen, kraamvisite, je helpt waar je helpen kan enzo.
    En een aantal dagen later dacht in in ene " oh ja moet nog ongesteld worden, ach ik test van het weekend wel".
    Maar na een dagje werken bij een lunchroom kwam ik thuis en ik had wel een test liggen, ach ik plas er nu wel over heen, en dat was dus positief.
    Was erg grappig om een aantal dagen na de geboorte van mijn nichtje aan mn ouders te vertellen dat ze over een maand of 9 weer opa en oma zouden worden :)

Ik zit nu over de 20 dagen heen, heb een beetje witte afscheiding en verder niks van bloed ofzo.
    Nog steeds met vlagen misselijk en pijnlijke borsten maar ja weet ook dat dat niet zoveel zegt.
    Ik wacht nog verder af dus

19. kelly001

kelly001 Bekend lid

Jan 10, 2011
    592
    18
    18
    Female
    NULL
    NULL
    ja het is erg vervelend allemaal maar wat doe je eraan ons lichaam houdt ons gewoon voor de gek, heb ik nog last van mijn tepels zijn nog donker en doen pijn en verder heb ik steken in mijn linker lies zelfs mijn linker been doet bij elke steek pijn. maar goed de test was gister negatief dus die symptomen zeggen niks hopen dat ik snel ongesteld wordt en weer verder kan met de volgende ronde.

20. zilla

zilla Actief lid

Jul 6, 2011
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    ach, ik weet het ook allemaal niet meer... Vandaag heb ik voor de verandering weer nergens last van ;) Haha, gek lichaam

Share This Page