Balen dat je tot na het weekend moet wachten. Ik kan me goed voorstellen dat je snakt naar duidelijkheid! Helemaal omdat je cyclus zo te zien vrij regelmatig is en nu al ruim 2 weken langer duurt Ik zou komend weekend iets leuks gaan doen zodat je wat afleiding hebt
lief en stoer, wat balen zeg, net het weekend ertussen. Wel raar zo die testen en dan 17 dagen overtijd, heel irritant. Natuurlijk hoop ik dat je bloedtest gewoon uitsluitsel geeft! Hier weer wat dagen verder, nu rotgevoel aan de zijkant van mn borsten, weer wat nieuws. Nou ja ik heb geen idee wanneer mn nod is maar ik ga maar even uit van begin van volgende week ofzo. Ik heb mn slijm (vind ik altijd zo ranzig klinken) en baarmoedermond wel in de gaten gehouden en die was eind juli zacht en kon draden trekken van het slijm dus was vruchtbaar slijm. Dus ga ervan uit dat ik daar ergens mn ei heb gehad dus ergens half aug mn nod, lekker logisch he
Mijn lichaam heeft me niet in de steek gelaten, ik voelde het al vanaf het begin! Vanochtend een test gedaan en ik ben zwanger!!!! Joepie!!
snukkie wat goed! Gefeliciteerd!! Hier nog steeds niet ongesteld, maar ook nog steeds geen positieve test
Gefeliciteerd snukkie! Geniet ervan! Voor de andere dames, ik duim voor positieve testen voor jullie!
snukkie van harte wat gaaaaaaf! Zilla, welke dag zit je nu in je cyclus? Kelly wat irritant zeg, wel overtijd maar geen test en geen ongi, balen. Hier ook nog niks, dag 25 ondertussen en ben het ook een beetje kwijt zeg maar. Dacht toch zeker te weten aan de stand van mn baarmoeder en slijm dat ik zo rond 30 juli mn ei had gehad, maar ja das nu bijna 2 weken geleden. Nu alleen wat witverlies maar eigelijk minimaal, geen spoortje van bloed en blijf toch last houden van mn borsten. Liep vanmorgen bij het kv en heb maar even een predictor vroege test gehaald; omowit. als ik niet zwanger ben, nou ja jammer dan, maar dan wil ik eigelijk wel ongesteld worden eerdaags want dan kunnen we tenminste door met de volgende ronde. we wachten dus nog maar even (ongeduldig) af
Mag ik ook mee kletsen? Ik lees al twee daagjes mee en wat vreselijk he die onzekerheid. Graag gewoon 2 streepjes of op tijd ongi. Ik herken heel wat kwaaltjes. Pukkeltjes (heb ik andere rondes ook) Bloedend tandvlees (toeval? heb ik wel vaker) Brandend maagzuur (heb ik vaak maar nu wel een paar x heel erg) Verstopte neus (verkouden?) Krampjes (tja) Steekjes (heb ik ook regelmatig) Gevoelige (.) (.) (nu voel ik weer bijna niets) Voelen ze nou een beetje beurs aan de zijkant? (nooit eerder gehad denk ik, of let ik er voor het eerst bewust op?) Af en toe licht hoofdpijn(toevallig?) Rommelende darmen (heb moeilijke darmen) Twee dagen terug een hele zere rechter eierstok(denk mn eierstok) Alsof het een spier is die te kort is of die je verrekt, bij bewegen, opstaan niezen enz. Hele dag last van gehad. (wat zou dit zijn) Nare droom gehad, (heb ik anders nooit.) En tja donderdag ochtend omo wit getest met kv test (veel te vroeg natuurlijk) en gister middag ook getest, weer negatief (slaat nergens op natuurlijk, 's middags na veel drinken en plassen) Morgen ochtend ga ik toch weer testen denkt ik, 1 dag te vroeg. Hoop dat we allemaal snel een positieve test hebben.
Hoi bloem ja tuurlijk gezellig als je mee komt kletsen, zoals je kunt lezen, zitten een aantal van ons nog steeds in de wachtstand Ik zit ondertussen op dag 26, daar had ik mn banner ook op gezet, maar was meer een gemiddelde omdat je toch wat in moet vullen Ik zal mijn kwaaltjes even op een rijtje zetten * prima stoelgang (normaal heb ik er geen last van maar ga ik wel minder, soms eens in de 2 dagen en nu 1 keer per dag, soms wel 2x) dit was bij mijn vorige zwangerschap ook. * heb een aantal dagen hoofdpijn gehad, heb ik zelden * gevoelige/pijnlijke tepels en heb afgelopen 2 dagen ook dat beurse gevoel ad zijkant van mn borsten gehad, herken ik ook van vorige keer * heb meer honger, gisteravond nog ontbijtkoek zitten eten voordat ik ging slapen. * heb vlagen van misselijkheid gehad (is nu iets minder) * en tja na 2 korte cyclussen nu op dag 26 * gisteren negatief getest met predictor vroege test maar hoorde al dat die niet altijd betrouwbaar is. Kortom lekker irritant allemaal, sterkte met wachten, ik wacht met je mee! Leuk je eerste kindje, spannend hoor! Hou ons op de hoogte. hoe is het met de rest van de meiden?
Ik ben ook nog steeds aan het wachten ik denk dat ik morgen weer ga testen. Ik denk dat ik morgen met de test van trekpleister ga testen, zijn die ook goed of niet? en verder heb ik beetje pijnlijke tepels en zitten bobbeltjes op en zijn ook donkerder geworden, en af en toe menstruatie krampen, maar dat wil nog niks zeggen die symptomen ons lichaam kan ons sterk voor de gek houden.
Zaterdag, wanneer ga je weer testen? Vervelend he die onzekerheid en al die kwaaltjes die bij een zwangerschap horen maar ook bij een ongi. Als ik jullie berichtjes lees dan word ik net zo zenuwachtig voor jullie als voor mezelf. We willen het natuurlijk allemaal zo graag. Lief en stoer, jij zit ook in een onzekere periode maar euh de uitspraak laat de ongi nu maar komen moet zijn natuurlijk, laat dat streepje nu maar komen toch? Oh en snukkie gefeliciteerd! Ik heb vandaag weer een test gedaan met de 2v5 van kv en ik meen toch opeens echt wel een heel licht streepje te zien. In mn la had ik ook nog een midstream liggen van zw&k. Die getest bij de 2e keer plassen vandaag na wel 1 beker drinken maar ook daar denk ik een heel heel licht streepje te zien. Op de foto is het toch wel moeilijk te zien. Ik durf nog niet te juichen. Mn vriend weet nog niks, morgen maar weer testen? Of een dagje wachten? Kan vast niet wachten haha, ik test het liefst de hele maand elke dag.
@Bloem18 Wat ontzettend spannend zeg. Als jij gewoon al een heeeeeeel licht streepje ziet dan ben je toch zwanger. Ik zou gewoon morgen weer testen! Ik ben hier nieuw, hopelijk kan ik meekletsen. Ik heb vorige week de mirena laten verwijderen (donderdagmorgen) en mijn man en ik zijn gelijk aan de klus gegaan omdat ik het gevoel had dat ik mijn eisprong had. Ondertussen nog steeds niet ongesteld. Geen krampen. En dat terwijl mijn ongi voor de mirena zo verschrikkelijk heftig was (ik was het 2 weken) en voelde het dan al ruim van te voren aankomen. Had wel een hele strakke buik gister, alsof mijn huid heel strak zat en flinke steken in mijn liezen. Ook verloor ik zomaar een mini bruin bloedstolseltje. Ik snap er echt helemaal niks van. Ow ja, had ook verschrikkelijke hoofdpijn gister. Wist ik maar wat. Ik wil zo graag testen maar dit kan nog lang niet! Heb wel de super gevoeligheidstesten van Z&K in huis!!
Kelly spannend dat je morgen gaat testen, ga vast duimen voor je! Ik heb geen ervaring met de trekpleister testen, dus kan je daar niks over zeggen. Bloem ik zeg; van harte gefeliciteerd, een streep is een streep hoor, hoe licht ook! Ik hoop dat je snel een donkere streep hebt, hcg gaat snel omhoog als je zwanger bent, dus ik zou gewoon met een dag of 2 weer een test doen, spannend! Norge, welkom hier gezellig! Ik heb in januari mn mirena laten verwijderen en in het begin gerommeld met mn cyclus. Het kan heel goed dat je lichaam nog moet wennen aan het feit dat je mirena er nu uit is, ik hoop dat je er niet teveel last van hebt. Je kan ook zo lastig je cyclus inschatten he, als die mirena er nog niet uit is, zou toch gaaf zijn als het meteen raak is! Ik weet nog niet wanneer ik weer ga testen. Ik ga proberen het nog een week uit te stellen als ik in die tussentijd niet ongesteld ga worden. Ik heb eigelijk alleen nog last van mn borsten, zijn gespannen en gevoelig en voelen wat boller/harder aan de bovenkant. Het doet mij eigelijk denken aan de periode dat ik borstvoeding gaf, van die melkborsten haha. Even wat anders; hebben jullie er al over nagedacht of jullie borstvoeding zouden willen geven als je een kleintje krijgt? Ik heb bij mn zoon rond de 5 maanden borstvoeding gegeven en vond het echt heel erg gezellig en makkelijk. Ik ben uiteindelijk gestopt omdat ik niet zoveel zin meer had om te kolven op mn werk, was dat wel zat. Maar ik zou een evt 2e keer wel langer willen voeden eigelijk. Leuk nadenkertje zo op de zondag avond he
Norge, spannend he! Ben benieuwd hoe dit verder gaat. Ik heb altijd geroepen, ik ga geen borstvoeding geven. Heb niks met mn borsten en moet er niet aan denken, dat een kind daaraan zuigt. Nu ik er bewuster mee bezig ben zie ik het tot nu toe nog steeds niet zitten maar omdat ik toch wel lees dat het veel beter is voor je kindje denk ik nu misschien gewoon eerst proberen voordat ik nee zeg. Je bent ook weer sneller terug op gewicht toch? Ik ga morgen weer testen, hoop op een overtuigender streepje.
bloem, maar hoezo, je hebt niks met je borsten? Vind je ze niet mooi of iets anders? Dat maakt voor een baby toch niet uit! Ik ben zeker voor borstvoeding (idd voor de gezondheid van jezelf en zeker ook die voor je baby) maar ik zal mensen niet "overhalen" om borstvoeding te geven. Echter, ik vraag mij wel altijd serieus af wat de reden is dat vrouwen geen bv willen geven, vandaar dat ik het vraag. Vind het altijd zonde als vrouwen het niet doen omdat ze hun borsten niet mooi vinden, het ze raar lijkt een baby aan de borst te hebben etc. Geloof me het is ontzettend fijn om een baby aan de borst te hebben,en stoppen kan altijd nog
@Zaterdag: Ik heb bij de eerste wel de eerste maand borst voeding gegeven maar ik wil het bij mijn 2e niet. ik heb er geen leuke herinering aan mijn kleine was erg moeilijk hij had gewoon teveel melk nodig hij kon geoon niet van de borst af en toen heeft het consulatiebureau en van het ziekenhuis mij advies te geven om ermee te stoppen want het werd me tezwaar en hij beet op mn tepels dat ze zo erg pijn deden en het ging gewoon bloeden. ik kwam nergens aan toe die kleine die moest de hele dag aan de borst geestelijk en lichaamelijk kon ik het niet meer aan. dus ik zelf wil er zeker niet aan beginnen.
Ik heb heel de avond al steken links en rechts helemaal in de onderbuik, trekt door naar de lies. Echt heel raar. Ik heb zulke pijn nog nooit als menstruatiepijn gehad. Maar het kunnen toch ook geen zwangerschapssymptomen zijn? Donderdag was namelijk mijn eisprong. Ik weet ook nog niet of ik voor bv of fv wil gaan als het zover is.....
Dat zou wel heel snel zijn Norge, maar ik ga niets uitsluiten hoor. Ik kreeg de steekjes later. Zaterdag, ik vind mn borsten niet mooi nee en natuurlijk maakt dat ook niet uit voor het kindje haha. Maar ik krijg er een fout gevoel bij, een kind aan mn borst, ik link dat aan sex. Maar als ik anderen borstvoeding zie geven vind ik daar niks van. Het is een gevoel die ik van me af moet zetten. Heb ook met mezelf afgesproken, je mag pas nee zeggen als je het hebt geprobeerd. Misschien valt het reuze mee. Heb trouwens net weer een testje gedaan, het streepje lijkt wel lichter dan gister, iedergeval niet donkerder. Ga ze straks even naast elkaar leggen. Had graag een knal test gezien maar ja, 1 dag later wat wil je dan?