Continue symptomen, of af en aan?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Romy24, 2 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    Bloem zo te lezen is het idd een gevoel wat je hebt bij bv en ik zou idd gewoon afwachten dat als je zwanger bent, na de geboorte, hoe je er dan over denkt.

Oe spannend hoor je test! Ik zeg nog steeds een streep is een streep maar kan me goed voorstellen dat je gewoon een knaltest wilt!
    Mss een paar dagen wachten en dan nog eens een test doen, mss dat je lichaam het hcg wat langzaam aanmaakt kan zomaar.

Ik zit op dag 27 wat ik al heel wat vond na 2 van die rare korte cyclussen. Nog geen bloed of andere tekenen van ongesteldheid.
    Nog wel steeds last van m'n borsten.
    Kortom ik wacht verder af en zoek afleiding ;)

2. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    Oh ja banner klopt niet meer die had ik op 26 dagen gezet. Moet ik dus even vanavond thuis aanpassen want zit nu op het werk mobiel te typen

3. zilla

zilla Actief lid

6 jul 2011
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    He ladies, ben ik ook weer!

@ bloem wat spannend joh! Een streepje! Dan zie jij al meer dan ik zie op mijn tests ;) Ik hoop het zo voor je!

@ norg welkom hier! Spannend he?

@ zaterdag bij jou dus ook nog steeds niks? Net als bij @ kelly? Pffff, irritant zeg! Ik zit op dag 32, zegt eigenlijk nog niks omdat dit pas mn 3e ronde is. Mn eerste ronde duurde 35 dagen... Nog maar weer even afwachten dus.. Vanmorgen trouwens weer negatief getest. Laat die ongi maar komen, dan kunnen we de volgende ronde in...

4. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Het kan nog hoor Zilla! Misschien was de test gister nog te vroeg. misschien staan er over 3 dagen wel 2 prachtige streepjes! Positief blijven!:)
    Ik blijf steeds kijken wie hier al een positief streepje ziet, zo spannend allemaal!
    Mijn streepje was net zo licht als gister.
    Eens kijken of een foto hiervan neer kan zetten.
    (je ziet op de foto het streepje bijna niet)

5. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    @bloem Dat streepje is duidelijk genoeg! Gefeli, je bent hartstikke zwanger!

6. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Norge, bedankt voor je positieve reactie.
    Het dringt nog niet echt tot me door hoor.
    Ik ga vanavond mn vriend maar eens inlichten en dan morgen nog een testje, heb er nog 1 liggen. Vind zijn reactie wel een beetje spannend, denk dat hij stiekem hoopt dat het nog een tijdje zou duren.

7. kelly001

kelly001 Bekend lid

10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Bloem81: Ik zie wel een licht streepje en een streep is een streep dus van harte gefeliciteerd.

8. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Bloem je moet niet meer twijfelen hoor want het is hartstikke raak.

Hier nog steeds geen ongi, echt vaag.
    Werd vanmorgen vroeg wakker met last van mijn maag.....:(
    Echt niet normaal, was er zo beroerd van!

9. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    Bloem wat gaaf van harte een streep is een streep! Hou je ons op de hoogte van alles?

Norge wanneer ging jij weer testen?

10. kelly001

kelly001 Bekend lid

10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik heb vandaag weer getest met een test van de trekpleister is het zelfde als die van kruidvat, maar goed hij was weer sneeuw wit. ik ga niet meer testen wacht gewoon wanneer ik ongesteld wordt. ik ga wel morgen naar huisarts vragen om verwijs brief naar gynecoloog en dan mogen ze daar wel kijken wat er gaande is daar binnen want zelf weet ik het niet meer. Ik hou jullie wel op de hoogte.

11. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    bloem hoe reageerde je vriend? Ook even wennen zeker haha

Kelly wat enorm irritant zeg voor je! Ik zou ook even je huisarts bellen, weet niet of ze je meteen doorsturen naar een gyn trouwens.
    Denk dat ha eerst zelf even bloed laat prikken, kijken hoe je hormonen zijn enzo. En wellicht dan een kuurtje primolut oid om je lichaam te resetten.
    Hoe lang is je cyclus nu?

12. kelly001

kelly001 Bekend lid

10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @zaterdag: Mijn huisarts heeft me gezegd als je langer dan een jaar bezig bent dan krijg je een verwijs bief en ik ben nu langer dan een jaar bezig en zwanger ben ik zeker niet geloof er niet meer in mijn lichaam heeft me al eerder voor de gek gehouden dus ik ga gewoon kijken wat de gynecoloog zegt, heb al voor jaar een 10daagse kuur van provera gehad en daarna werd ik ongesteld maar hellaas ben ik nog steeds onregelmatig. mijn laatste nod was op 23juni en op 25juli positieve ovulatietest en nu nog steeds niet ongesteld en 2 negatieve zwangerschapstesten.

13. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    kelly heel begrijpelijk dat je naar de gyn gaat, sorry had het even verkeerd begrepen. had niet goed onthouden/gelezen dat je al een jaar bezig bent en al bij je ha geweest bent/ provera gehad hebt.
    Je hebt groot gelijk!
    Ik hoop dat de gyn je verder kan helpen!

14. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    pffff dag 28 ondertussen nog niks

15. zilla

zilla Actief lid

6 jul 2011
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ kelly ik hoop dat de gyn je verder kan helpen!! Succes meid!
    @ zaterdag pfff, irritant he dat wachten :(

Hier dag 33 en nog niks... Mijn man vraagt elke keer 'bloed je al? Nee, mooi, houden zo', maar daar ben ik het niet mee eens. Als ik geen positieve test in handen heb ben ik liever nu ongesteld, kunnen we weer een ronde verder!

16. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Vandaag naar de huisarts Kelly? Succes, hoop dat ze je snel verder helpen.
    Zaterdag en Zilla nog steeds op wacht lees ik, vervelend zeg!

Ik zit hier voor de 3e keer met een heel licht streepje. mn vriend sprong geen gat in de lucht ofzo maar schrok niet en was stiekem wel een beetje blij denk ik. Hij begon gelijk over dingen regelen haha, rustig aan hoor, wil eerst die vette dikke knallende streep zien.
    Hij ging net weg en zei met een knipoog, doe je rustig aan???
    Maar hij stelde ook de vraag. En nu?
    Tja en nu? Geen idee eigenlijk. Nog een week wachten en dan verloskundige bellen? Waar kan ik die vinden? Als er 1 in mn dorp zit dan wil ik daar denk ik niet heen, heel veel mensen kennen mij hier, de kans is dan groot dat ik gezien word.

17. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    zilla jij dus ook nog in de wachtstand, balen.
    Ik heb nu ook zoiets van; als ik toch niet zwanger ben, doe dan maar een ongi, kunnen we tenminste door.
    Mn borsten zijn mega gespannen word er gek van, voelt niet lekker.
    Gisteren op het werk maar weer een paracetamol genomen, weer hoofdpijn. Zelfs mn collega viel het op, ik heb echt nooit hoofdpijn.
    Vanmorgen werd zoon om half 7 al wakker gaaaap terwijl ik vandaag vrij ben. Ik ging plassen en heb getwijfeld of ik even een test zou doen (heb ik nog liggen) maar bang voor teleurstelling dus niet gedaan :)

Bloem herkenbaar, mannen moeten toch vaak even wennen hoor!
    Wel leuk dat hij meteen dingen wilde regelen.
    Paar tips; je kan altijd vast een vk bellen voor een afspraak, de eerste afspraak krijg je rond de 12 weken, en dan krijg je meteen je termijnecho.
    Inschijven voor kinderopvang is ook handig, ligt ook een beetje aan de streek waar je woont, maar beter te vroeg dan te laat.
    Daarmee kun je wel wachten tot je de eerste echo gehad hebt.
    Kan me voorstellen dat je de vk in je dorp dan niet prettig vind, ik woon in een stad dus hier kom ik niet zo snel bekenden tegen bij de vk.
    Denk er wel aan dat je op het einde best vaak die kant op moet dus in de buurt is wel erg handig.
    Wanneer ga je weer testen voor een donkere streep of geloof je het nu wel?
    Weet je wat zo gek is? Ik heb bij mn zoontje maar 1 test gedaan nog net voor mn NOD en die was niet heel licht maar ook niet heel donker. Geloofde het meteen een ook nooit meer een 2e test gedaan.
    Tot de moeders voor moeders langskwam en die doen standaard een testje, die was toen mega donker.
    Raar he, ik geloofde het toen gewoon, ik geloof dat ik nu wel meerdere testen zou doen :)

18. zilla

zilla Actief lid

6 jul 2011
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ bloem misschien kun je langs de huisarts? Als je niet helemaal 'gelooft' dat je zwanger bent. Wellicht dat ze je daar bloed kunnen afnemen om het te bevestigen, of in ieder geval je onzekerheden weg kunnen nemen! Succes er mee meisje! Je bent gewoon zwanger! ;) :)

19. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik begin het nu wel aardig te geloven hoor. Een streep is een streep heb ik hier al heel vaak gelezen. Ik voel me helemaal niet zwanger(niet zo gek natuurlijk), het dringt gewoon nog niet helemaal tot me door dat het echt zo is. Ik heb nog 1 test liggen en die ga ik vrijdag doen denk ik. Dan zal de streep toch wel mooi duidelijk moeten zijn. Hmmm of zaterdag, dan is mn vriend jarig.
    Een verloskundige in de buurt is wel erg prettig natuurlijk. Zag op internet dat ik niet eens keus heb waar ik naar toe moet. Elke praktijk is aan een paar dorpen/steden gekoppeld. Mischien moet ik maar een pruik en een grote zonnebril opzetten :D

20. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    Bloem ja joh een streep is een streep
    Hoor! Ik had in het begin ook helemaal geen klachten kwam pas later, dus het is niet gek en ook niet erg als je je niet zwanger voelt.
    Ik ben toen niet eens misselijk geweest. Dat heb ik met m'n bevalling wel weer ingehaald helaas; van de eerste tot de laatste wee alleen maar overgegeven.

Ik geloof dat ik m'n borsten nu wel zat ben ;)
    Onderkant trekt, tepels doen pijn en aan de bovenkant zijn ze heel bol omdat ze zo gespannen staan auw
    Gelukkig heb ik maar een b cup haha

Deel Deze Pagina