Continue trek

Discussion in 'Zwangerschap' started by bientje, Jun 11, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bientje

bientje Actief lid

Nov 21, 2006
    255
    0
    0
    Hebben meer dames hier last van?
    Ik ben morgen 34 weken en heb steeds trek om te eten. Ik probeer al op te letten dat het geen ongezonde dingen zijn, dus de "snelle jelle", appels, sultana's zijn mijn grootste vrienden.
    Word alleen beetje gek van mezelf, ben steeds op zoek in mijn bureaula of er nog iets te knabbelen is.
    Ik probeer ook steeds een paar slokken water te drinken als ik eigenlijk wil eten, maar uiteindelijk pak ik toch nog een plak ontbijtkoek. Ben zo bang dat ik dichtslip.

Gelukkig heb ik over twee weken verlof, want thuis heb ik eigenlijk geen last van, daar ga ik op zoek naar "leuke" afleiding. Op mijn werk heb ik het nog goed naar mijn zin, maar mijn gedachte dwaalt vaak al af naar mijn verlof en de tijd dat ons kindje er eindelijk is....

Hopelijk ben ik niet de enige in deze periode...

2. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

May 20, 2008
    3,051
    1
    0
    In m'n huis
    :oops: :oops: ik ben dan nog nog niet zo heel lang zwanger maar heb dat nu al. 's ochtends kan ik niets door mijn keel heen krijgen, maar rond een uur of 10 gaan er toch nog 2 boterhammen in. Daarna heb ik de hele dag honger. tenminste een heel leeg gevoel in mijn maag en steeds het gevoel dat ik wat moet eten.
    Ik probeer inderdaad ook alleen maar gezonde dingen te eten, maar helaas is de drang naar iets 'slechts' toch wel heel groot....

3. Dot

Dot Fanatiek lid

Nov 18, 2007
    1,958
    0
    0
    Ik heb ook HONGER!
    Vooral later op de dag en zelfs 's avonds in bed, anders kan ik niet slapen van de honger...
    Een crackertje doet voor mij niets, ik moet het hebben van zware kost. Vlees, kaas, bananen, Brinta pap.
    Ik ben wel een stevige eter geweest en woog maar 58 kilo bij 1.72.
    Nu weeg ik met 9 weken al 60 kilo.
    2 kilo zitten er al aan, als dat zo doorgaat.... :oops:
    Ik kan het niet bedwingen, wordt beroerd en misselijk als mijn maag leeg wordt. Misschien gaat het nog over? :rolleyes:

4. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

Nov 6, 2005
    1,179
    0
    0
    Den Haag
    Hallo,

Ik begin er sinds de afgelopen dagen ook last van te krijgen, dat zelfs nadat ik een aarbeien yoghurt shake met boterham gegeten heb, ik hunker naar iets te knabbelen ( overigens altijd iets zoets ) en kan me vaakz elfs niet eens bedwingen om het niet te doen, erg he.

5. brennmgn

brennmgn Lid

Apr 12, 2008
    72
    0
    0
    nijmegen
    gewoon aan toe geven!
    je lichaam is bezig vetreserves aan te leggen voor de borstvoeding!
    vooral in het laatste trimester!

6. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

Sep 7, 2007
    3,945
    42
    48
    Female
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Inderdaad heb ik er ook last van sinds het begin en heb het idee dat het alleen maar erger wordt.. vooral 's avonds/'s nachts :S

7. bientje

bientje Actief lid

Nov 21, 2006
    255
    0
    0
    Moet ik toch even opletten, want waarschijnlijk ga ik geen BV geven....heb ik dus ook geen reserves nodig.
    Het is alweer iets beter onder controle op het moment...lang leven het verse fruit en veel water!

8. Meerkat

Meerkat Actief lid

Jun 1, 2008
    392
    0
    0
    Zuiden des lands
    Oh, had ik ook heel veel last van. Ik bleef maar eten, ook al zat ik tot mijn nek toe vol ik bleef trek houden, haha. Nou gelukkig ben ik de zwangerschapskilos kwijt en zit ik alweer een tijdje op m'n oude gewicht. Lekker aan toegeven, maar zorg er wel voor dat het gezond is wat je eet. Pas op met die Marsen ;)!

9. weethetwel

weethetwel Bekend lid

Mar 20, 2007
    955
    0
    0
    Enschede
    Ik heb het juist thuis... even kast kijken.. even koekje.. hum die snoepjes eens proberen..
    Dieren krijgen wat lekker dus ik ook...
    En dit heb ik sinds 2 weken...

10. Noushka

Noushka Fanatiek lid

Feb 2, 2008
    1,601
    12
    38
    overijssel
    Bij de eerste zwangerschap begon de honger al voordat ik wist dat ik zwanger was. Vond het al vreemd dat ik 2 borden avondeten achter elkaar naar binnen kon werken. En ben normaal helemaal geen grote eter. Nu is de honger pas begonnen met 7 weken ongeveer. Ik eet de hele dag door. Ook s nachts word ik om de paar uur wakker omdat mijn maag zo aan het knorren is. Dus heb nu allemaal licht verteerbare dingen naast mijn bed :) crackers, yoghurt etc. Zelf op mijn werk zeggen mensen: jij eet echt de hele dag! :oops: Ze weten dan ook nog niet dat ik zwanger ben :)

Share This Page