Ik ben nu 9 weken en een paar dagen zwanger. Ik voel sinds 4/5 dagen af en toe prikjes in mijn buik. In het begin was het heel zacht, leek alsof iemand met een speld van de binnenkant van mijn buik zat te prikken. Nu is het gevoel duidelijker, alsof iemand met zijn vinger zacht van de binnenkant in mijn buik prikt. Dit gebeurt ongeveer 4 keer per dag, als ik rustig zit of al in bed lig. Het is echt in mijn baarmoeder, niet mijn darmen ofzo. Ook is het geen bandenpijn, want dat heb ik ook af en toe en dat voelt heel anders. Heeft iemand dit ook gehad? Ik zou niet weten wat het anders moet zijn
Hey Ja dat heb ik ook. Zou echt niet weten wat het is maar voelt net als kleine speldenprikjes/steekjes aan de binnenkant van me onderbuik. Heb het 3/4 keer per dag echt vaag! Hoop dat t niks erg is.... Kindje kan het nog niet zijn denk ik!
Ik weet niet wat het is dat je voelt maar het kindje is met 9 weken ong. 3 cm en 2 gram dus nog wel heeeeel ieniemienie... Maar niks is onmogelijk natuurlijk
Ben blij dat nog iemand hetzelfde voelt . Denk niet dat het iets ergs is, want pijn doet het niet. Tja vind het ook erg snel, weet ook niet zeker wat het is, maar het komt wel uit mijn baarmoeder. We zullen zien of het zo blijft
volgens mij is het onmogelijk... Aangezien je kindje nu nog maar 5 cm lang en weegt nog maar 4gram dus dat prik gevoel kan idd misschien van je baarmoeder afkomen die aan het groeien is.. Het lijkt me erg onwaarscheinelijk, maaaaar stel dat je jou kindje nu dus wel voelt laat het ons dan weten
Ja echt apart gevoel he! Wou er ook al een vraag over stellen maar ik dacht niemand weet vast wat ik bedoel als ik zeg kleine speldenprikjes haha Het kindje is het vast niet maar wat is het wel... Hoop dat we het nog te weten komen!
Ehm lijkt me wel heeel erg vroeg hoor.. Kijk maar eens op deze link: http://www.babyboom.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=290&Itemid=173
Een bewegend kindje voelt niet als prikjes, dus het lijkt me erg onwaarschijnlijk... Het zijn meer zachte plopjes, of een trillende zenuw, maar prikjes heb ik nooit gehoord. En met 9 weken zou ik me niet eens afvragen of het de kleine is die beweegt Er verandert en verschuift een hoop daarbinnen oh en vergeet je darmen niet, die nu giga kunnen opspelen!
Heb mn kleintje nog nooit als prikjes gevoeld. Ik denk dat het inderdaad je baarmoeder of darmen zijn die je voelt.
Met 9 weken voel je echt nog niets, ik heb een echo gehad met 9w6d en mijn dochter was toen 2,28cm en dat verschilt per vrouw natuurlijk maar dat kan helemaal niet voelen nog. Ik voelde haar met 16 weken en dat is zelfs nog erg vroeg.
Jij hebt het over je kindje en daar antwoord ik op, dat je tijdens je zwangerschap vanalles kan voelen is waar......dat ontken ik niet
Inderdaad, met 9 weken is het onmogelijk om je kindje te voelen. Dat is je vraag geweest toch? Ongetwijfeld voel je van alles, zoals bijvoorbeeld je darmen.
Ik heb met 10 weken 2 dagen een echo gehad en de beeb was toen 3,6 cm. Dus met 9 weken is ie zon 2,5 cm, nog niet te voelen dus. Wat het wel kan zijn, gene idee?