Nuon!! Ik ben er nét vanaf. Ik betaalde veeeels te veel. Bel dit nummer 020-8920010 Weinigen kennen dat nummer van Nuon.
pfff nuon k heb dr geen goed woord voor over, Mijn man heeft korte tijd voor ze gewerkt, nou noooit meer. Hij was zo'n deur verkoper, er word je geleerd hoe je mensen om krijgt, vervolgens werd hij om 14.00 uur ergens gedropt met zijn spullen, en om 8 uur s' avonds werd je weer opgepikt, niks geen even opwarmen in een auto of iets, niks geen vraag goh gaat het goed. Hij zou om 20.00 opgehaald worden werd zelfs niet opgehaald, was uiteindelijk met openbaar vervoer pas om half 12 thuis.. heeel slecht.. pff mijn man heeft het 2 dagen volgehouden en heeft toen zijn uitzendbureau gebeld met de vraag of hij alsjeblieft wat anders kon krijgen. mijn hemel echt nooit meer
Hier waren ze ook asn de deur van de zelfde maatschappij. Zelfde verhaal enz. Je krijgt korting blabla. Moest ik idd wel nu tekenen dan stuurde ze me het op. Echt slecht hoor. Ik heb mee gezegd, ze zeurde nog flink door toen maar de deur dicht gedaan. Slechte reclame voor ze!
Ik doe het ook echt nooit! Ex-man geloofde alles en trapte ook overal in. Kon ik alles weer gaan nabellen dat we er toch vanaf zien... :x Ik had laatst een vent aan de deur. Hij verkocht Nuon, Nuon was top en dit en dat. Vraag ik welke maatschappij hij heeft.... ehhh... Eneco.... Dat vond ik al niet erg geloofwaardig...... goed toen konden wij maar liefst 20 euro in de maand besparen! Vroeg ik hoe het zat met oversluitkosten, opzeggen van abonnement, e.d want dat kost ook geld! Nee, hun zouden alles regelen. Toen kon ie van mij de boom in want dat doen ze dus nooit. Vroeg hij: Dus jullie betalen liever teveel? Zeg ik: Ja, vind jij dat erg? Maar idd je moet direct tekenen, je mag er nooit over nadenken. Als zoiets dus niet vrijblijvend is, heb ik er al geen vertrouwen in. Kreeg ik een belletje aan de flat. "Ik zie dat u Ziggo heeft?" "Ja dus?" "Ik ben van het glasvezel..." "Meneer, u ziet dat wij een sticker hebben dat u bij ons niet hoeft aan te bellen voor een andere maatschappij." (hadden we onlangs gekregen van Ziggo. Iets in de zin van: Ik blijf bij Ziggo dus bellen heeft geen zin... ) "Ja maar ik dacht ik bel toch even aan." "Dan heeft u pech!"
@Spikkel: Ah dat lijkt me ook echt ontzettend naar werk ja. En mensen zullen je vast ook niet zomaar binnen vragen voor een kopje koffie, je probeert ze tenslotte iets aan te smeren en dat vinden ze niet leuk Ik vergeet ook weleens dat die verkopers ook maar mensen zijn die hun werk uitvoeren, maar ik vind ze gewoon zó irritant dat ik het fatsoen nauwelijks op kan brengen om ze nog te woord te staan. Kan me wel voorstellen dat hij iets anders wilde doen.
De boete word idd altijd(meestal) betaald door diegene waar je naar overstapt dus dat klopt wel wat die zei
NUON noooooooooooooit meeeeer ! Me man heeft veel ruzie gehad met hun. Ze nemen idd nooit op. Duurt veelste lang. Nooit mee eens met jou. We zijn nu over naar Essent.
Nee klopt, ik doe het ook nooit weer. Kan het niet later nog, met rustig nadenken, dan niet. Maar je hebt wettelijk gezien altijd bedenktijd met alles wat je koopt en aangaa. Ik dacht 7 dagen. Dus nemen ze niet op, dan een brief en of mail sturen. Succes!
Als ik dit zo lees, ben ik erg blij met onze sticker op de voordeur "verkopers niet welkom". Ze lopen dan ook altijd netjes onze deur voorbij .
Ik laat die verkopers aan de deur altijd hun hele verhaal vertellen en daarna zeg ik nee Aan de telefoon zeg ik meteen nadat ze hun naam/bedrijf hebben gezegd keihard NEE. En dan proberen ze het nog steeds... Ik weet dat het ook maar mensen zijn, maar ik vind ze zo irritant!
Ik heb een hekel aan colporteurs!!! Gewoon een sticker op je deur plakken! Hoeven ze niet meer aan te bellen en misbruik te maken van jouw moment van zwakte.