Contract bep. tijd en geen WW??

Discussie in 'De lounge' gestart door Bloem2310, 17 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blondiiieee

Blondiiieee Niet meer actief

Omdat het een contract voor bepaalde tijd is krijgt ze pas recht op ww vanaf t moment dat t ‘gewone’ contract afgelopen zou zijn. Tot die tijd is dan voor eigen rekening

2. jupke

jupke Niet meer actief

O zo.
    Ik heb ooit een ww uitkering gehad. Toen hoefde dat volgens mij niet.
    Maar dat is ook alweer 15 jaar geleden.

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.063
    113
    Ja, maar dat is niet wat je in jouw stukje aangaf. Je kunt namelijk prima samen met je werkgever een ontbinding met wederzijds goedvinden afsluiten en toch recht op ww hebben. Alleen in dit specifieke geval dus niet.

tuc vindt dit leuk.
  4. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.621
    8.364
    113
    Vrouw
    Wat vervelend zeg!

5. IkbenTess

IkbenTess Fanatiek lid

14 dec 2016
    2.115
    1.090
    113
    Vrouw
    Nederland
    Mijn man zijn vaste contract wordt in overleg per 1 mei beëindigd en zijn baas betaalt een jurist die mijn mans belangen behartigt en meekijkt of het wel goed wordt gedaan allemaal. Juist om deze ellende te voorkomen.. heb je het niet na laten kijken? Hopelijk komt het nog goed.

6. Bloem2310

Bloem2310 Fanatiek lid

6 aug 2016
    2.770
    2.185
    113
    Nee... Ik voel me echt super stom!
    Ik heb privé nogal wat aan m'n hoofd, waardoor ik er dus ook niet over nagedacht heb om het na te laten kijken.
    Mijn werkgever gaf aan dat ik gewoon meteen een WW aan kon vragen...
    Ik voel me er wel flink Ingen**id zeg!

7. Bloem2310

Bloem2310 Fanatiek lid

6 aug 2016
    2.770
    2.185
    113
    Ja klopt, maar ik ga natuurlijk als een gek ander werk zoeken. Maar deze maand zit ik mooi zonder inkomen... (Gezien de maand al bijna voorbij is)

8. Manque

Manque Niet meer actief

Tjonge, wat balen :( Ik zou nog wel even contact opnemen met je (voormalig) leidinggevende en hem laten weten wat het UWV je gezegd heeft. Misschien wist hij het oprecht niet... dan is het belangrijk dat hij het alsnog te weten komt voordat hij er nog meer mensen op deze manier inn**id, om jouw woorden te gebruiken ;) En misschien is hij ook wel zo coulant om zijn beslissing te herzien/met je mee te denken over een oplossing.

Bloem2310 vindt dit leuk.
  9. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.874
    7.938
    113
    @Bloem2310 wil je even sterkte wensen
    ik begrijp dat je deze stap gemaakt had vanwege privé problemen en nu zijn je problemen alleen maar groter geworden, dat kan je er vast niet bij hebben. Hopelijk vind je snel een nieuwe baanen komt het uiteindelijk allemaal goed.

Bloem2310 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina