wat moet ik nou?

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door lennylenn, 28 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hallo dames,
    ik/ wij zitten met een probleem. Ik zal het zo kort en zo duidelijk mogelijk proberen uit te leggen.

vanaf februari moet mijn vriend 5 dagen stage lopen. ik heb mijn vaste baan alleen geen vaste werkdagen.(maakt ook niet uit) nu zitten we met opppas voor maddox. hij gaat nu 2 dagen naar de opvang maar vanaf maart is dat ook afgelopen omdat er geen plek meer is. (wij hadden via via voorrang voor bep.tijd gekregen) nu staan we al een hele tijd bij een andere opvang ingeschreven maar ook daar is er voor de komende paar maanden geen plek. we hebben ook nog eens niemand die op maddox zou kunnen passen.

nu ben ik dus noodgedwongen ontslag te nemen bij mijn werkgever zodat ik thuis kan blijven met maddox. maar dan komt het financiele gedeelte weer. dat redden we zonder mijn inkomen niet. ik heb geen ideeeee wat ik moet doen.
    ik heb zowat alles al bedacht..een uitkering kom ik niet voor in aanmerking omdat ik zelf ontslag moet nemen.
    een bijstandsuitkering ook niet want ik ben jonger dan 27.
    minder dan 32 uur werken kan ook niet want dat is financieel niet haalbaar.

heeft iemand alsjeblieft nog een ideetje voor mij? Je zou me er enorm mee helpen.

alvast bedankt!

2. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Jeetje wat vervelend, kan me voorstellen dat je daar helemaal van in de stress zit!

Ik weet niet waar je werkt maar heb je al eens bij je baas geinformeerd of er mogelijkheden zijn wat kinderopvang betreft? Ik weet dat sommige bedrijven óf een aparte afdeling hebben óf ergens bij aangesloten zijn zodat de kinderen van hun medewerkers opgevangen kunnen worden?

Verder heb ik eigenlijk geen idee, sorry! Wil je wel heel veel succes wensen met het zoeken naar een oplossing, hopelijk vind je er een en valt het allemaal mee!

3. Gem

Gem Actief lid

14 dec 2009
    230
    0
    0
    NULL
    Ik ben er niet bekend mee, maar je hebt toch ook gastouderopvang?
    Gastouderopvang Nederland

Misschien is dit iets?

Succes

4. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Je hebt een topic in de Lounge geopend, dus doe ik deze dicht.

Groetjes,
    Josien

Deel Deze Pagina