Vanwege ruzie in de familie hebben we ineens geen oppas meer als we aan het werk zijn. We moeten dus zsm opvang regelen en we denken aan een kinderdagverblijf. Het gaat om twee ochtenden in de week. Maar kan onze dochter dan op korte termijn terecht of zijn er tegenwoordig (weer) wachtlijsten? We wonen in Groningen. Ik heb in 2013 op een kinderdagverblijf gewerkt, toen stonden ze te schreeuwen om kinderen vanwege de bezuinigingen maar hoe is dat nu??
Ik zou bij onze zo terecht kunnen! Enige dag dat echt vol zit is de maandag. Maar dat weet je pas als je er achter aan gaat in jou geval.
Het wisselt per plaats en per opvang. Even informeren dus! Ons kinderdagverblijf had een wachtlijst, maar ging precies uitbreiden toen wij inschreven, dus was er toch plek voor ons zoontje.
Bij ons is er momenteel wel een wachtlijst maar misschien bij het kinderdagverblijf die jullie op het oog hebben niet. Zou dus even gaan rondbellen.
Ik werk zelf op een kinderdagverblijf in de provincie Groningen, en bij ons is het bijna vol op alle dagen, echter is er in overleg heel veel mogelijk, ook met een snelle plaatsing. Een kinderdagverblijf vlakbij mijn werk heeft wel alle ruimte en loopt qua aantal kinderen minder goed, dus het is maar net naar welk kinderdagverblijf je toe wilt natuurlijk. Eventueel een paar bij langs bellen, rondleiding vragen en kijken welke het beste bij jullie aansluit qua wensen en mogelijkheden.
Denk geen probleem kinderdagverblijven zat Juist voor ochtenden want na 15.00 is naschoolse opvang etc Maar wat is makkelijker dan gewoon bellen naar gekozen kinderdagverblijf en vragen het daar dan op forum?!
Bedankt dames, het was zondag dus kon ik niet bellen he Maar ze hebben direct plek dus we gaan morgen even kijken.