Laatste dagje vandaag...

Discussion in 'Zwangerschap en werk' started by liefde1978, Sep 9, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

Feb 4, 2009
    1,493
    0
    0
    noord-holland
    Ahhhhhh, dit is mijn laatste werkdag. Ik vind het toch wel raar, was zelfs een beetje emotioneel vanmorgen en toen ik wat eerder dan normaal wakker werd kon ik ook niet meer in slaap komen. Zoooo raar! Als ik terug kom, heb ik een zoon of dochter? Ik kan het bijna niet geloven, denk nog steeds dat ik droom.
    Heb hier behoorlijk pech, wilde het netjes achterlaten maar kan niet alles afmaken door ziekte van twee collega's. Daar voel ik me wel schuldig over, maar het is overmacht....
    Ik vind het echt heel spannend om straks gewoon vrij te zijn!

2. friezinne82

friezinne82 Bekend lid

Mar 6, 2009
    719
    0
    0
    ambulant woonbegeleider
    gek is dat he? je leeft er wel naar toe maar als het moment dan daar is, is het ook wel emotioneel... Één van mijn collega's heeft mij uiteindelijk maar naar huis gestuurd, omdat ik niet weg wilde gaan. hihi

Ga lekker genieten van je verlof! En ik denk dat die werkzaamheden wel blijven liggen tot je collega's weer terug zijn! Voel je dan ook niet schuldig, zij moeten ook wat te doen hebben als ze terug komen. :)

3. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,281
    6,808
    113
    leuk en inderdaad moeilijk.

Geniet van je verlof.

4. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

Feb 4, 2009
    1,493
    0
    0
    noord-holland
    Ik weet nu bijna hoe het voelt wanneer iemand met pensioen gaat... Met het voordeel dat ik dan nog terug mag komen na een paar maanden. Zo vreemd, je voelt je prima, maar je krijgt vrij... Nog een paar uurtjes en dan is het zover.
    Ik moet gelukkig uiterlijk om 18.00u weg zijn.. anders was het hier ook nachtwerk geworden denk ik :)

5. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

May 1, 2008
    1,522
    0
    0
    Nog wat leuks gekregen om je verlof mee in te gaan!?

6. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

Hee hoi

ik weet precies hoe je je voelt!, ik had vandaag mn laatse dagje!

ik werk op een kdv dus ook nog allemaal ouders en kindjes die "afscheid" kwamen nemen, en allemaal cadeautjes hadden ahhh echt lief hoor!

maar ben ook ech wel blij dat het mn laatse weekje was, ben er helemaal aan toe aan het verlof:)

kga dr heerlijk van genieten, jij vas ook!

groetjes!

Share This Page