langdurige keelpijn?

Discussion in 'De lounge' started by frummeltje31, Dec 17, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

Sep 16, 2009
    2,158
    110
    63
    Ik wordt er zo langzamerhand gek van...keelpijn. Loop nu al vier weken met af en aan keelpijn. Dan weer een aantal dagen niet, dan weer wel. Ik heb een voorhoofdholteontsteking gehad, en geen antibiotica daarvoor. Het gaat stukken beter daarmee. Maar die keel gaat niet over. Heb van de week de doktersassistente gebeld, die zei dat ik het nog maar even aan moest kijken. Maar ben het zat. Het is niet heel erg pijnlijk, maar doet wel pijn. Verder veel slijm en hoesten. Ik heb het idee dat het slijm pijn doet. Het zit meerendeel aan een kant. Iemand die dit herkent? Zal ik morgen bellen voor toch een afspraak? Of nog maar even aankijken?

2. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Dat is heel vervelend. :(

Zou eens proberen een aantal dagen achter elkaar meermaals te gorchelen met een oplossing van zeezout. Dat werkt ontsmettend en is ook goed tegen slijm.

3. frummeltje31

Sep 16, 2009
    2,158
    110
    63
    Dank voor de tip!!

4. mumija

mumija Niet meer actief

Gorgelen werkt heel goed!
    Heb de tip ook van hier, en ik deed het dan met gewoon keukenzout, maar dat hielp als een tierelier!
    Beterschap!

5. frummeltje31

Sep 16, 2009
    2,158
    110
    63
    straks toch maar even langs de huisarts, 9.50. Gewoon voor de zekerheid. gisterenavond wel met zout water gegorgeld. Hielp wel!

6. frummeltje31

Sep 16, 2009
    2,158
    110
    63
    Probleem komt toch inderdaad van mijn holteontsteking. Krijg nu speciale neusspray om herstel te bespoedigen. geen ontsteking in de keel en zeker geen op hande zijnde angina. gelukkig!

7. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Fijn! En dat gorchelen kun je gewoon mee doorgaan.

8. Yanna

Yanna Actief lid

Aug 7, 2013
    295
    6
    18
    Ik had het ook minstens 3 maanden lang. Zelfs nadat ik gestopt was met roken bleef het weken aanhouden. Naar de HA geweest. Ik kreeg vitamine D pillen voorgeschreven(?). Weet nog steeds niet of het wel met elkaar had te maken maar mijn keelpijn is nu wel veel minder maar nog niet over.

9. Casara

Casara Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,263
    416
    83
    Bij mij helpt warm drinken, thee bijv, ook altijd heel goed.

Share This Page