Zijn er hier nog andere die stage doen of hebben gedaan tijdens de zwangerschap? Hoe waren de reacties? had het invloed op je punten?
Hoi Mazz, Ik ben nou bezig met mijn afstudeerstage, maar ze weten nog niet dat ik zwanger ben. Mijn stage is eind mei afgelopen en dan ben ik ongeveer 6 maanden zwanger, denk niet dat het echt een probleem gaat worden althans dat hoop ik , maar ik weet dus niet wat voor een invloed zwanger zijn heeft. Loop jij stage of moet je nog beginnen?
hoi merakli, ik moet tot april nog stage lopen en ik ben in januari begonnen. ik ben nu 19 weken en als ik klaar ben ik ongeveer 6 maanden! Bij mij weet mijn baas het ook niet. Ik denk dat het goed komt zolang ik alles kan doen! Wat voor stage heb je? Heb je nog geen last van misselijkheid?
hoi mazz, Ik moet dus tot eind mei en dan ben ik ongeveer 6 maanden heb je dan geen buikje ? je bent al 19 weken en ze weten het nog niet. Denk ook wel dat het goedkomt zolang je maar alles kan doen. Ik doe HBO en zit in het laatste jaar dus die van mij is een afstudeerstage en die van jouw? Ik heb helaas nog last van misselijkheid
Ja ik heb al een buikje! maar ze kennen mij nog niet zo lang dus misschien denken ze dat ik dat altijd al had? Ik moet na mijn zwangerschap nog 5 maanden stage lopen want mijn laatste jaar is alleen maar stage. Ben je het niet van plan om het te vertellen? lukt het een beetje met de misselijkheid?
ok ik snap het, maar je moet nog 5 maanden stage lopen? Succes meid ik zou na mijn stage blijven werken ( bij wederzijdse goedvinding) ach we zien wel. Tuurlijk ga ik het vertellen over een paar weekjes denk ik en jij dan? Ga jij het ze niet vertellen? Trouwens wat voor een opleiding doe jij? Nee lukt niet, ik word er niet goed van ik dacht dat het zou verminderen maar het wordt erger (lijkt me zo) begin nou met overgeven, terwijl ik eerst alleen misselijk was en als ik een cracker op had was het weg.
Ik doe hotelschool, ik denk dat me baas het stiekem ook wel weet. BV. Soms ben ik alleen (klein hotel) en moet er met tafels en stoelen gesjouwd worden (vergader zalen etc) en zegt hij dat hij me dat niet alleen wilt laten doen Ik hoop voor je dat die misselijkheid snel over is, maar je bent bijna 12 weken dus ik denk het wel?! Dat schilt een hoop. Hoe lang na de bevalling ga je beginnen met werken?